گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

ویزا کارت آمریکا اولین بار توسط کمپانی پیمنت استیت صادر می شوند که این ویزا کارت ها در اصل توسط بانک های امریکایی صادر می شوند که بسیار معتبر هستند که شما می توانید به وسیله این گیفت کارت ویزا کارت آمریکا از فروشگاه ها و سایت ها خرید کنید.

خرید ویزا کارت آمریکا

ویزا کارت ( Visa Card ) یک شرکت چند ملیتی آمریکا است که در زمینه خدمات مالی فعالیت می کند. دفتر مرکزی آن در فوستر سیتی کالیفرنیا در آمریکا است. این شرکت وظیفه آسان سازی مبادلات مالی الکترونیکی در سر تا سر دنیا را بر عهده دارد که اکثراٌ به وسیله کارت های نقدی و کارت های اعتباری ویزا انجام می شود.

فرق بین ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

در زمان خرید کارت های اعتباری اولین سوالی که به ذهن خریدار می رسد این است که فرق بین مستر کارت و ویزا کارت در چیست و کدامیک بهتر است؟

در جواب باید گفت که مستر کارت و ویزا کارت دو شرگت بسیار بزرگ در حوزه خدمات مالی و اعتباری هستند. ارائه خدمات در آن ها شبیه هم است و تفاوت چندانی با هم ندارند و شانه به شانه هم جلو می روند.

به جای این که به خصوصیات شرکت پردازشگر توجه کنیم بهتر است که بدانیم بانک صادر کننده کارت چه خدماتی را در ازای آن کارت اعتباری مثل : خرید ، برداشت ، جوایز و انتقال حساب و غیره در اختیار ما قرار می دهد.

اما باید بدانید که ویزا کارت و مستر کارت تفاوت هایی هم با هم دارند . ویزا کارت دارای 2 سطح است و مستر کارت دارای 3 سطح است.

سطوح خرید ویزا کارت آمریکا :

1 ) سطح پایه : اکثر کمپانی های ارائه دهنده کارت های سطح پایه امکاناتی از قبیل ضمانت های تمدید شده خرید ، پرداخت خسارت ناشی از تصادف غیر اجاره ای ، کمک های اضطراری ، پوشش خرید بدون تایید و جایگزینی فوری کارت را پوشش می دهند.

2 ) سطح ویزای امضا : همه خدمات سطح پایه را شامل می شود علاوه بر آن به عنوان یک نگهبان 24 ساعته و 7 روز هفته ای و یک پورتال آنلاین به دارندگان کارت ویزای امضا ، امکاناتی همچون دسترسی خاص به ورزش ، سفر ، رستوران ، سرگرمی و تخفیفات و غیره را ارائه می دهد.

سطوح مستر کارت :

1 ) سطح پایه

2 ) سطح جهانی

3 ) سطح ممتاز جهانی

از چه فروشگاه هایی می توان به وسیله ویزا کارت خرید کرد :

شما به کمک گیفت کارت ویزا کارت آمریکا می توانید از همه فروشگاه ها یا سایت هایی که درگاه ویزا را دارند و یا کارت پیش پرداخت شده ( دبیت کارت ) را قبول می کنند خرید کنند. برای دیدن درگاه ویزا کارت شما می توانید تا مرحله پرداخت در سایت مورد نظر جلو بروید و از بودن درگاه ویزا در سایت اطمینان پیدا کنید و یا برای اطمینان بیشتر با پشتیبانی فروشگاه یا سایت مورد نظر تماس حاصل فرمایید و در مورد امکان پرداخت با ویزا کارت یا کارت پیش پرداخت سوال کنید.

فرق محل صدور ویزا کارت :

محل صدور کارت ، تعیین کننده اعتبار کارت در سایت های بین المللی است. به این معنا که کشور صادر کننده کارت با فروشگاه ها و سایت هایی قرار داد دارد و شما می توانید به وسیله ویزا کارت از این فروشگاه های طرف قرار داد خرید کنید و مبلغ آن را پرداخت کنید.

