خرید مستر کارت مجازی

گیفت کارت ها یا کارت های هدیه ، کارت های هستند که به جای پول نقد از آن ها استفاده می شود. یکی از همین کارت ها خرید مستر کارت مجازی است که از جمله کارت های معتبر جهان است. شما با داشتن این کارت می توانید همه پرداخت های آنلاین ارزی خود را انجام دهید.

نحوه استفاده از مستر کارت مجازی

مستر کارت مجازی به این معنا است که شما پس از خرید مستر کارت مجازی انی ، مشخصات کارت برایتان ارسال می شود و شما به کمک این اطلاعات می توانید خرید خود را انجام دهید.

گیفت کارت مستر کارت مجازی

شما می توانید در اسرع وقت و به راحتی صاحب مستر کارت مجازی شوید. سفارش آن به عنوان کارت هدیه به خاطر هزینه کمتری که دارد مخاطب های زیادی دارد.

کمپانی مستر کارت وقتی شکل گرفت که با برند مستر کارت اولین کارت های اعتباری را روانه بازار کرد. نام بانک هایی که این کارت ها را صادر کردند و در اختیار مردم قرار دادند عبارتند از : بانک ملی کروکر ، بانک کالیفرنیا ، بانک ولز فارگو و بانک یونلیت کالیفرنیا.

با اضافه شدن چند بانک دیگر به این بانک ها نام این گروه از بین کارت به مستر شارژ تغییر کرد. در سال 1968 با همکاری شبکه های معتبر اروپایی یورو کارت ، شبکه کارت های مستر فعالیت بین المللی خود را آغاز کرد.

به مرور با اضافه شدن سیتی بانک به این گروه ، مستر شارژ گسترده تر شد ولی در سال 1979 مستر شارژ به شکل رسمی نام خود را به مستر کارت تغییر داد. یکی از عظیم ترین شبکه های منسجم در جهان می شود به کارت های اعتباری بریتانیا اشاره کرد که باعث گسترش مستر کارت شد.

ظرف 10 سال مستر کارت توانست یکی از شبکه های قدرتمند اروپا را به نام یوروپی اینترنشنال و همچنین یک از شبکه های بزرگ بریتانیا را به نام دیتاکش را بخرد و مجدداٌ مستر کارت را گسترش دهد.

یکی دیگر از فعالیت های مستر کارت این بود که در سال 2012 توانست در خاورمیانه کارت های بانکی خود را راه اندازی کند و گسترش دهد. همین طور در سال 2014 توانست شرکت پین یونیت را خریداری کند و پای خود را به استرالیا باز کند و نتیجه این فعالیت ها این است که امروزه شاهد فعالیت شرکت مستر کارت در 210 کشور جهان هستیم.

از روش های درآمد زایی شرکت مستر کارت این است که از طریق پرداخت های بانکی تجار و بازرگان ها و یا از طریق صدور کارت های اعتباری به کارت های بانکی و یا اتحادیه هایی که برای خریدن کالاهای مختلف از نام مستر کارت استفاده می کنند در آمد به دست می آورند.

از بزرگ ترین رقبای شرکت مستر کارت در زمان آغاز به کار این شرکت می توان به شرکت بانک امریکارت اشاره کرد که به کمک بانک مرکزی آمریکا اداره می شد. سال ها بعد شرکت بانک امریکارت نام خود را به ویزا کارت تغییر داد و اکنون هم در حال صدور ویزا کارت می باشد.

در سال 2006 شرکت مستر کارت به یکی از غول های سهامی چند ملیتی تبدیل شد اما قبل از آن شرکت مستر کارت به شکل تعاونی ارائه خدمت می کرد.

کلاٌ مستر کارت با موسسات گوناگون در جهان ارتباط داشته و در شبکه بین المللی قرار گرفته است. اکنون مستر کارت به سه حالت صادر می شوند :

1 ) مستر کارت اعتباری

2 ) مستر کارت نقدی

3 ) مستر کارت پیش پرداخت

گرفتن مستر کارت برای ایرانی ها مثل سایر کشور ها ، رفتن به بانک نیست. آن ها اول باید برای شارژ یا صدور مستر کارت به شرکت های ویژه آن مراجعه و درخواستشان را به شکل قانونی ارائه دهند.

ایرانی ها هم با دریافت مستر کارت می توانند انتقال وجه و یا پرداخت های بین المللی داشته باشند. به عبارت دیگر می توانند به شبکه بین الملل متصل شوند.

