معرفی و عرضه ی ۶ بازی بر روی نینتندو سوییچ

طبق اخباری که منتشر شده ، شش بازی مستقل از جمله Evergate و  Takeshi Spiritfarer،and Hiroshi  برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می شود.

طبق اخرین اخبار رویداد Indie World شرکت نینتندو که با موضوع اجرای بازی‌های مستقل نینتندو سوییچ برپا شد تعدادی بازی مستقل معرفی شد که قراراست در سال ۲۰۲۱ یعنی (پاییز یا روزهای آخری شهریور یا اوایل ماه مهر به بازار گیم عرضه شوند.

محصولات مرتبط : خرید گیفت کارت نینتندو سوییچ

نکته ی جالب در مورد این ۶ بازی معرفی شده زمان عرضه ی ان است  که مقارن با روز میلادی است.

Spiritfarer

در طی بازی Spiritfarer کاربران ، کنترل استلا که شخصیت بازی است را بر عهده می گیرند. وظیفه ی استلا پرداختن به ماجراجویی های جهان هستی و پیدا کردن روح های نگران و دوست شدن با انها و فرستادن انها به اخرت برای زندگی ارام است.

جالب است بدانید این بازی دارای یک حالت coo-up دو نفره ای هست که با استفاده از ان می توانید لحظات جالب مهیج و سرگرم کننده ای را برای خود ایجاد کنید .

Takeshi and Hiroshi

یک بازی هیجانی  در ژانر اکشن و ماجراجویی که در رابطه با زندگی دو برادر و کارهای آن هاست.

تاکشی که یک طراح بازی ۱۴ ساله است می خواهد برای سرگرم کردن هیروشی برادر کوچکتر خود یک بازی هیجان انگیز و جذاب بسازد اما در این مسیر با چالش های مختلف و گوناگون روبرو می شود.

مطالب پیشنهادی : تخفیفات ویژه سایت

Raji: An Ancient Epic

طراح هندی با خلاقیت خود توانسته یک بازی ماجراجویی مستقل و جذاب را که در هند باستان رخ داده را با ساختاری نو و جدید به نمایش بگذارد.

در این بازی کاربر کنترل دختری انتخاب شده از سمت خدایان به نام راجی را بر عهده می گیرد و باید از ورود و حمله ی شیاطین بر قلمرو انسان ها جلوگیری کند.

A Short Hike

گشت و گذار پرواز و اوج گیری در جهان و دنیایی زیبا هیجان انگیز و پیکسلی از خصوصیات بازی  A Short Hike می باشد.

مزمون بازی A Short Hike بر اساس همین ۳ مورد است و کاربران در محیط پارکی شکل Hawk Peak Provincial و به گشت و گذار می پردازند. در این بین کاربران می توانند با اکثر پرواز کننده ها روبرو شوند و از پیدا کردن گنج های مختلف لذت ببرند.

Manifold Garden

اگر بخواهیم یک بازی معمایی با ساختاری عجیب و غریب و بسیار جالب را نام ببریم  Mainfold Garden را به شما معرفی می کنیم.

این بازی کاربر را در موقعیت و جهانی قرار می دهد که در آن برای ماجراجویی و ادامه ی بازی باید به دنبال راه حل هایی متعددی باشد.

Evergate‫

در طی بازی Evergate مخاطب  کنترل کاراکتری به نام ki را به دست میگیرد و در طول بازی باید با ماجراجویی هایش سرنخ هایی در باره زندگی و گذشته ی خود به دست اورد تا بتواند دلیل ارتباط گرفتنش با Kindred Spirit را پی ببرد.