خرید گیفت کارت american express

امریکن اکسپرس (American express ) یا امکس (Amex) یک کمپانی خدمات مالی عظیم است ، که در سال 1850 تحت شرایط بسیار گوناگون (کسب و کار اکسپرس) تاسیس شد. تخصص این شرکت در حوزه صدور کارت های اعتباری به میلیون ها نفر از اشخاص در سر تا سر دنیا می باشد.

اضافه بر خدماتی که در حوزه کارت های اعتباری ارائه می کند ، این کمپانی تعدادی برنامه سفر برای مالکان این کارت ها ارائه می دهد.

در اصل دارندگان کارت های امریکن اکسپرس امتیازات ویژه ای دریافت می کنند که ممکن است دیگران قادر به دریافت آن نباشند. امریکن اکسپرس به مرور زمان ، تکامل یافته است و امکانات زیاد تری را به کمپانی ها و همچنین کاربران ارائه می کند.

هدف از ارائه گیفت کارت امریکن اکسپرس در این کمپانی gift به اشخاص حقیقی و یا طرح تشویق پرسنل در کمپانی ها بود. این کمپانی با تولید گیفت کارت Amex با اعتبار های از پیش مشخص شده 25 تا 3000 دلار این خدمت را هدایت می کند.

اگر در پرداخت مبالغ آنلاین با مشکل روبرو شده اید یا نمی دانید از چه کارتی بهره ببرید حتما به شما پیشنهاد می کنیم پرداخت با گیفت کارت american express را حتما تجربه کنید.

مهمترین مسئله در گیفت کارت american express ، عدم کم کردن کارمزد در پرداخت توسط این گیفت کارت است. از امریکن اکسپرس به شکل مجازی در همه جا استفاده می شود به نحوی که در آمریکا به شکل کاملا رسمی مورد قبول همه واقع شده است.

با توجه به امکانات زیاد این گیفت کارت ها ، قابل توجه می باشد که اعتبار Amex شما به هیچ وجه منقضی و غیر قابل کاربری نمی شود.

خدماتی که American Express به کاربر ها ارائه می کند

1 ) امریکن اکسپرس ، گسترده ترین کمپانی صادر کننده کارت های اعتباری در دنیا می باشد.

2 ) هر روز میلیون ها تراکنش را در شبکه premiun از بین دارندگان کارت ها ، برای افرادی که گردش مالی خوبی داشته اند، صورت می دهد.

3 ) به دارندگان کسب و کار های کوچک با ارائه کنترل مال ، اعطاف پذیری و قدرت خرید کمک می کند.

4 ) ابزاری جهت پرداخت های تجاری ارائه می کند که به کمپانی ها کمک می کند هزینه های خود را مدیریت نمایند و میلیون ها دلار صرفه جویی کنند.

5 ) برای ایجاد کسب و کار بهتر به بازاریان ، مدیریت اطلاعات و نظر های کارشناسانه ای در اختیار آن ها می گذارد.

6 ) American Express ، یکی از گسترده ترین شبکه های مسافرتی دنیا را مدیریت می کند.

7 ) ارائه خدمات به مشتریان به صورت شبانه روزی و هر روز هفته ، در سراسر دنیا.

ما همواره به کسانی که زیاد به مسافرت می روند، کارت های امریکن اکسپرس را به علت امتیازاتی که ارائه می کند ، پیشنهاد می دهیم . به ویژه Platinum Card که هم اکنون رقابتی در حوزه گیفت کارت های اعتباری برتر دارد.

به عنوان مثال به از رسیدن به مقصد در فرودگاه از اوبر ( تاکسی اینترنتی ) می توانید به شکل رایگان استفاده کنید.

انواع کارت های امریکن اکسپرس

1 ) گیفت کارت های شخصی personal cards

2 ) گیفت کارت های کوچک بیزینس small business card

3 ) گیفت کارت های حقوقی corporate cards

4 ) گیفت کارت های پیش پرداخت prepaid cards

این گیفت کارت ها برای اشخاص مختلف ، کمپانی های کوچک و مشتری های کمپانی های بزرگ در آمریکا و در سر تا سر دنیا در دسترس می باشد.

خرید گیفت کارت مستر کارت امریکا

برخی دیگر از خدمات American Express

1 ) چک های مسافرتی : امریکن اکسپرس عظیم ترین ارائه دهنده چک های مسافرتی در سر تا سر دنیا می باشد.

2 ) کارشناسان مالی

3 ) سرویس های بانکی بین المللی

4 ) سرویس های سفر

5 ) سرویس های بانکداری فردی

اگر در جستجو یک گیفت کارت اعتباری هستید که به شما این توانایی را بدهد که جهت هر خرید بتوانید از آن بهره ببرید و برای هر تراکنش جایزه نقدی دریافت نمائید ، به شما امریکن اکسپرس را معرفی می کنیم.

کاربر های محترم ما در این مقاله تلاش کردیم برای شما عزیزان موضوعی را جمع آوری کنیم که بتوانیم  یک دید جامع در مورد این کمپانی آمریکایی برایتان فراهم کنیم ، امیدواریم که عناوین گفته شده برای شما دوستان مفید واقع شده باشد.

اگر قصد خرید هر کدام از این گیفت کارت های اعتباری ارائه شده توسط امریکن اکسپرس را دارید ، به شما این مژده را می دهیم که تیم گیم کد قادر است این کار را برای شما صورت دهد. با اعتماد کامل ، تهیه کارت اعتباری خود را به ما بسپارید.

اعتبارهای گیفت کارت american express در سایت گیم کد

گیفت کارت امریکن اکسپرس در این سایت با اعتبار های زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 25 دلاری

2 ) گیفت کارت 50 دلاری

3 ) گیفت کارت 100 دلاری

4 ) گیفت کارت 200 دلاری

5 ) گیفت کارت 300 دلاری

6 ) گیفت کارت 500 دلاری

7 ) گیفت کارت به مبلغ دلخواه

محصولات مرتبط

همچنین علاوه بر محصول بالا می توانید از دیگر محصولات این فروشگاه خرید کنید:

1 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

2 ) گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

3 ) گیفت کارت آیتونز اپل کانادا

4 ) گیفت کارت مستر کارت

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) سی پی کالاف دیوتی

7 ) الماس بازی فری فایر

8 ) گیفت کارت استیم انگلیس

9 ) پریمیوم رادیو جوان

10 ) و غیره

فروشگاه گیم کد – GameCode.iR دارای تیم پشتیبان شبانه روزی است که همه روزه حتی ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی شما در بخش خرید گیفت کارت امریکن اکسپرس – گیفت کارت american express می باشد.