انواع مستر کارت :

1 ) مستر کارت گلد

2 ) مستر کارت پلاتینیوم

3 ) مستر کارت استاندارد

به وسیله مستر کارت گلد شما می توانید تمام امکانات مستر کارت استاندارد را در اختیار داشته باشید و بتوانید به صورت آفلاین هزینه ها را پرداخت کنید. اما مستر کارت پلاتینیوم پر امکانات ترین آن ها است به گونه ای که علاوه بر امکانات کارت گلد ، می توانید به شکل نامحدود شارژ و برداشت وجه داشته باشید. مستر کارت پلاتینیوم مناسب افرادی است که می خواهند پرداخت اینترنتی بین الملل داشته باشند و یا از فروشگاه های بزرگتری خرید کنند.

دبیت کارت یا کردیت کارت

روش استفاده از مستر کارت :

اگر از روش استفاده مستر کارت با خبر باشید می توانید با سفر به خارج از کشور به آسانی از خود پرداز های آن ها نیز استفاده کنید. به بیان دیگر خرید مستر کارت مجازی انی برای کارهایی همچون :

1 ) رزرو بلیط از سایت های خارج کشور

2 ) رزرو هتل های خارجی

3 ) اجاره اتومبیل در خارج کشور

4 ) پرداخت هزینه سفارت خانه ها

5 ) خرید آنلاین از فروشگاه های خارج از کشور

6 ) پرداخت هزینه آزمون های بین المللی

مدارک لازم برای خرید مستر کارت مجازی انی :

همان طوری که افراد برای باز کردن حساب بانکی مدارکی را به بانک تحویل می دهند ، برای گرفتن مستر کارت هم باید مدارکی را به شرکت های مخصوص آن داده شود :

1 ) تصویر صفحه اول پاسپورت

2 ) تصویر کارت ملی

3 ) یک قطعه عکس

4 ) تصویر کارت بانکی

خرید مستر کارت مجازی انی

تهیه مستر کارت در ایران به این گونه است که شرکت های واسطه فعال در ایران ، مدارکی را به شکل آنلاین دریافت می کنند و پس از دریافت هزینه ، بعد از مدتی مشخص ، مستر کارت را در اختیار شما قرار می دهند.

البته لازم به ذکر است که شرایط ثبت نام برای هر شرکت متفاوت است همچنین تاریخ تحویل مستر کارت هم بستگی به قوانین آن شرکت دارد.

نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که به شرکتی که سریع تر مستر کارت را صادر می کند مراجعه کنید.

آموزش استفاده از گیفت کارت مستر دبیت آمریکا

مستر کارت فیزیکی و مستر کارت مجازی :

اگر شما برای خرید مستر کارت مجازی انی اقدام کرده باشید حدوداٌ یک روز زمان می برد تا آن را در اختیار داشته باشید ولی اگر برای مستر کارت فیزیکی اقدام کرده باشید باید زمان بیشتری را برای بدست آوردن آن صرف کنید.

اما چون برای خرید های اینترنتی نیازی به کارت فیزیکی نیست پس بهتر است از مستر کارت مجازی استفاده کنید.

مستر کارت های فیزیکی قابلیت شارژ مجدد را دارند فقط کافی به همان شرکتی که آن را خریداری کرده اید مراجعه کنید اما خرید مستر کارت مجازی انی قابلیت شارژ مجدد را ندارند و بعد از اتمام شارژ آن باید کارت جدیدی را جایگزین آن کنید.

همه دارندگان مستر کارت می توانند در تایم دلخواه موجودی کارتشان را بررسی کنند و یا مثل بسیاری از کارت ها با پرداخت مبلغی از موجودی آن با خبر شوند. معمولاٌ این کار را شرکت های واسطه برای صاحبان کارت ها انجام می دهند.

هر شخص با توجه به اختیاراتی که دارد می تواند به اطلاعات مربوطه دسترسی داشته باشد و با ورود به سایت ، موجودی خود را مشاهده کند.

خصوصیات مستر کارت مجازی :

1 ) این کارت ها با توجه به نیاز مشتری دارای اعتبار های مختلفی است.

2 ) صدور این کارت خیلی سریع انجام می شود و فقط برای انجام این کار به یک کارت بانکی و ایمیل نیاز دارید.

5 ) مستر کارت این امکان را به مشتری می دهد تا بتواند تراکنش ها و موجودی کارت خود را چک کند.

6 ) همچنین این کارت این امکان را هم دارد تا مشتری بتواند در صورت لزوم کارت خود را فعال و یا غیر فعال کند.

7 ) قابلیت ریفاند همه پول پرداختی یا قسمتی از مبلغ پس از تسویه با فروشگاه ارائه دهنده خدمات به مشتری.

8 ) این کارت بر پایه دلار آمریکا صادر می شود ولی امکان خرید با تمام ارز های رایج دنیا را دارد.

9 ) این کارت قابل شارژ مجدد را ندارد.

10 ) در زمان خرید با ارز دلار ، کارمزد خرید اینترنتی صفر است.

