گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

شرکت ریزر طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و از با ارزش ترین نام های تجاری موجود در بازار است. شما با خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان می توانید به آسانی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری این کمپانی را در بازار خریداری کنید. این کمپانی جهت راحتی کاربر های خود شروع به تولید ورژن خاصی از گیفت کارت ها به نام گیفت کارت ریزر گلد آمریکا کرده است.

خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان

دنیای بازی های کامپیوتری روز به روز در حال پیشرفت و گسترش است که یکی از پر سود ترین صنایع جهان است . شرکت های بزرگی در این زمینه اقدام به سرمایه گذاری کرده اند. ریزر یکی از این شرکت های فعال است که به صورت تخصصی در حوزه تولید سخت افزار بازی های کامپیوتری فعالیت می کند ، دفتر اصلی این شرکت واقع در کشور سنگاپور است.شرکت در سال 2005 به وسیله رابرت کراکوف ( Robert Krakoff ) و مین لیانگ تن ( Min Liang Tan ) تاسیس شد. آن ها با سرمایه بزرگی که از طریق سرمایه گذاران سنگاپوری و هنگ کنگی به دست آوردند توانستند فعالیت این شرکت را از همان موقع آغاز کنند.

این شرکت ریزر گلد دارای دو دفتر مرکزی است یکی در سنگاپور و دیگری در سانفرانسیسکو. از نوامبر 2017 نام این شرکت در بورس هنگ کنگ قرار گرفته است.

مین لیانگ تن که تاسیس کننده اصلی این شرکت است ، به عنوان هسته مرکزی و مغز متفکر این شرکت شناخته می شود که طراحی ، نظارت ، توسعه و هدایت تمام محصولات این شرکت را بر عهده دارد.

با قدرت می توان گفت که شرکت ریزر بزرگ ترین تولید کننده نرم افزار و سخت افزار در زمینه بازی های کامپیوتری است. این شرکت همیشه یکی از برندگان مدال های نمایشگاه CES بوده است. شرکت ریزر با طراحی و عرضه محصولات با کیفیت با ساخت ویژه ، هر ساله توانسته جایزه های بسیاری را از این نمایشگاه را به خود تخصیص دهد و توجه مردم را بیش از پیش به خود جذب کند.

این شرکت در سال 2007 یک نمایندگی در شهر سئول تاسیس کرد. هدف Razer از تاسیس این نمایندگی ، ورود به مرکز بازی های کامپیوتری یعنی کره جنوبی بود تا بتواند به صورت مستقیم با بازیکنان حرفه ای جهت آزمایش محصولات خود همکاری کند.

کارت هدیه یا گیفت کارت یک جانشین برای پول نقد است ولی به شکل مجازی و معادل آن. گیفت کارت به دو شکل عرضه می شود:

1 ) فیزیکی ( پلاستیکی )

2 ) مجازی ( دیجیتالی )

همچنین گیفت کارت ها با مبلغ های مختلفی در اختیار کاربر ها قرار می گیرد و آن ها با توجه به نیاز خود اقدام به تهیه گیفت کارت می کنند. شرکت ریزر هم گیفت کارت های خود را با نام ریزر گلد با قیمت های مختلف تولید و راهی بازار می کند.

شما با تهیه هر یک از گیفت کارت های ریزر گلد می توانید از آن جهت خرید اعتبار های بازی آنلاین استفاده کنید. گیفت کارت ریزر گلد آمریکا بیش از 2000 بازی آنلاین را پوشش می دهد. به وسیله گیفت کارت ریزر گلد آمریکا می توانید اعتبار facebook خود را شارژ کنید و تاپ آپ بالانس facebook را نیز انجام دهید.

یکی دیگر از کاربرد های خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان دریافت اعتبار MMO ، خرید گیم گارت های پر طرفدار بازی ها ، خرید محتوای دیجیتال و بسیاری از سایت های دیگر اشاره کرد.

