گیفت کارت ایکس باکس

شارژ اکانت ایکس باکس

خرید گیم پس xbox ٬ کاربران عزیز برای دسترسی به کلیه ی app ها و همینطور بازی های استور ایکس باکس نیاز به خرید گیفت کارت ایکس باکس یا خرید گیم پس Xbox دارند. شما با شارژ اکانت ایکس باکس وان خود می توانید از فروشگاه هایی نظیر windows (ویندوز) ، ویندوز فون همچنین فروشگاه Xbox خرید نمائید. برای شارژ اکانت ایکس باکس وان خود به سایت گیم کد مراجعه کنید.

خرید گیم پس xbox

خصوصیات خرید گیم پس xbox

ما در اینجا برای شما از ویژگی ها و مزیت های شارژ اکانت ایکس باکس وان آورده ایم. اولین مزیت آن نکته ای که در مورد خرید گیم پس xbox حائز اهمیت می باشد است که فاقد تاریخ انقضا می باشد و تا پایان استفاده ی همه ی اعتبار در اکانت شما می ماند و قابل استفاده در هر زمان می باشد. مزیت دوم آن را می توان اعتبار شارژ شده در اکانت شما به حسای شخص دیگری منتقل نمی گردد اما با توجه به اتصال شبکه ی xbox network به سایر سرویس های Microsoft در سرویس ها و پلتفرم های Microsoft نیز به کار می رود.

سومین ویژگی آن این بوده که شما با شارژ اکانت ایکس باکس وان Xbox ، علاوه بر دسترسی Xbox Store قابلیت دسترسی به کنسول های Xbox 360 را نیز دارید. چنانچه اکانت شما مایکروسافت باشد قادر به استفاده از windows store بر روی pc یاwindows phon می باشید. کاملاً بر عکس این عمل نیز می تواند اتفاق بیفتند.

در سایت ما گیم کد نمایندگی خرید گیفت کارت در ایران می باشد محصولات گیفت کارت ایکس باکس Xbox را در اعتباراتی که در زیر آورده ایم می توانید خریداری نمائید.

  • شارژ اکانت ایکس باکس Xbox 1 دلاری
  • شارژ اکانت ایکس باکس Xbox 2 دلاری
  • شارژ اکانت ایکس باکس Xbox 3 دلاری
  • شارژ اکانت ایکس باکس Xbox 100 دلاری و …

اکانت گلد ایکس باکس XBOX

نسخه ی پرمیوم یا پولی سرویس های Xbox لایوی که در XBOX1 ( ایکس باکس وان ) یا Xbox360 را اکانت گلد ایکس باکس یا گفت کارت gold ایکس باکس نیز می نامیم.

توجه : کلماتی رایج برای گیفت کارت گلد ایکس باکس کاربرد دارد خرید اکانت بازی ایکس باکس وان یا خرید اکانت گلد ایکس باکس می باشد.

خرید اکانت گلد ایکس باکس نیز دارای مزیت ها و نکاتی می باشد که بهتراست بدانید!

  1. گیفت کارت شارژ شده تنها تا زمانی که بر روی کارت درج شده است معتبر می باشد.
  2. با خرید اکانت گلد ایکس باکس زمینه ی بازی هر ماهه در ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان فراهم می گردد.
  3. قابلیت دسترسی سریعتر به دموی بازی یا محتوای آن در مقایسه با کسانی که به شکل مجانی بازی می نمایند.
  4. یافتن هم بازی مخصوص به خود و پس از آن بازی کردن با سایر افراد
  5. قابلیت چت همزمان با چندین نفر
  6. بازی با دیگر اشخاصی که آنلاین می باشند.

یکی از مشکلات کنسول ایکس باکس وان که خیلی از گیمر ها با ان مشکل دارند کند بودن سرعت است. بهترین راه و ساده ترین روش برای ان ریست یا همان بازگشت به تنظیمات کارخانه است. شرکت مایکروسافت این قابلیت را به کنسول های خود افزوده است. درواقع دو روش برای انجام این کا وجود دارد. روش اول :به این صورت که بعد از ریست و روشن کردن کنسول ، تمامی بازی ها به روی کنسول شما نصب شده باقی می ماند. روش دوم : بعد از این روش ریست ، مثل روز اول هیچگونه بازی در کنسول شما وجود نداشته و تمام تنظیمات به خالت اول خود بر می گردد.

لیستی از خرید اکانت گلد ایکس باکس Xbox موجود در فروشگاه ما را در زیر آورده آورده ایم.

  • اشتراک گلد ایکس باکس 48 ساعته
  • اشتراک گلد ایکس باکس 14 روزه
  • اشتراک گلد ایکس باکس 1 ماهه
  • اشتراک گلد ایکس باکس 3 ماهه
  • اشتراک گلد ایکس باکس 6 ماهه
  • اشتراک گلد ایکس باکس 12 ماهه

گیفت کارت ایکس باکس گیم پس XBOX game pass

سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس Xbox Game Pass جدیداً توسط Microsoft معرفی شده است. سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس Xbox Game Pass کاملاً شبیه به EA Access بوده و با XBOX LIVE GOLD تفاوت دارد.

