گیفت کارت ای بی

خرید گیفت کارت ای بی ebay برای استفاده در سایت معروف این کمپانی که در حوزه استور آنلاین لوازم دست دوم کاربر ها شناخته شده به کار می رود. در این فروشگاه می توانید در مزایده ها شرکت کنید و بخش ها را بدون خارج شدن از خانه با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. یکی از پیشرو ترین استور ‌های الکترونیکی کالا های دست دوم در دنیا محسوب می‌شود که طیف متنوعی از سلایق را پوشش می ‌دهد.

گیفت کارت ebay

این گیفت کارت ها تاریخ انقضاء ندارند و می توانید به دوستان خود هم هدیه دهید. مسلماٌ برای خرج کردن این گیفت کارت ها در مرحله اول باید یک اکانت پی پل داشته باشید.

به وسیله این گیفت کارت ها می توانید از فروشگاه ای بی به آسانی خرید کنید. استور eBay دارای میلیون ها لوازم و وسایل از جمله : پوشاک ، دستگاه های بازی ، اسباب بازی ، لوازم برقی و غیره است و امکان تهیه از بقیه مردم سر تا سر دنیا امکان پذیر شده است. گیفت کارت خریداری شده را در قسمت ریدیم کد ووچر را بعد از اضافه کردن محصول به سبد خرید Apply کنید و از بالانس گیفت کارت خود جهت پرداخت کالا ها  استفاده نمایید و بعد از آن به صفحه Paypal ارجاع داده خواهید شد.

در صورتی که اعتبار گیفت کارت بیش از سفارش باشد ، باقی مانده گیفت کارت به اکانت شما متصل شده و در خرید بعدی هم می توانید با وارد کردن کد از باقیمانده موجودی گیفت کارت استفاده نمایید ( تنها روی اکانتی که پیشتر این گیفت کارت را مصرف کرده اید قابل استفاده خواهد بود ).

در نتیجه داشتن اکانت پی پل وریفای شده الزامی است؛ کشور حساب خود و آدرس تحویل را باید آمریکا برگزینید و از شارژ های دلاری سایت گیم کد استفاده نمایید.

مراحل ردیم گیفت کارت ها :

1 ) ابتدا وارد اکانت ebay خود شوید.

2 ) سپس روی گزینه Pay Now در صفحه محصول کلیک نمایید.

3 ) کد خریداری شده از فروشگاه گیم کد را وارد کرده و گزینه Apply را بزنید.

4 ) حالا روی گزینه Continue کنید تا وارد پی پل شوید.

5 ) اکنون وارد اکانت PayPal خود شده و در مرحله آخر Confirm and Pay را انتخاب نمایید.

محدودیت های گیفت کارت ای بی :

لیمیت های ویژه ای جهت استفاده از این گیفت کارت ها وجود دارد به عنوان مثال نمی توانید از این گیفت کارت ها برای خرید بخش های مجازی مثل: کوپن های تخفیف و ارز های دیجیتالی ، گیفت کارت های بازی ها و سرویس دهنده ها ، سایر لوازم زینتی مثل طلا ، نقره و غیره استفاده کنید. کاربرد گیفت کارت ای بی فقط جهت خرید بخش های فیزیکی معمولی می باشد.

برای استفاده از این کارت ها داشتن اکانت ebay آمریکا و آدرس پستی آمریکا اجباری است و روی دیگر اکانت ها کاربرد نخواهد داشت.

هم اکنون شما می توانید از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت ebay مورد نظر خود را با اعتبار های زیر خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت 5 دلاری ebay

2 ) گیفت کارت 10 دلاری ebay

3 ) گیفت کارت 25 دلاری ebay

4 ) گیفت کارت 50 دلاری ebay

5 ) گیفت کارت 100 دلاری ebay

6 ) گیفت کارت 150 دلاری ebay

7 ) گیفت کارت 175 دلاری ebay

8 ) گیفت کارت 200 دلاری ebay

شما پس از خرید گیفت کارت ای بی ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

علاوه بر گیفت کارت ebay محصولات دیگری هم در فروشگاه گیم کد برای فروش موجود می باشد ، بخشی از این محصولات عبارتند از:

1 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

2 ) ویزا کارت مجازی

3 ) گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

4 ) گیفت کارت پلی استیشن آلمان

5 ) گیفت کارت آیتونز اپل ایتالیا

6 ) گیفت کارت استیم والت انگلیس

7 ) گیفت کارت ایکس باکس

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت آمازون انگلیس

10 ) و غیره

تیم پشتیبان گیم کد به عنوان یک حامی از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل همراه شما است. این گروه به صورت شبانه روزی و حتی ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده در زمینه خرید گیفت کارت ebay می باشد.