اد فرند در استیم

اضافه کردن دوست در استیم

شاید شما هم در مورد محدودیت های استیم در بخش اضافه کردن دوست مطالبی را شنیده باشید در این مقاله می خواهیم شما را با قوانین استیم در Add Friend آشنا کنیم.

پیش گفتار

استیم یک برنامه پر طرفدار برای اجرای بازی های تحت وب و اورجینال است که برای استفاده از آن باید یک حساب کاربری داشته باشید که برای انجام این کار به یک ایمیل نیاز دارید. ساخت اکانت استیم به راحتی و در مدت زمان کمی انجام می گیرد.

استیم برای کسانی که تازه حساب کاربری ایجاد کرده اند و زیر 5 دلار برای خرید بازی هزینه کرده اند یا اکانت استیم ولت خود را زیر 5 دلار شارژ کرده اند محدودیت هایی را وضع کرده که از جمله ی آن ها ، اضافه کردن دوست یا اد فرند می باشد.

حتما بخوانید :

نحوه شناساندن بازی به استیم

اکانت های دارای محدودیت

همانطور که در بخش قبل اشاره شد استیم محدودیت هایی برای بخش Add Friend ایجاد کرده است که برای رفع آن باید در فروشگاه استیم بالای 5 دلار خرید داشته باشید که این امر می تواند با خرید بازی و یا شارژ کردن والت استیم کاربر صورت گیرد.

با خرید و فعال کردن سی دی کی اورجینال استیم نیز این محدودیت برداشته نخواهد شد و فقط به محض شارژ اکانت استیم با مبلغ 5 دلار یا بالاتر محدودیت اضافه کردن دوست از روی اکانت شما حذف خواهد شد. در بخش قوانین ، استیم به مواردی اشاره می کند که انجام آنها هرگز باعث رفع محدودیت Add Friend نمی شود:

  • ثبت و فعال سازی Key CD اورجینال در حساب کاربری
  • نصب و اجرای Free Games (بازی های رایگان)
  • استفاده از شارژ والتی که از راه فروش آیتم در فروشگاه استیم به دست آمده است
  • نصب و اجرا بازی هایی که محدودیت زمانی دارند و برای مدتی رایگان عرضه می شوند.
  • اجرای بازی هایی که به صورت گیفت برای شما فرستاده شده است.

پس چاره ای جز خرید بالای 5 دلار برای رفع این محدودیت برای کاربر وجود ندارد!

مقالات مرتبط : كار كردن با برنامه steam

چگونه اد فرند استیم را فعال کنیم

راهکارهای اد فرند در استیم

با استفاده از روش های زیر می توانید دوستانتان را به استیم اضافه کنید:

  • می توانید یک بازی پلتفرم استیم را به صورت اورجینال خریداری کنید، در صورتی که قیمت آن بالای 5 دلار باشد علاوه بر ثبت شدن بازی در اکانت شما بخش Add Friend نیز فعال می گردد.
  • روش دیگر این است که می توانید اکانت استیم خود را مستقیما با گیفت کارت استیم 5 دلاری شارژ کنید . این موجودی در اکانت شما اضافه شده و بخش Add Friend نیز برای شما فعال خواهد شد.

جهت خرید گیفت کارت استیم کلیک کنید

  • اضافه کردن با Username:

ابتدا استیم را اجرا می کنید.

رو گزینه ی View Friends در قسمت پایین سمت راست صفحه کلیک کنید صفحه ای باز خواهد شد که نام دوستان شما در قسمتی بنام Pop Up دیده می شود. اگر گزینه ی View Friends را در صفحه ی خود ندارید پنجره را Maximize کنید.

حال روی Add Friends کلیک کنید.

سپس نام کاربری دوستتان را در جای خالی بنویسید و روی Next کلیک کنید.

حتما بخوانید :

تغییر ریجن استیم – تغییر کشور استیم (آموزش تصویری)

نکته: روش دیگر برای پیدا کردن دوست در استیم کلیک کردن روی گزینه View users you’ve recently played with یا search members of the steam community است.

  • اضافه کردن از طریق Profile:

ابتدا برنامه ی استیم را اجرا کنید.

سپس از طریق گزینه ی Search یا Groups وارد پروفایل دوستی که می خواهید اضافه کنید ، بشوید .

در پروفایل شخص مورد نظر روی گزینه ی Add to your friends list کلیک کنید حالا این شخص به لیست دوستان شما اضافه شد.

اد فرند در استیم ، اضافه کردن دوست در استیم ، اموزش اد فرند در استیم ، قابلیت اد فرند در استیم ، نحوه اد فرند در استیم ، مشکل اد نشدن فرند در استیم
قابلیت اد فرند در استیم ، نحوه اد فرند در استیم ، مشکل اد نشدن فرند در استیم ، اد فرند در استیم ، اضافه کردن دوست در استیم ، اموزش اد فرند در استیم