بازی موبایل Spirit Roots ، بازی موبایل اسپریت روت

بررسی بازی موبایل بازگشت به خانه

بازی اسپریت روتس Spirit Roots داستان یک پسر ماجراجو را روایت می کند که در جهانی آشفته برای بازگشت به خانه خود در تلاش است. این بازی یکی از بازی های موبایل اندرویدی جذاب و داستان محور است که برای انجام آن نیازی به اتصال اینترنت ندارید و خیلی راحت می توانید این بازی جذاب را تجربه کنید .

خرید انواع بازی و سی دی کی

بازی Spirit Roots که البته نسخه آیفون آن هم در دسترس کاربران قرار دارد یک بازی دو بعدی است که از نظر ساختاری بیشتر شبیه بازی هایی مانند ریمن Rayman عمل کرده است.

داستان بازی Spirit Roots

بازی Spirit Roots شامل بخش ها و سرزمین هائیست که سال در جنگ به سر برده اند ، حال از تمام آن سرزمین ها تنها بخش هایی باقی مانده است، از همین رو اهالی آن سرزمین تصمیم می گیرند برای بقای خود جنگ را کنار گذاشته و همه ی این سرزمین ها را در کنار هم قرار دهند ، در این میان یکی از اقلیم ها ، از این کار امتنا کرده و حاضر نیست به بخش های دیگر ملحق شده و به آن ها بپیوندد.

مشاهده کنید :

تریلر جذاب بازی Spirit Roots

در Spirit Roots شما نقش پسرکی را بازی می کنید که با توجه به جنگ های رخ داده ، از سرزمین خود دور مانده است و تلاش می کند در این سرزمین خطرناک به هر طریقی خود را به خانه اش برساند و در طول این مسیر با چالش هایی رو به رو می شود.

مقالات مرتبط :

بازی دیگی داگ ۲

در این بازی جذاب اندروید و آیفون Spirit Roots شما باید سکه هایی را در طی مسیر نیز جمع آوری کنید که این گزینه خود به لذت و هیجان بازی افزوده است . با شروع بازی ابتدا وارد یک بخش تمرینی خواهید شد که در آن با روش بازی کردن و نحوه ی استفاده از دکمه ها آشنا خواهید شد.

دانلود بازی Spirit Roots :

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

محیط بازی Spirit Roots

در سمت راست صفحه ی بازی شما ، 3 دکمه قرار دارد که از سمت راست اولین دکمه برای پریدن و دکمه بعدی برای ضربه زدن استفاده می شود. دکمه ی سوم یک سلاح دوربورد است که بوسیله ی آن می توانید شلیک کنید. در سمت چپ نیز دو کلید را می بینید که برای کنترل مسیر کاراکتر بازی استفاده می شود.

با جمع آوری سکه های بازی Spirit Roots یک بازی لذت بخش برای شما رقم خواهد خورد. باید بدانید که جمع آوری سکه ها کاملا اختیاری است اما برای رد شدن از مراحل و بخش های جهانی نیاز به ستاره ها دارید. هر سطح شامل 3 ماموریت است که با تکمیل آن ها در پایان می توانید علامت 3 ستاره خود را کامل کنید البته باید بدانید که جمع آوری همه ی سکه های هر مرحله نیز به عنوان ماموریت آن سطح محسوب می شود.

بازی موبایل Jack: Snake Attack

گیم پلی بازی Spirit Roots

به طور کلی این بازی شامل 5 مرحله است که هر مرحله نیز دارای سطح های مختلفی می باشد. درجه ی سختی بازی Spirit Roots به این صورت است که گیمر در ابتدای بازی می تواند آن را تعیین کند.

در پایان یادآور می شویم اگر به بازی های داستانی و ماجراجویی علاقه دارید حتما این بازی را تجربه کنید چون ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند.

بازی موبایل Spirit Roots ، دانلود بازی موبایل Spirit Roots ، دانلود بازی موبایل اسپریت روت ، بازی اندروید اسپریت روت ، بازی آیفون Spirit Roots
دانلود بازی موبایل اسپریت روت ، بازی اندروید اسپریت روت ، بازی آیفون Spirit Roots ، بازی موبایل Spirit Roots ، دانلود بازی موبایل Spirit Roots