گیفت کارت ps4 psn انگلیس

خرید گیفت کارت ps4 انگلیس

اکثراً برای شما پیش آمده که قصد خرید از استور پلی استیشن  مثلا : خرید بازی fifa 21 , خرید بازی GTA V ، خرید ویباکس فورتنایت ، خرید بازی assasins creed و … را داشته باشید و نیاز به اعتبار برای خرید بازی در استور پلی استیشن داشته باشید.

بهترین گزینه استفاده از گیفت کارت psn انگلیس می باشد. تفاوت اصلی بین گیفت کارت ps4 انگلیس با سایر گیفت کارت ها در کشور اکانت پلی استیشن می باشد. در واقع گیفت کارت ps4 انگلیس قابل استفاده در اکانت پلی استیشن با کشور انگلیس می باشد و اعتبار گیفت کارت نیز بر حسب پوند محاسبه خواهد شد.

خرید گیفت کارت psn انگلیس از سایت گیم کد

گیفت کارت psn انگلیس در سایت گیم کد کاملاً معتبر دارای موجودی کامل و به صورت مستقیم از استورهای خارجی خریداری میشود و بروز مشکل و ارور در این نوع گیفت کارت به ندرت پیش خواهد آمد.

با این حال در صورت بروز هر گونه مشکل در روند استفاده از کد گیفت کارت شما می توانید به تلگرام پشتیبانی مراجعه نمایید. تیم پشتیبانی در ساعات 09:00 تا 23:00 آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان در ارتباط با خرید گیفت کارت ps4 انگلیس می توانید در قسمت چت آنلاین سایت از کارشناسان مربوطه سوالات خود را مطرح بفرمایید یا با تلفن : 09125509060 تماس حاصل فرمایید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن انگلیس - گیفت کارت ps4 انگلیس

انواع گیفت کارت psn انگلیس در سایت گیم کد

گیفت کارت ps4 انگلیس با اعتبارهای متفاوت از 5 تا 100 پوند موجود بوده و همینطور گیفت کارت psn پلاس 1 ماهه تا 12 ماهه انگلیس موجود خواهد بود.

بعد از خرید جهت پیگیری سفارش خود می توانید به تلگرام پشتیبانی پیغام ارسال فرمایید.

گیفت کارت ps4 انگلیس – 5 پوندی

گیفت کارت ps4 انگلیس – 10 پوندی

گیفت کارت ps4 انگلیس – 15 پوندی

گیفت کارت psn انگلیس – 20 پوندی

گیفت کارت psn انگلیس – 25 پوندی

گیفت کارت psn انگلیس – 30 پوندی

گیفت کارت psn انگلیس – 35 پوندی

گیفت کارت playstation انگلیس – 40 پوندی

گیفت کارت playstation انگلیس – 45 پوندی

گیفت کارت ps4 انگلیس – 50 پوندی

گیفت کارت ps4 انگلیس – 80 پوندی

گیفت کارت psn انگلیس – 90 پوندی

گیفت کارت psn انگلیس – 100 پوندی

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه انگلیس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه انگلیس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 12 ماهه انگلیس

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن پلاس انگلیس

اکثر بازی های استور پلی استیشن قابلیت بازی کردن به صورت آنلاین و multiplayer را دارا هستند از این رو سرویسی در پلی استیشن به نام سرویس پلی استیشن پلاس به وجود آمده تا کاربران به راحتی بتوانند از قابلیت هیجان انگیز انلاین بازی کردن و multiplayer لذت ببرند.

با خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس انگلیس با اشتراک های :

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه انگلیس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه انگلیس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس یکساله انگلیس

می توانید کد گیفت کارت خریداری شده را در اکانت پلی استیشن خود ردیم و از اشتراک مربوطه جهت آنلاین بازی کرده ، برخورداری از تخفیفات پلاس ، استفاده از قابلیت multiplayer یا چند بازیکن نهایت لذت را ببرید.