خرید اکانت اشتراکی ps4

اگر قصد دارید برای خرید اکانت اشتراکی ps4 اقدام نمایید بهتر است با مفاهیمی همچون ظرفیت و نحوه خرید اکانت های اشتراکی پلی استیشن و مزایای استفاده از آن آشنا شوید.

پلی استیشن یکی از جذاب ترین کنسول هایی است که تاکنون موجود بوده و هیجان بازی با آن به حدی است که همه افراد از رده های سنی مختلف را جذب خود می کند. این کنسول در نسخه های مختلفی روانه بازار شده است که با نام های ps3 (پلی استیشن 3 ) و ps4 (پلی استیشن 4) عرضه می شود.

برای شناخت بیشتر در مورد این کنسول و نحوه خرید اکانت اشتراکی ps4 ابتدا به معرفی کلی کنسول پلی استیشن می پردازیم.

Ps4 پلی استیشن 4 چیست؟ خرید اکانت اشتراکی ps4

پلی استیشن 4 یکی از کنسول های بازی بسیار محبوب ساخت شرکت سونی است که برای اولین بار در سال 2013 وارد بازار شد.

این بازی ویدیوئی خانگی از نسل 8 بوده و هم اکنون بزرگترین رقیب ایکس باکس شرکت مایکروسافت می باشد. Ps4 قابلیت های بسیار شگفت انگیزی دارد که از جمله آنها می توان به تنوع بازی ها ، امکان اشتراک گذاری اکانت پلی استیشن با دوستان و بازی های گروهی، به دست گرفتن کنترل بازی دیگران و بازی های مشارکتی اشاره کرد.

در حال حاضر حدود 826 بازی برای کنسول پلی استیشن ثبت شده است که از محبوب ترین آنها می توان به خدای جنگ ، مرد عنکبوتی مارول ، سایه غول ، باشگاه رانندگی ، قتلگاه ودث استرندینگ اشاره کرد.

تروفی های ps4 و کاربرد آن

مشخصات سخت افزاری پلی استیشن 4 (ps4)

خرید اکانت اشتراکی ps4

پلی استیشن 4 دارای 8 گیگا بایت حافظه رم بوده و از نوع ddr5 می باشد. هارد دیسک آن فضایی به اندازه 500 گیگابایت دارد و از نوع 5400 ار پی ام است.

امکان اتصال هارد اکسترنال به این کنسول بازی وجود ندارد. پلی استیشن 4 دارای عرض 275 میلی متر ، طول 305 میلی متر و ارتفاع 53 میلی متر است و وزن آن حدود 2.8 کیلوگرم می باشد. این دستگاه دارای قابلیت هایی همچون بلوتوث ، وایرلس و هچنین 2 پورت usb می باشد.

PS4 به شما این امکان را می دهد که از دنیای بازی ها بیشترین لذت را برده و در کنار دوستان و اعضای خانواده خود به تفریح و هیجان بپردازید.

اکانت اشتراکی ps4 چیست؟

همانطور که گفته شد یکی از قابلیت های شگفت انگیز PS4 امکان استفاده از اکانت های اشتراکی توسط کاربران است.

این اکانت های اشتراکی به کاربران اجازه می دهد که بجای پرداخت هزینه زیاد برای خرید اکانت های جداگانه پلی استیشن ، یک اکانت خریداری کرده و آن را با هم به اشتراک بگذارند. با خرید یک اکانت اشتراکی (Sharing) پلی استیشن ٬ فرد می تواند با 3 ظرفیت متفاوت اکانت خود را با دیگران به اشتراک بگذارد.

در اینصورت دوستان و اعضای خانواده می توانند اشتراک بازی های محبوب را خریداری کرده و با هم مورد استفاده قرار دهند. در ادامه به معرفی سه ظرفیت مختلف اکانت اشتراکی پلی استیشن 4 می پردازیم و مزایا و معایب هر کدام را نام خواهیم برد اما قبل از آن شما باید با مفهوم پرایمری کردن اکانت های پلی استیشن آشنا شوید.

