گیفت کارت پلی استیشن اروپا ( ایرلند ) با کشورها و اعتبارات درج شده با مناسب ترین قیمت در سایت گیم کد

گیفت کارت پلی استیشن اروپا

ساخت کنسول PlayStation باعث به وجود آمدن بازی های جذاب در بین مردم شد و این نکته باعث شد تا مردم اوقات فراغت متفاوتی را تجربه کنند . همچنین باعث شد با گذر زمان گیفت کارت های پلی استیشن اروپا در بین مردم رواج بیشتری پیدا کنند و فروش بیشتری را به خود اختصاص دهند .

گیفت کارت پلی استیشن اروپا و همچنین گیفت کارت پلی استیشن آسیا بخش ها و امکانات زیادتری در اختیار گیمرها و کاربران قرار می دهند .

گروه بازی ساز شرکت سونی با ساخت کنسول های PlayStation مخاطبین و کاربران بسیاری را به سمت گوش دادن موزیک و تماشای فیلم و بازی های جذاب سوق داده اند . به طوری که با به روزرسانی سطح هر کنسول ، بخش های بیشتر و امکانات مفیدتری در اختیار گیمرها و کاربران قرار می دهد .

کاربران می توانند برای استفاده بهتر از کنسول های PlayStation یک حساب کاربری شخصی پلی استیشن اروپا ایجاد کنند و با خرید گیفت کارت psn اروپا با هر میزان اعتبار ، حساب خود را شارژ کنند و از امکانات ان لذت ببرند .

این نکته را در نظر داشته باشید که گیفت کارت پلی استیشن اروپا ، کارت های دیجیتالی هستند که به وسیله ان می توان از تم ها ، DLC ، بازی ها واستفاده کرد . پس هرچه سریع تر نسبت به خرید گیفت کارت پلی استیشن آسیا از فروشگاه گیم کد ( gamecode.ir ) اقدام کنید تا از امکانات ویژه ان بهرمند شوید .

به دلیل این که کاربران ایرانی این امکان را دارند که بدون هیچ مشکلی از فروشگاه سونی خریداری کنند فقط کافی است تا اکانت ( حساب کاربری ) خود را شارژ و اقدام به خرید از فروشگاه شرکت سونی کنند .

قبل از خرید گیفت کارت پلی استیشن اروپا – گیفت کارت psn اسیا به نکات زیر توجه کنید :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن اروپا امکان شارژ مجدد را ندارند و نمیشود آن را به اکانت دیگری منتقل کرد.

2 ) برای شارژ حساب کاربری  خود نیاز به کد گیفت کارت پلی استیشن با ادرس و آی پی غیر از کشور ایران خواهید داشت .

3 ) یوزرها ( کاربران ) باید از به کار بردن گیفت کارت های هک شده که به صورت مجانی در دسترس قرار می گیرند جداٌ خودداری کنند زیرا استفاده از آن ها موجب بسته شدن اکانت کاربر می شود .

4 ) در زمان ساخت حساب پلی استیشن اروپا ، باید به انتخاب کشور اکانت توجه ویژه شود . زیرا اگر دقت کافی در انجام این کار صورت نگیرد نمی توانند از آن گیفت کارت استفاده کنند .

5 ) همه کنسول های پلی استیشن در فروشگاه سونی موجود است که محصولات گیفت کارت آن در اعتبارات مختلف توسط فروشگاه گیم کد ( gamecode.ir ) با ارزان ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شوند .

اگر شما می خواهید که گیفت کارت های اصل و ارجینال را خریداری کنید می توانید از طریق همین فروشگاه ( gamecode.ir ) ، که یک فروشگاه معتبر و با تجربه در این زمینه است اقدام کنید و در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت آن را تحویل بگیرید .

گیفت کارت پلی استیشن آسیا

خرید گیفت کارت پلی استیشن در سایت گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد ( gamecode.ir ) علاوه بر فروش گیفت کارت پلی استیشن اروپا محصولات دیگری هم برای ارائه به شما دارد :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن امارات

2 ) گیفت کارت پلی استیشن اسیا

3 ) گیفت کارت پلی استیشن کانادا

4 ) گیفت کارت پلی استیشن امریکا

5 ) گیفت کارت پلی استیشن اسرالیا

6 ) گیفت کارت پلی استیشن مالزی

7 ) گیفت کارت پلی استیشن روسیه

8 ) گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور

9 ) گیفت کارت پلی استیشن فرانسه

10 ) گیفت کارت پلی استیشن سوئد

11 ) گیفت کارت پلی استیشن پرتغال

12 ) گیفت کارت پلی استیشن اتریش

13 ) گیفت کارت پلی استیشن ایرلند

14 ) گیفت کارت پلی استیشن اسپانیا

گیفت کارت ها پلی استیشن اروپا با اعتبار های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرند :

1 ) 20 فرانک سوئیس

2 ) 20 یورو فرانسه

3 ) 20 دلار سنگاپور

4 ) 500 روبل روسیه

5 ) 30 رینگیت مالزی

6 ) 50 رینگیت مالزی

7 ) 200 کرون سوئد

8 ) 20 یورو ایتالیا

9 ) 20 یورو پرتغال

10 ) 20 یورو آلمان

11 ) 20 یورو اتریش

12 ) 20 یورو ایرلند

13 ) 20 یورو اسپانیا

14 ) 30 دلار استرالیا

در سایت گیم کد بزرگترین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی خرید گیفت کارت ارزان ، معتبر ، سکه و جم انواع برنامه و بازی با مناسب ترین قیمت ها به شما عزیزان ارائه می شود.