بازی دیگی داگ 2 ، دانلود بازی مای دیگی داگ 2

معرفی بازی موبایل My Diggy Dog 2 ، سگ ماجراجو

پس از عرضه ی بازی My Diggy Dog اکنون مدتی است که استودیو کینگ برد گیمز سری دوم این بازی را با نام My Diggy Dog 2 منتشر کرده است.

بسیاری از گیمرهایی که بازی موبایل My Diggy Dog را تجربه کرده اند معتقدند که این بازی یکی از عناوین جذاب و دوست داشتنی در بین بازی های اندروید است. از نظر گیمرها ، بازی My Diggy Dog 2 لحظات جذاب و به یادماندنی را برای طرفداران خود رقم می زند و باید گفت یک بازی بسیار بامزه و زیبایی است.

دانلود بازی مای دیگی داگ

بازی My Diggy Dog 2 را به صورت رایگان و حجمی بالغ بر ۱۳۴ مگابایت دارد.

دو بازی My Diggy Dog و The Last Warrior: Heroes در لیست انتشار استودیو بازی ‌سازی King Bird Games قرار دارد. این بازی با درجه سنی E منتشر شده پس همه کاربران بدون محدودیت سنی می توانند تجربه لذت بخشی از این بازی داشته باشند.

مطالب مرتبط :

معرفی بازی موبایل Wild Sky TD

دقت داشته باشید بدون نیاز به اینترنت قادر خواهید بود بازی My Diggy Dog2 را تجربه کنید.

دانلود بازی مای دیگی داگ 2

داستان براساس ماجراجویی های یک زوج به نام های کریستوفر و کلارا دنبال می شود که برای پیدا کردن گنج باستانی و اسرار عالم به دور دنیا سفر می کنند. در طی سفرهای مختلف با سگ کوچکی به نام مارتی آشنا می شوند و از آنجایی که مارتی عاشق سفر کردن و حفاری می باشد در این مسیر با آن ها همسفر می شود.

گیم پلی بازی سگ ماجراجو

داستان از آنجایی شروع می شود که کلارا در حال جستجوی شی مرموز است و به طور ناگهانی ناپدید می شود و مارتی به کمک کریستوفر می رود تا بتوانند او را پیدا کنند. ماموریت شما در بازی برداشتن موانعی است که بر سر راه کریستوفر و مارتی برای پیدا کردن کلارا قرار دارد.

به آن ها کمک کنید تا بتوانند از طریق پیدا کردن درگاه Heart of Space و عبور از آن، منطقه ای که کلارا در آن قرار دارد را پیدا کنند.

حتما بخوانید :

معرفی بازی جذاب جومانجی

در طی این بازی با پازل های چالش برانگیز و محیط های پر ماجرا و خطرناک رو به رو می شوید و متوجه خواهید شد که گیم پلی بازی دو سبک حفاری و پلتفرمر را با هم ترکیب کرده است.

دانلود بازی مای دیگی داگ 3

در طی مسیرهای گوناگون با تجهیزات مختلف ،اشیاء متنوع و فضای نسبتا بزرگی مواجه خواهید شد که باید به کشف گوشه به گوشه ی این فضای مرموز بپردازید.

اصل هیجان بازی مربوط به ماجراجویی ها، کشف اشیاء عجیب غریب، سیاه چاله‌های بزرگ به همراه پازل‌ها و دام های بسیار زیاد و جمع کردن مصنوعات مخفی در بازی می باشد.

از تبلیغاتی که در پایان هر مرحله از بازی نمایش داده می شود برای دو برابر کردن امتیازات خود که در هر مرحله کسب کرده اید استفاده کنید.

بازی اندروید My Diggy Dog 2 را از لینک زیر دانلود کنید :

دانلود بازی My Diggy Dog 2 از گوگل پلی

دانلود بازی My Diggy Dog  از گوگل پلی

ویژگی های بازی My Diggy Dog 2 :

  • سیستم ارتقاء پویا و مراحل اضافی هیجان‌انگیز
  • دارای گرافیک بالا و جذاب
  • پیچ و تاب های زیاد و داستان تاثیر گذار بازی
  • مکانیزم حفاری منحصر ‌به ‌فرد
  • داشتن جزئیات زیاد در داستان بازی
  • وجود سیاه چاله های بزرگ در بازی همراه با پازل و تله های زیاد

بازی My Diggy Dog 2 را می توانید در حالت افقی در تلفن همراه خود اجرا کنید و بدون اتصال به اینترنت همواره می توانید سری دوم بازی My Diggy Dog را تجربه کنید.

بازی آیفون My Diggy Dog 2 مانند اکثر بازی های رایگان دیگر ، بخش پرداخت درون برنامه‌ای دارد. با پرداخت هزینه در این بخش می توانید از قابلیت‌ها و امکانات ویژه ای که بازی در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید.

دانلود بازی دیگی داگ

نحوه دریافت بازی My Diggy Dog 2 :

  • بازی موبایل My Diggy Dog 2 برای کاربران سیستم عامل iOS و اندروید طراحی شده است.
  • از طریق اپ استور و گوگل پلی بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

بازی دیگی داگ 2 ، دانلود بازی مای دیگی داگ 2 ، سگ ماجراجو 2 ، معرفی بازی موبایل My Diggy Dog 2 ، دانلود بازی مای دیگی داگ 2 ، دانلود بازی ماجراجویی دیگی 2
معرفی بازی موبایل My Diggy Dog 2 ، دانلود بازی مای دیگی داگ 2 ، دانلود بازی ماجراجویی دیگی 2 ، بازی دیگی داگ 2 ، دانلود بازی مای دیگی داگ 2 ، سگ ماجراجو 2