ریزر گلد یک اعتبار مجازی برای بازیکن های سر تا سر دنیا است. به وسیله این کارت شما به محصولات و خدمات موجود در یک فروشگاه اینترنتی دسترسی پیدا می کنید. به کمک این کارت می شود در مواردی درون بازی و جهت باز کردن قفل محتوای ویژه از آن استفاده کرد. به وسیله این کارت می توانید از بیش 2500 برنامه و بازی استفاده کنید.

فرق بین ریزر گلد آمریکا و ریزر گلد گلوبال :

تفاوتی بین این دو کارت وجود ندارد اما اکثر مخاطب ها و بازیکن ها از ریزر گلد آمریکا استفاده می کنند چون قیمت پایین تری دارد. گلوبال به معنی بین المللی می باشد و در همه ریجن های حساب کاربری ، قابل فعال شدن دارد. اگر ریجن اکانت ریزر گلد شما آمریکا نیست از ریجن گلوبال استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای فعال سازی هر دو گیفت کارت گلوبال و آمریکا باید از آی پی غیر ایران استفاده کنید.

این گیفت کارت فاقد تاریخ انقضاء می باشد بنابراین شما می توانید با خیال آسوده و در هر زمان از آن استفاده کنید.

شما به وسیله گیفت کارت ریزر گلد آمریکا می توانید به بیش از 33000 محتوای سرگرم کننده و بازی دسترسی داشته باشید و بنا به نیاز خود از آن ها استفاده کنید. تقریباٌ همه بازی ها از این گیفت کارت پشتیبانی می کنند.

گیفت کارت razer گلد آمریکا قابل بارگیری نیست و بعد از فعال سازی در حساب کاربری شما ، کد گیفت کارت غیر فعال شده و برای فعال سازی مجدد غیر قابل استفاده است.

در حفظ و نگهداری گیفت کارت ریزر کوشا باشید زیرا این کارت مانند پول نقد است و در صورت سرقت رفتن و یا گم کردن آن هیچ راه کاری برای دوباره داشتن آن وجود ندارد.

شما می توانید خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان را با اعتبار های زیر از فروشگاه گیم کد خریداری کنید :

1 ) 5 دلاری

2 ) 10 دلاری

3 ) 20 دلاری

4 ) 25 دلاری

5 ) 50 دلاری

6 ) 100 دلاری

گیفت کارت ریزر گلد را به میزان اعتباری که داخل خود دارند نام گذاری می کنند در نتیجه به آسانی می شود فهمید که گیفت کارت 10 دلاری ریزر گلد آمریکا ، به اندازه 10 دلار اعتبار دارد. پس شما با تهیه یک گیفت کارت 10 دلاری ریزر گلد می توانید از اعتبار 10 دلاری که در آن موجود است بهره ببرید و به میزان 10 دلار اقدام به تهیه کالا های مورد نیاز خود کنید.

به این نکته توجه کنید که گیفت کارت 10 دلاری ریزر گلد فقط مختص به فروشگاه هایی است که از ریزر گلد پشتیبانی می کنند و نمی توانید از آن در فروشگاه های دیگر شرکت ها استفاده کنید.

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان از فروشگاه گیم کد ، محصولات دیگر را هم از این فروشگاه خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن عربستان

2 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز آلمان

4 ) گیفت کارت استیم والت انگلیس

5 ) گیفت کارت ایکس باکس

6 ) مستر کارت مجازی

7 ) ویزا کارت مجازی

8 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

9 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

10 ) و غیره

شما با خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان از فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید و اکنون شما می توانید با استفاده از این گیفت کارت حساب کاربری خود را شارژ کنید و از خصوصیات و امکانات ان استفاده کنید.

در صورت داشتن هر سوال و یا مشکل در زمینه خرید گیفت کارت و  گیفت کارت ریزر گلد آمریکا می توانید آن را با تیم پشتیبان گیم کد در میان بگذارید و پاسخ آن را دریافت کنید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت 24 ساعته و همه روزه حتی ایام تعطیل پاسخگوی شماست.