فعال سازی این سرویس نیازمند هزینه ی ده دلار به صورت ماهانه می باشد. این امر موجب بهره بردن از صد و بیست بازی در ایکس باکس وان و XBOX 360 می باشد. همینطور زمینه ی استفاده از بخش مولتی پلیر (بازی اشتراکی چند نفره ) را فراهم می نماید.

شاید برای شما هم پیش امده یاشد که هنگام sign in در کنسول خود با مشکل مواجه شده باشید. برای رفع مشکل sign in در xbox one به سایت helplab مراجعه کنید.

نکته ها و مزیت های خرید گیم پس xbox

  • موجود بودن بازی های متفاوت در این سرویس که عبارتند از : خانوادگی ، تیر اندازی ، اکشن و یا پازل می باشد. بازی های GEARS Of War Ultimate Edition ، Halo 5 Guardians،NBA 2K16 ، Mad Max وHalo 5 Guardians از این دسته می باشند.
  • تا پایان عضویت خود در این سرویس قادر به دسترسی به تمامی بازی های این سرویس به صورت نامحدود می باشید و توانایی دانلود آن ها را دارید.
  • ویژگی جالب این سرویس این بوده که چنانچه کاربر لغو عضویت کرده باشد و یا اقدام به حذف کرده باشد همه ی فایل های save شده و رویدادهای موجود در اکانت شما به جا مانده است.

اعتبارات گیفت کارت xbox گیم پس XBOX game pass قابل خرید در فروشگاه گیم کد در زیر آورده شده است.

  • خرید گیم پس XBOX game pass 1 ماهه
  • خرید گیم پس XBOX game pass 3 ماهه
  • خرید گیم پس XBOX game pass 6 ماهه

یکی از هیجانات بازی گرافیک فوق العاده و بالای بازی است. برای افزایش گرافیک ایکس باکس وان کلیک کنید.

گیفت کارت EA Access

علاوه بر شارژ اکانت ایکس باکس وان می توانید به خرید گیفت کارت EA را از سایت گیم کد داشته باشید. در مجموع  می توان این سرویس را وجه اشتراک و نوعی همکاری بین شرکت Microsoft و کمپانی Electronic Arts دانست که مورد استفاده برای افرادی که کنسول ایکس باکس وان (Xbox one ) دارا می باشند است.

این اکانت کاملاً مشابه اشتراک طلایی یا همان اکانت گلد ایکس می باشد که اصطلاحاً (xbox live gold) می باشد. به طور کل داشتن این اکانت مزیت های خاصی را برای شما به همراه دارد که در این مقاله برایتان آورده ایم.

افرادی که دارای کنسول ایکس باکس وان در سرویس EA Access می باشند تنها با هزینه ی 5 دلار یا پرداخت سالانه 30 دلار قادر به خرید اشتراک می باشند. این امر سبب می شود تا کاربران تا قبل از اتمام اشتراکشان کاملاً رایگان و بدون محدودیت از تمامی بازی های EA که صدها بازی بوده بهره ببرند.

همچنین می توانید از گیفت کارت های یکی دیر از پلتفرم های بازی ، گیفت کارت پلی استیشن ، دیدن کنید.

مزیت های خرید گیفت کارت EA ACCESS
  • قابلیت بازی کردن زود هنگام که آن که به معنی بازی کردن بازی های کمپانی EA قبل از عرضه به بازار و به شکل کاملاً رایگان می باشد است.
  • قابلیت انجام بازی های بیشتر ( افراد با دسترسی به قسمت The vault می توانند از بازی های رایگان اشتراک EA Access به بیست بازی پر هیجان و تازه بهره مند می گردند.
  • بازی با کمترین هزینه (اهدای تخفیف ده درصدی به افرادی که دارای اکانت EA Access می باشند.)
  • گیفت کارت EA Access در فروشگاه گیم کد دارای اعتبارات یک و دوازده ماهه قابل خرید می باشد.
  • چنانچه می خواهید به دانلود بازی و همینطور بازی به صورت آنلاین بپردازید به شما خرید اشتراک آلتیمیت که هر دو اشتراک گلد و گیم پس را در بردارد ، توصیه می کنیم.

از محصولات موجود درفروشگاه Xbox که قابل دسترسی بوده : خریداری اعتبار بازی ، استفاده از قسمت خرید و ویژه ها ، معامله با gold ، خریداری gold  بازی ها، استفاده از قسمت EA (کمپانی Electronic Arts)، پیش خرید / pre order بازی های xbox ،دسترسی و خریداری به انواع فیلم و music میباشد.

شما با رجوع به سایت گیم کد می توانید اضافه بر شارژ اکانت ایکس باکس وان ، به کد بازی ایکس باکس و گیفت کارت مایکروسافت آمریکا نیز در اعتبارات متفاوت دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل به شارژ اکانت ایکس باکس وان با تحویل آنی به سایت گیم کد مراجعه نمائید. ما همراه با خدمات ویژه خود که همان ارائه ی خرید گیم پس xbox اورجینال و شارژ اکانت ایکس باکس وان می باشد در سایت گیم کد با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته همراه شما عزیزان می باشیم.