به عنوان مثال ویزا کارت های صادر شده از امارات با 60 درصد از فروشگاه ها و سایت ها قرار داد دارند ولی در عوض ویزا کارت های صادر شده از آمریکا با 95 درصد فروشگاه ها و سایت ها قرار داد دارند و این بیانگر این مطلب است که ویزا کارت های صادر شده از آمریکا معتبر تر و کاربردی تر از ویزا کارت های صادر شده از سایر کشور ها است. پس به این دلیل می توان گفت که در همه فروشگاه ها و سایت های معتبر می شود از ویزا کارت های صادر شده از آمریکا استفاده کرد.

گیفت کارت ویزا آمریکا چیست؟ (بیشتر بدانید)

نکاتی مهم در مورد خرید ویزا کارت آمریکا :

1 ) ویزا کارت ها قابل شارژ نیستند چون به صورت کارت هدیه صادر می شوند.

2 ) ویزا کارت ها به صورت فیزیکی تهیه می شوند و عکسی از دو طرف آن گرفته می شود و برای شما ارسال می گردد که شامل اطلاعات مورد نیاز برای انجام تراکنش است : شماره کارت ، کد امنیتی ( cvv2 ).

3 ) برای دیدن تراکنش های صورت گرفته و همچنین موجودی کارت به سایت VanillaVisa.com مراجعه کنید.

4 ) مدت زمان تحویل ویزا کارت نهایتاٌ 48 ساعت است.

5 ) به دلیل تحریم بودن ایران ، برای جلوگیری از مسدود شدن ویزا کارت خریداری شده ، در زمان استفاده آی پی خود را به سایر کشور ها یا ترجیحاٌ آمریکا تغییر دهید و در صورت لزوم آدرسی به غیر از ایران وارد کنید. می توانید با مراجعه به سایت

www.fakenamegenerator.com یک آدرس آمریکایی انتخاب و استفاده کنید.

6 ) همه گیفت کارت ها آمریکایی هستند.

7 ) فقط می شود در سایت های آمریکایی از آن استفاده کرد.

8 ) در صورت وارد کردن اطلاعات غلط و یا تغییر آی پی بعد از 3 مرتبه ، ویزا کارت مسدود می شود.

9 ) در هنگام خرید به نوع و اعتبار گیفت کارت دقت کنید زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ عنوان تعویض و یا پس گرفته نمی شود .

روش استفاده از گیفت کارت ویزا کارت آمریکا :

1 ) ابتدا با تغییر IP به آمریکا وارد درگاه ویزا کارت شوید

2 ) در قدم بعدی از قسمت Card Type نوع کارت را انتخاب کنید

3 ) سپس شماره کارت را در قسمت Card Number وارد کنید

4 ) حالا نام خود را در بخش Card Holder Name وارد کنید

5 ) اکنون در قسمت Security Code کد 3 رقمی نوشته شده پشت کارت را وارد کنید

6 ) حال می توانید پرداختتان را انجام دهید

ویزا کارت آمریکا

شما می توانید ویزا کارت آمریکا را با اعتبار های زیر از فروشگاه گیم کد تهیه کنید :

1 ) 25 دلاری

2 ) 50 دلاری

3 ) 100 دلاری

4 ) 200 دلاری

5 ) 300 دلاری

6 ) 500 دلاری

7 ) با قیمت دلخواه

شما می توانید علاوه بر گیفت کارت ویزا کارت آمریکا از فروشگاه گیم کد گیفت کارت های دیگر را هم خریداری کنید مثل :

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا

2 ) گیفت کارت اپل آیتونز کانادا

3 ) گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

4 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

5 ) گیفت کارت پلی استیشن عربستان

6 ) گیفت کارت پلی استیشن انگلیس

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) و غیره

شما می توانید گیفت کارت ویزا کارت آمریکا را از طریق فروشگاه گیم کد خریداری کنید و آن را در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

در صورت داشتن هر نوع سوال و یا مشکل در مورد گیفت کارت ویزا کارت آمریکا می توانید در هر زمان از شبانه روز و هفت روز هفته با بخش پشتیبانی فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ آن را دریافت نمایید.