سکه برنامه Meet Me

از جمله بهترین اپ های پخش زنده و دوست یابی می توان به برنامه Meet Me اشاره کرد. برای استفاده از همه امکانات آن و تبدیل شدن اکانت شما به Boost باید اقدام به خرید سکه برنامه میت می ، نمایید. به کمک سکه برنامه Meet Me می توانید برای دوستان خود نیز هدیه بفرستید. در هنگام لایو گذاشتن می توانید از استیکرهایی استفاده کنید که به کمک سکه برنامه میت می آنها را تهیه کرده اید.

همینک می بایست برای دانلود اپلیکیشن Meet Me اقدام کنید و پس از طی کردن مراحل ثبت نام به عضویت این برنامه درآیید. سپس با دوستان خود که این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده اند چت کنید و یا با دیگر کاربرها از سراسر دنیا به گفتگو بپردازید.

به راحتی می توانید به وسیله اپلیکیشن Meet Me با کاربران سراسر دنیا چت متنی و یا تصویری برقرار کنید که یک تجربه جدید برای شما به همراه خواهد داشت.

میت می یک نرم افزار سرگرم کننده ، با میحطی دوستانه است که به راحتی می توان آنرا دانلود نمود و به کمک سکه برنامه Meet Me از همه امکانات آن بهره برد.

پک های سکه برنامه میت می

برای خرید سکه برنامه میت می ، می توانید روی فروشگاه گیم کد حساب باز کنید. این فروشگاه به تازگی این محصول را در فهرست کالاهای دیجیتالی خود قرار داده است و شما می توانید آنرا در بسته های زیر از فروشگاه گیم کد بخواهید. پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی ایمیل شما ارسال می گردد.

1 ) پک 500 سکه برنامه Meet Me

2 ) پک 2000 سکه برنامه Meet Me

3 ) پک 3700 سکه برنامه Meet Me

4 ) پک 16500 سکه برنامه Meet Me

نرم افزار میت می یک سایت دوستیابی برخط است که به کاربران خود اجازه می دهد تا با یکدیگر چت و گفتگو کنند و حتی با یکدیگر قرار ملاقات بگذارند.

ویژگی های اپ میت می

این برنامه محبوب ویژگی هایی دارد که به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

1 ) امکان جستجو و یافتن کاربران برنامه Meet Me که در اطراف شما هستند.

2 ) داشتن طراحی ساده و در عین حال زیبا.

3 ) امکان گفتگو با دوستان جدید.

4 ) اجازه ارسال فایل و تصویر.

5 ) بهره مندی از استیکرها و شکلک های متنوع.

6 ) حضور بیش از 100 میلیون کاربر.

7 ) امکان لایک کردن پست دیگر کاربرها.

8 ) قابلیت قرار دادن کامنت برای دیگران.

9 ) استفاده از پخش زنده.

10 ) فالو کردن کاربران محبوبتان.

11 ) امکان ساخت پروفایل اختصاصی برای هر کاربر.

12 ) قابلیت تماشای لایو دیگران.

سایر محصولات مرتبط

فروشگاه گیم کد علاوه بر سکه برنامه Meet Me محصولات متنوع دیگری نیز دارد که به صورت مختصر به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

گیفت کارت پلی استیشن

شرکت سونی پس از ساخت کنسول پلی استیشن به یک برند محبوب در دنیا تبدیل شد. شاید کمتر کسی را بتوان پیدا کرد که با کنسول پلی استیشن آشنا نباشد و یا تاکنون نام آن به گوشش نخورده باشد. کنسول پلی استیشن گیم های بی شماری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد که برای خریداری آنها باید بهای آنرا پرداخت نمود. چون در کشور ما امکان خرید این بازی ها به وسیله کارت های اعتباری ، به دلیل وجود تحریم ها میسر نمی باشد بنابراین باید به کمک گیفت کارت پلی استیشن اقدام به خرید این گیم ها نمود. شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن یک کد دیجیتالی دریافت می کنید که به وسیله آن می بایست اقدام به شارژ اکانت خود نمایید. پس از آن می توانید اقدام به خرید بازی مورد نظر کنید.

شرکت سونی برای رفاه حال کاربرانش اقدام به عرضه گیفت کارت پلی استیشن با ریجن های مختلف نموده تا کاربران همان کشور با ارز کشور خودشان گیم مورد نظر خود را خریداری کنند.

محصولات مرتبط

فروشگاه گیم کد محصولات دیجیتالی فراوانی دارد که می شود به معرفی بعضی از آنها پرداخت مانند:

1 ) جم بازی فری فایر با گیفت کارت

2 ) گیفت کارت اپکس لجندز

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) جم بازی موبایل لجندز با گیفت کارت

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

7 ) سکه بازی فارم ویل 2

8 ) جم بازی PK XD

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

این نکته را به خاطر داشته باشید که برای خرید سکه برنامه Meet Me به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید تا دچار نوع جعلی آن نشوید.

وبسایت گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی سکه برنامه Meet Me را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، سکه برنامه میت می خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه سکه برنامه Meet Me با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید سکه برنامه میت می را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

محصولات دیجیتالی ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.