راهنمای بازی Resident Evil 2

راهنمای بازی رزیدنت اویل 2

تریلر جدید گیم پلی بسته الحاقی بازی Resident Evil 2 Remake

بازی Resident Evil 2 چند مرحله است و مراحل آن به چه صورتی می باشد؟ این بازی چه نوع معماها و پازل هایی دارد؟ موضوع بازی چیست و چه هیجاناتی دارد؟

کد بازی Resident Evil 3 ایکس باکس

بازی Resident Evil 2 بعد از حدود 20 سال بازسازی شده است که باعث خوشحالی گیمرها و علاقه مندان به بازی های وحشتناک شود و آنها را دوباره به پای سیستم ها بکشاند.

خرید بازی resident evil 2

داستان این بازی مربوط به ماجراجویی های یک پلیس با نام لئون کندی و یک دختر به نام کلیر ردفیلد است. این پلیس برای ماموریت اول خود به شهری به نام راکون سفر می کند و این دختر نیز برای برادر خودش به نام کریس یک پیغام دارد. راهنمای قدم به قدم resident evil 2 remake

این دو شخص در نزدیکی شهر و در یک پمپ بنزین به هم می رسند و در طی اتفاقاتی راهی کلانتری شهر راکون می شوند و از آنجا کابوس های وحشتناکی برای آنها شروع خواهد شد. این بازی پر از پازل و معماهای مختلفی می باشد که برای پشت سر گذاشتن آنها نیاز هست که با آنها آشنایی داشته باشید. در این مطلب راهنمایی های لازم برای عبور از هر مرحله از این بازی را به شما ارائه می کنیم.

بخش اول راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک ، راهنمای قدم به قدم بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک

راهنمای گاوصندوق ها، صندوقچه ها، میز کار لئون و قفسه ها

در این بخش ابتدا باید به حل معماهای درون اداره پلیس شهر راکون بپردازید که در تعدادی از اتاق ها آن می توان تعدادی گاو صندوق، میز قفل شده، صندوقچه و قفسه را پیدا کرد.

سی دی کی اشتراکی و اورجینال

اولین معمای پیش روی شما در این بازی باز کردن میز کار پلیس یعنی لئون می باشد که در اتاق کار او قرار دارد. برای باز کردن قفل این میز باید از یادداشتی که روی میز قرار دارد استفاده کنید و حرف اول همکاران لئون را به ترتیب وارد کنید. این حروف شامل تمامی همکاران لئون مانند گروهبان ماروین برانا، جورج اسکات و ریتا فیلیپس است راهنمای قدم به قدم بازی resident evil 2 remake

برای باز کردن قفل سمت راست میز نیز باید حرف اول اسامی افسرانی ماند الیوت ادوارد و دیود فورد را وارد کنید. در صورتی که شما در نقش لئون بازی می کنید می توانید با باز کردن این قفل ها به ابعاد خشاب تفنگ خودتان اضافه کنید و اگر شما کلیر باشید می توانید یک عدد خشاب برای سلاح خودتان به دست بیاورید. قفل سمت چپ میز کار به صورت NED و قفل سمت راست به صورت MRG می باشد.

تروفی های بازی  Resident Evil 2 remake

در این ایستگاه پلیس تعدادی قفسه دیگر وجود دارند که قفل هایی مانند میز کار لئون دارند و رمز آنها برای قفسه طبقه سوم DCM، رمز قفسه طبقه دوم که در اتاق Shower قرار دارد CAP و رمز قفسه ای که در اتاق کنترل قرار دارد SZF می باشد. بعد از قفسه ها نوبت به گاوصندوق ها می رسد که باید باز شوند. برای باز کردن گاوصندوق اول که در اتاق غربی قرار دارد باید ابتدا اهرم آن را روی عدد 9 قرار دهید و سپس به سمت راست حرکت کرده و آن را روی 15 بگذارید و سپس به سمت چپ بروید و آن را روی عدد 7 بگذارید و با باز کردن آن تجهیزات بیشتری را به دست بیاورید.

برای باز کردن گاو صندوق دوم که در اتاق انتظار قرار دارد باید اهرم را 6 درجه به چپ، 2 درجه راست و 11 درجه به چپ بچرخانید. و ترتیب اعداد گاو صندوق سوم به ترتیب 2، 12 و 8 می باشد. همچنین 2 عدد صندوقچه وجود دارد که درون آنها کلید هایی قرار دارند که می توان با آنها به انبار مهمات کلانتری دسترسی پیدا کرد راهنمای قدم به قدم بازی resident evil 2 remake

بخش دوم راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک راهنمای قدم به قدم بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک

پیدا کردن کلیدهای چهارگانه راهنمای قدم به قدم resident evil 2 remake

قسمت دیگری از این بازی مربوط به پیدا کردن تعدادی از کلیدها می باشد که با آنها درهای مخصوصی از کلانتری را می توان باز کرد. در این قسمت، اتاق هایی وجود دارند که شکل درهای آنها به صورت لوزی، قلب، برگ و الماس هستند که تجهیزات مهمی در آنها وجود دارند و برای دسترسی به آنها لازم است که کلید هر کدام را پیدا کنید.

