بازی موبایل ریمن Rayman Mini

این بازی که از دسته بازی های پلتفرمر است به صورت انحصاری توسط یوبی سافت برای کاربران اپل ارکید منتشر شده است.

از بازی Rayman Mini تا به حال نسخه های متفاوتی منتشر شده است اما با منتشر شدن سرویس اپل ارکید یوبی سافت تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از این بازی را به صورت انحصاری برای کاربران اپل ارکید منتشر نماید. این بازی دو بعدی شباهت زیادی به نسخه Adventures دارد اما تجربه ای متفاوت را برای شما رقم خواهد زد.

دانلود بازی Rayman Adventures

داستان بازی Rayman Mini

اگر از نظر داستانی بخواهیم بازی Rayman Mini را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم این بازی داستان خاصی را روایت نمی کند بلکه فقط ماجراجویی های ریمن و دوستانش را نشان می دهد که به دنبال نابود کردن دشمنانشان هستند.

دانلود بازی از اپ استور :

دانلود بازی Rayman Mini

به طور کلی بازی دارای 6 جهان مختلف و 48 مرحله است که با شروع بازی وارد اولین جهان آن خواهید شد. همان طور که از نام بازی (Rayman Mini) هم مشخص است یوبی سافت یک نسخه ی کوچک از بازی را ارائه کرده است اما در کل ، بازی همان مکانیسم قبلی خود را دنبال می کند .

در طول بازی شما در نقش ریمن هستید و سپس هوش مصنوعی کنترل بازی را به دست خواهید گرفت در این صورت وظیفه شما این است که در مواقع نیاز با ضربات مشت دشمنانی که رو به روی شما قرار دارند را از بین ببرید.

در بازی آیفون Rayman Mini و حین از بین بردن دشمنان باید سکه هایی را که در مسیر شما هستند را جمع آوری کنید که در پایان هر مرحله و با حد نصاب رسیدن آن ها می توانید برای خرید هر آیتم خاصی از آنها استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

بازی جذاب موبایل Spirit Roots

آیتم های تزیینی بازی شامل خریدن ظاهر جدید برای کاراکتری است که در نقش آن قرار دارید همچنین می توانید برای آن لباس خرید کنید. در این بازی هیچ پرداخت درون برنامه ایی در نظر گرفته نشده ، در این صورت جمع آوری سکه ها می تواند شما را به چالش بکشد تا با جمع کردن هر چه بیشتر سکه ها بتوانید با خرج کردن آن ها خریدهای خود را انجام دهید.

مشاهده کنید :

تریلر بازی موبایل ریمن Rayman Mini

بازی Rayman Mini در هر مرحله جلوه های بصری زیبایی دارد که بسیار توجه مخاطب را به خودش جلب می کند .

در پایان جا دارد به این نکته اشاره کنیم که با توجه به این که بازی Rayman Mini از بازی های انحصاری اپل ارکید است پس از دانلود آن دیگر نیازی به اینترنت ندارید و می توانید به صورت افلاین از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد می کنیم حتما این بازی جذاب را تجربه کنید.

دانلود بازی از اپ استور :

دانلود بازی Rayman Mini

دانلود بازی برای مک از اپ استور :

دانلود بازی Rayman Mini

بازی موبایل ریمن Rayman Mini ، دانلود بازی موبایل ریمن ، بازی ریمن برای موبایل ، دانلود بازی ریمن برای موبایل ، دانلود بازی ریمن برای موبایل اندروید
دانلود بازی ریمن برای موبایل ، دانلود بازی ریمن برای موبایل اندروید ، بازی موبایل ریمن Rayman Mini ، دانلود بازی موبایل ریمن ، بازی ریمن برای موبایل