پروکسی پلی استیشن و استفاده از پروکسی در ps4

فعال کردن PS4 به عنوان کنسول پرایمری ٬ خرید اکانت اشتراکی ps4

برای استفاده از قابلیت اکانت های اشتراکی ابتدا باید با نحوه پرایمری کردن اکانت ها آشنا شوید.  برای پرایمری کردن اکانت پلی استیشن کافیست به شکل زیر عمل نمایید:

  • با استفاده از اطلاعات حساب کاربری خود در پلی استیشن سونی (ps4) وارد اکانت خود شده و ps4 را به یک سیستم پرایمری تبدیل نمایید.
  • با فعال شدن پلی استیشن شما به عنوان یک سیستم پرایمری ٬ هر فردی که با حساب پلی استیشن شما وارد شود ، می تواند به تمام بازی های شما که در پلی استیشن استور آنها را فعال و خریداری نموده اید ، دسترسی داشته و از انجام بازی های شما لذت ببرد.
  • هر فردی که وارد اکانت شما شود می تواند بازی ها و برنامه های شما را به اشتراک بگذارد.
  • دقت داشته باشید که برای هر حساب کاربری در فروشگاه سونی فقط می توانید یکی از کنسول های خود را پرایمری نمایید.

حال که مزایای پرایمری کردن را آموختید وقت آن رسیده با انواع ظرفیت اشتراک اکانت پلی استیشن آشنا شوید.

خرید سی دی کی

منظور از ظرفیت اکانت های اشتراکی پلی استیشن 4 چیست؟

هنگام خریدهای اکانت اشتراکی ps4 معمولا صحبت از ظرفیت نوع اول ، دوم و سوم به میان می آید. این ظرفیت ها معایب و مزایایی دارند که در هنگام خرید باید به آنها توجه داشته باشید:

اکانت ظرفیت اول ps4 :

این نوع ظرفیت به شما فرصت می دهد که پس از پرایمری شدن دستگاه و دانلود بازی بر روی اکانت شخصی خود ، از بازی نهایت لذت را ببرید.

تنها عیبی که این نوع ظرفیت دارد این است پس از خرید اکانت ، امکان فروش آن برای شما مهیا نیست و بازی ها در زمان اتصال به اینترنت برای شما قفل خواهد شد.

اکانت ظرفیت دوم ps4 :  

امکان فروش اکانت برای شما مهیا است و می توانید در هنگام آنلاین بودن نیز بازی خود را ادامه دهید.

اکانت ظرفیت سوم  ps4 :

شما می توانید اکانت خود را بفروشید اما امکان بازی کردن بصورت آفلاین وجود ندارد و حتما باید آنلاین باشید.

اکنون که مفهوم اکانت ظرفیت و نوع آنها را متوجه شدید می توانید برای خرید اکانت اشتراکی پلی استیشن 4 بهترین انتخاب را داشته باشید.


خرید اکانت شیرینک Ps4 ، خرید اکانت هکی Xbox one ، خرید اکانت هکی پلاس Ps4 ، کانال اکانت اشتراکی ps4 ،کانال اکانت اشتراکی ps4
اکانت اشتراکی Ps4 ، فروش اکانت اشتراکی ps4 ٬ خرید اکانت های اشتراکی Ps4 ، خرید بازی اشتراکی ps4 ، اکانت های قانونی ps4
خرید اکانت اشتراکی ps4 ٬ اکانت ظرفیت دوم  ps4 ٬ فروش اکانت اشتراکی ps4 ٬ اکانت اشتراکی ps4 چیست ٬ اکانت ظرفیت دوم ps4
خرید بازی اشتراکی ps4 ، خرید اکانت اشتراکی Ps4 ٬ اکانت ظرفیت دوم ، خرید بازی اشتراکی ps4 ، فروش اکانت اشتراکی ps4
خرید اکانت ترکیبی Ps4 چیست؟ شیرینگ بازی در کنسول PS4  ، کانال اکانت اشتراکی ps4 ، خرید بازی اشتراکی ps4