پیدا کردن این کلیدها به شخصیتی بستگی دارد که شما بازی می کنید به عنوان مثال کلید برگ که سبز رنگ است فقط توسط لئون پیدا خواهد شد و کلید قلبی شکل فقط توسط کلیر پیدا خواهد شد.

کلید قلب می تواند دری را باز کند که بتوانید به اتاق west office دسترسی داشته باشید که میز کار لئون در آن قرار دارد و از طریق این اتاق سریع تر به تالار اصلی می رسید. زمانی که از در سمت راست اداره پلیس عبور می کنید باید از یک راهروی تاریک عبور کنید تا به بخش شرقی اداره برسید راهنمای قدم به قدم بازی resident evil 2 remake

با به دست آوردن چاقویی که از شخصیت ماروین دریافت می کنید می توانید جعبه اهرم بالابر درب فلزی را باز کنید که قسمت غربی اداره پلیس را برای شما باز خواهد کرد.

خرید کد بازی rage 2 ایکس باکس

سپس با عبور از اتاق پذیرش و عملیات به اتاق های غربی و مهمات می رسید و در نهایت به اتاق ظهور عکس می رسید و از کنار اتاق ظهور عکس می توانید به طبقه سوم بروید و در آنجا کلید Spade را پیدا کنید.

زمانیکه 3 مدال دایره ای شکل را درون مجسمه وسط تالار اصلی قرار دهید می توانید کلید الماسی را پیدا کنید و با آن به زیرزمین کلانتری بروید و بعد از عبور از پارکینگ به سردخانه برسید که درون آن جنازه ای قرار دارد که کلید الماسی در کنار گردن او قرار دارد.

کلید برگ فقط توسط لئون پیدا می شود که در اتاق بویلر قرار دارد و برای پیدا کردن آن باید اتاق راهروی شرقی طبقه دوم را باز کنید تا به اتاق Chief برسید و از پلکان بالا رفته و به سمت بالکن حرکت کنید و از آنجا روی سقف قرار بگیرید و مسیر کوچه پشتی ساختمان را طی کنید و سپس از اتاق بویلر کلید را به دست بیاورید که در این مسیر باید با زامبی ها بجنگید.

کلید قلب هم که مخصوص کلیر است را می تواند بعد از عبور از اتاق Chief به اتاق کلکسیون شخصی او بروید و کلید را از پشت یک قاب عکس گه کنار قفسه ها قرار دارد بردارید.

بخش سوم راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک راهنمای قدم به قدم بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک

قفل های گلخانه

آزمایشگاه NEST آخرین بخش از این بازی وحشتناک است که در آن علاوه بر زامبی ها، موجوداتی به شکل گیاه وجود دارند که دارای یک طراحی جالب هستند. در قسمت گلخانه نیز با وارد کردن تعدادی کد درون دستگاه می توانید به بخش های مختلف آن دسترسی پیدا کنید راهنمای قدم به قدم بازی resident evil 2 remake

اولین کد به شما اجازه می دهد که به محفظه ای دسترسی داشته باشید که درون آن یک نردبان قرار دارد. کدهای بعدی به شما اجازه ورود به زیرزمین آزمایشگاه و سردخانه را می دهد.

 با وارد کردن رمز ها بخش هایی برای شما سبز خواهد شد و می توانید نقشه ها را در اختیار بگیرید به گشت و گذار بپردازید و به قسمت های مختلفی بروید و حتی به ترکیبات شیمیایی دسترسی پیدا کنید و بازی را ادامه دهید.


راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک ٬ راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1 ، راهنمای بازی Resident Evil 2 remake
آموزش راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 ، راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 برای اندروید ، راهنمای قدم به قدم بازی رزیدنت اویل 2 ریمیک
راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1 ، راهنمای بازی resident evil 2 remake ٬ راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1
راهنمای بازی resident evil 2 2019 ٬ راهنمای بازی resident evil 2 ps1 ، راهنمای قدم به قدم بازی resident evil 2 remake

راهنمای قدم به قدم بازی resident evil 2 remake ، راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک ٬ راهنمای بازی resident evil 2 remake
راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک ٬ راهنمای قدم به قدم بازی Resident Evil 2 remake ، راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 برای کامپیوتر
راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1 ، بازی رزیدنت اویل 7 ، راهنمای مراحل بازی Resident Evil 2 remake ، راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک
راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1 ، راهنمای بازی رزیدنت اویل ۲ ریمیک ، راهنمای بازی resident evil 2 2019
راهنمای قدم به قدم resident evil 2 remake ، راهنمای بازی resident evil 2 ps1 ، راهنمای بازی رزیدنت اویل 2 پلی استیشن 1