اتصال دسته بازی Xbox 360 و پلی استیشن به گوشی اندروید

در دو بخش گذشته در مورد روش ها و چگونگی اتصال دسته ی بازی ایکس باکس 360 به گوشی اندروید صحبت کردیم.

اکنون با ما همراه باشید با بخش سوم روش های اتصال دسته ی ایکس باکس به گوشی اندروید. شما می توانید خیلی راحت دسته ایكس باكس را روی گوشی اندروید خود نصب كنید و نیاز به تنظیمات خاصی برای این منظور ندارید.

مطالب مرتبط :

شما تنها با یك كابل مبدل OTG كه یكسر ورودی USB و خروجی mini usb دارد می توانید گوشی اندروید خود را به دسته ایکس باکس 360 متصل کنید.

بسیاری از گوشی های اندروید به راحتی دسته ایکس باکس ۳۶۰ را پشتیبانی می کنند در واقع این دسته ها توسط گوشی و یا تبلت پشتیبانی می شوند اما اگر دسته شناخته نشد می توانید از روش هایی که در بخش های قبلی نیز توضیح داده شد استفاده نمایید.

حتما بخوانید :

ارور های ایکس باکس

اكنون بازی را اجرا كنید و بازی كنید اما توجه داشته باشید كه برخی از این بازی ها در قسمت تنظیمات می توانید بازی با صفحه ی لمسی یا دسته ی بازی را در آن انتخاب و فعال کنید.

كار كردن با دسته بازی در گوشی های اندروید بسیار راحت است حتی اگر بخواهید می توانید برنامه های خود را با دسته باز كنید این در حالی است كه ویندوز قابلیت انجام اینكار را ندارد. سعی کنید همه بازی ها را با دسته انجام دهید تا متوجه شوید کدام بازی توسط دسته پشتیبانی نمی شود. یا این که در چه مواردی می توانید از منابع انلاین استفاده کنید.

نحوه اتصال دسته بازی بیسیم Xbox 360 و اتصال با بلوتوث به اندروید

این روش هم مشابه روش قبل است با این تفاوت كه شما باید دانگل بیسیم را از طریق كابل OTG به گوشی اندروید خود متصل كنید . البته برخی از بازی ها این قابلیت را ندارند و ممكن است آن را شناسایی نكنند.

ابتدا دسته را با دستگاه خود Paired كنید سپس با بلوتوثی كه در یك سمت دسته قرار دارد به گوشی اندروید متصل شوید. این دسته نیز مانند دسته های با سیم و معمولی کاربرد دارد.

روش اتصال گیم پد Sixaxis 3 پلی استیشن به گوشی اندروید

اتصال دسته بازی Xbox 360 و پلی استیشن به گوشی اندروید

برای برقرای این اتصال شما باید ابتدا دستگاه خود را روت كنید پس از انجام این كار باید برنامه دسته پلی استیشن اندروید Sixaxis Compatability Checker را برای اطمینان از پشتیبانی دستگاهتان از این دسته بازی ، نصب كنید .

 با نصب نرم افزار SixaxisPair Tool App می توانید دسته را به گوشی وصل كنید و سپس نرم افزار Sixaxis Controller app را نصب كنید.


اتصال دسته ایكس باكس به گوشی ، چگونه دسته ایکس باکس 360 را به گوشی وصل کنیم ، اتصال دسته بازی به گوشی
چگونه اینترنت گوشی را به ایکس باکس وصل کنیم ، تبدیل گوشی به دسته ایکس باکس وان ، نحوه اتصال ایکس باکس 360 به اینترنت گوشی
اتصال دسته ایکس باکس به کامپیوتر ، چگونه دسته ایکس باکس وان را به گوشی وصل کنیم ، اتصال دسته بازی به تلویزیون سونی
اتصال دسته بازی Xbox 360 و پلی استیشن به گوشی اندروید ٬ اتصال دسته بازی Xbox 360 به گوشی اندروید ٬ اتصال دسته Xbox 360 به گوشی اندروید
اتصال دسته بازی Xbox 360 به گوشی اندروید ٬ اتصال دسته Xbox 360 به گوشی اندروید ٬ اتصال دسته بازی Xbox 360 و پلی استیشن به گوشی اندروید