رفع مشکل Sign in در ایکس باکس (بخش دوم)

ادامه 6 روش مشكل وصل نشدن و Sign in اكانت در ایكس باكس

رفع مشكل لاگین در ایكس باكس

در بخش قبلی با چند مورد از راه حل های رفع مشکل Sign in در ایکس باکس آشنا شدید در این بخش می خواهیم شما را با دیگر موارد آن آشنا خواهید شد.

اگر در هنگام لاگین شدن در ایکس باکس برای شما مشكل پیش آمد آنگاه حالت خاموشی سیستم را روی Instant-On power mode قرار دهید و برای 5 تا 8 ثانیه دكمه ی پاور را فشار بدهید  .

پس از مشاهده ی تغییر رنگ چراغ آداپتور از نارنجی به سفید ، مجددا با فشار دادن دكمه پاور ، سیستم را روشن كنید و پس از گذشت 45 ثانیه از زمان روشن كردن ، اتصال برقرار خواهد شد و شما می توانید Sing in  شوید.

مطالب مرتبط:

نصب بازی آفلاین xbox one

مشكل اكانت ایكس باكس وان و Error x80a4001x

اگر برای رفع این مشكل تمایلی به خاموش و روشن كردن سیستم ندارید ، می توانید اتصال را روی حالت كینكت قرار دهید و زمان مشاهده شدن Error x80a4001x سریع به قسمت تنظیمات بروید .

وایرلس را قطع كرده و سپس بازی كه به صورت آفلاین اجرا می شود را اجرا كنید و بعد دوباره بازگردید و وایرلس را وصل كنید. اكنون شاهد تبلیغات لایو هستید این نشان دهنده ی Sign Out نشدن اکانت شماست.

خرید بازی ایکس باکس ٬ پلی اسیتشن

رفع مشكل Sign in با ریستارت كردن

جدا كردن كابل برق از پشت روتر ، مودم و یا درگاه انجام می شود. بعد از گذشت 5 دقیقه ، كابل مودم را وصل كنید تا چراغ ها به حالت اول بازگردد و یا اگر از روتر استفاده می كنید ، به همین روال صبر كنید تا چراغ ها به حالت عادی برگردند و دكمه ایكس بكس را فشار دهید ، سپس در قسمت Settings ، Restart console را انتخاب كنید و گزینه YES را بزنید.

رفع مشكل Sign in در ایكس باكس لایو

اگر مشكل ٬ هنگام وارد شدن به ایكس باكس وان باشد باید به این نكته توجه كنید كه امكان دارد مشکل از اطلاعات اکانت شما باشد زیرا زمانی كه شما اطلاعات امنیتی را برای جلوگیری از هك شدن ایكس باكس خود ، آپدیت می كنید 30 روز زمان نیاز دارد تا مایكروسافت اکانت شما را تایید كند سپس كد امنیتی را برای شما به ایمیل یا تلفن همراهتان ارسال می کند.

برای آپدیت كردن اطلاعات امنیتی اکانت خود باید به صفحه ی اطلاعات امنیتی بروید سپس یوزر و رمز عبور اكانت مایكروسافت خود را وارد کنید همچنین در وارد کردن شماره و تلفن و ایمیل نیز دقت لازم را داشته باشید.

حتما بخوانید:

آموزش کار با ایکس باکس 360

به سوال امنیتی و پاسخی که برای آن نیز مشخص کرده اید حتما دقت داشته باشید.

اگر اطلاعاتی که وارد کرده اید به هر دلیلی اشتباه و یا قدیمی باشد آنها را آپدیت كنید . بعد از آن 30 روز زمان می برد تا اطلاعات جدیدی که وارد کرده اید توسط مایكروسافت تایید شود. شما می توانید وارد اكانت ایكس باكس وان خود شوید اما برای انجام برخی از كارها ، برای شما محدودیت ایجاد خواهد شد.


وصل نشدن به xbox در ویندوز 10 ، ارور های ایکس باکس وان ، تغییر ای پی ایکس باکس وان ، مشکل وصل شدن به xbox live در ویندوز 10
رفع مشکل Sign in در ایکس باکس ٬ مشکل sign in ایکس باکس وان ٬ مشکل لاگین ایکس باکس ٬ مشکل لاگین ایکس باکس وان
ارور 0x80a40401 ، بهترین dns برای xbox one ، آموزش وصل شدن به اینترنت با ایکس باکس ، مشکل xbox در ویندوز 10
رفع مشکل sign in ایکس باکس وان @ رفع مشکل sign in ایکس باکس وان ٬ رفع مشکل Sign in در ایکس باکس
مشکل sign in ایکس باکس وان ٬ مشکل لاگین ایکس باکس ٬ مشکل لاگین ایکس باکس وان