بازی موبایل Jack: Snake Attack

معرفی بازی Jack: Snake Attack؛ کشتن مارهای سمی

در این بخش از مقاله به معرفی بازی اکشن و ساده ی Jack: Snake Attack می پردازیم.

از انجایی که امروزه هر شخصی یک گوشی هوشمند برای خود دارد و پلتفرم موبایل مخاطبین زیادی را نیز در برگرفته سازنده های گیم، بازیهای خود را بیشتر در قالب این پلتفرم طراحی می کنند.

خرید انواع بازی ایکس باکس ، پلی استیشن و سی دی کی

از ویژگی های این پلتفرم می توان به همراه بودن و استفاده مداوم در بیشتر اوقات نام برد و همین ویژگی ها سبب شده است که تولید کنندگان کاربران را وارد داستان پیچیده ای نمی کند و هدفی جز سرگرم کردن آنها نداشته باشند.

بازی موبایل Jack: Snake Attack

این بازی جذاب با حجمی حدود ۱۵۰ مگابایت در اختیار کاربران ایفون قرار گرفته و کاربران به صورت رایگان می توانند این بازی را از اپ استور دانلود و نصب کنند.
بازی جذاب Jack: Snake Attack داستان بخصوصی را دنبال نمی کند و بازیکنان با یک بازی ساده طرف هستند که در آن باید مراحل را با موفقیت طی کرده تا به مرحله ی بعد راه پیدا کنند .

معرفی بازی موبایل :

بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy

جک که نقش اصلی این بازی جذاب را بر عهده دارد باید بتواند از دست سنگ ها پرنده ها و مارهای سمی که به سمتش می ایند فرار کند تا بتواند مراحل بازی را طی کند.
کاربران می توانند در این بازی با حرکات لمس، کشیدن انگشت به سمت بالا و پایین این موانع را پشت سر بگذارند و رکورد بالاتری را ثبت کنند.

بازی موبایل Jack: Snake Attack 2

یک از نکات قابل توجه و بسیار مهم در این بازی مدیریت زمان است که علاوه بر اینکه باید تمام حرکات صحیح و درست انجام شود زمان مناسب و درست انجام دادن آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مطالب مرتبط :

معرفی بازی جومانجی

در Jack: Snake Attack، گیمر باید با شش نوع از دشمن و موانع برای ایجاد رکورد ربرو شود؛ به همین دلیل در حالت آسان برای تمرین گیمر برای یادگیری و انجام حرکات درست و مدیریت زمانبندی مناسب و حالت Expert برای گیمرهای حرفه‌ای‌تر در نظر گرفته شده تا بازی جذابیت های خودش را داشته باشد.

از نظر طراحی گرافیکی می توان گفت که این بازی در سطح معمولی کار شده و در واقع از اهداف اصلی این بازی جذاب سرگرم کردن بازیکنان در عین سادگی است.

حتما بخوانید:

رفع ارورهای بازی

تم های متعدد و متنوع در پس زمینه و امکان شخصی سازی شخصیت بازی یعنی جک، تحت کنترل گرفتن بازیکنان همه و همه از جمله مواردی است که میتوان گفت کمی به بازی Jack: Snake Attack تنوع می دهد.
بازی آیفون Jack: Snake Attack یک بازی ساده و جذاب برای آیفون و آیپد است که می‌تواند گیمر را سرگرم کند و آنها را در اوقات فراغت، کمی به خود مشغول کند.
از بازی های ساده و جذاب برای سیستم عامل ios می توان به بازی Jack: Snake Attack اشاره کرد . این بازی جذاب به شما کاربران عزیز پیشنهاد میشود تا برای مدتی سرگرم باشید و لذت ببرید .

بازی موبایل Jack: Snake Attack ، معرفی بازی موبایل Jack: Snake Attack ، بازی آیفون Jack Snake Attack ، دانلود بازی آیفون کشتن مارهای سمی
بازی آیفون Jack Snake Attack ، دانلود بازی آیفون کشتن مارهای سمی ، بازی موبایل Jack: Snake Attack ، معرفی بازی موبایل Jack: Snake Attack