تفاوت بین مستر کارت و ویزا کارت :

اگر بخواهیم در مورد فرق بین مستر کارت و ویزا کارت مطالبی را بگوییم این است که نکته های اساسی بسیار مختلفی بین این دو وجود دارد:

1 ) در اصل مستر کارت و ویزا کارت ، کارت اعتباری توزیع و پخش نمی کنند فقط آن ها را قسمتی از شبکه پرداختی برای پرداخت هر چه راحت تر هزینه ها قرار می دهند و مثل یک واسط عمل می کنند.

2 ) تنها تفاوت اصلی بین ویزا و مستر کارت در این است که پاداش ها ، امکانات و هزینه هایی به وسیله بانک صادر کننده در کارت اعتباری قرار می گیرد ، اما با این حال بسیار محدود است.

3 ) بیشترین منافعی که با دریافت ویزا کارت و مستر کارت نصیب شما می شود به نوع کمپانی صادر کننده آن بستگی دارد. به گونه ای که هر دو این کارت ها در هر جایی از دنیا که کارت اعتباری لازم است می توانند به عنوان جایگزین مورد استفاده قرار گیرند.

4 ) اکثر افرادی که هر دو این کارت ها را دارند برای جابجایی پول و پرداخت های بین المللی از آن ها استفاده می کنند.

مستر کارت با اسم :

اعتبار این نوع از کارت ها دو ساله است البته بستگی به فیزیکی یا مجازی بودن آن دارد. این کارت از 3 مدل : گلد ، پلاتینیوم و استاندارد تشکیل شده اند. این کارت ها به حساب بانکی متصل هستند و از نوع دبیت کارت هستند و نام مالک آن روی کارت حک می شود.

کردیت کارت مجازی چیست؟

در اصل می شود گفت هر مستر کارت اعم از ایرانی یا خارجی بودن دارای خصوصیات زیر است :

1 ) شماره 16 رقمی کارت

2 ) نام و نام خانوادگی

3 ) کد 3 رقمی روی کارت

نکاتی امنیتی :

1 ) مستر کارت ها مثل کارت های ایرانی دارای رمز اول و دوم نیستند و حتی ممکن است روز این کارت ها به شکل حروف لاتین باشند و به وسیله شرکت صادر کننده کارت در اختیار شما قرار بگیرد و نباید آن را در اختیار دیگران قرار دهید . در زمان پرداخت هزینه باید همه موارد این اطلاعات صحیح وارد شوند چون در غیر اینصورت و وارد کردن اشباهی اطلاعات ، شما باید احراز هویت کنید.

2 ) چون استفاده کردن از این کارت ها برای درخواست کنندگان ایرانی ساکن ایران تحریم شده است اما مبلغ آن از حساب درخواست کننده کسر می شود . لطفاٌ پس از خرید مستر کارت مجازی انی حتماٌ از مشاوره ما در بخش پشتیبان کمک بگیرید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

3 ) تا کنون امکان صدور مستر کارت های فیزیکی با اسم که به نام متقاضی صادر می شود وجود دارد.

4 ) شما می توانید مستر کارت های خود را در ایران نیز شارژ کنید فقط کافی است با شرکتی که مستر کارت را از آن خریداری کرده اید تماس بگیرید تا کارت شما را با مبلغ دلخواهتان شارژ کنند.

5 ) در صورتی که خارج از ایران باشید به وسیله این کارت امکان برداشت وجه نقد از خودپرداز ها را خواهید داشت.

6 ) در صورت انجام تراکنش نا موفق مبلغ کسر شده به حسابتان برگشت داده می شود البته اگر از طریق مستر کارت با اسم اقدام به این کار کرده باشید.

شما می توانید مستر کارت مجازی را با اعتبار های زیر از فروشگاه گیم کد خریداری کنید :

1 ) یک دلاری

2 ) دو دلاری

3 ) سه دلاری

4 ) چهار دلاری

5 ) پنج دلاری

6 ) شش دلاری

7 ) هفت دلاری

8 ) هشت دلاری

9 ) نه دلاری

10 ) ده دلاری

11 ) پانزده دلاری

12 ) بیست دلاری

13 ) سی دلاری

14 ) چهل دلاری

15 ) پنجاه دلاری

16 ) هفتاد و پنج دلاری

17 ) صد دلاری

18 ) صد و پنجاه دلاری

19 ) دویست دلاری

20 ) دویست و پنجاه دلاری

پشتیبان تیم گیم کد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته حتی در روز های تعطیل پاسخگوی شماست.

شما می توانید علاوه بر خرید مستر کارت مجازی انی از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد خرید داشته باشید :

1 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت ایکس باکس

4 ) گیفت کارت گوگل پلی انگلیس

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز فرانسه

6 ) گیفت کارت پلی استیشن کانادا

7 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

8 ) ویزا کارت مجازی

9 ) پریمیوم رادیو جوان

10 ) و غیره

شما با خرید از فروشگاه گیم کد محصول خود را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.