بازی موبایل Swordman: Reforged ؛ بازی شمشیرزن

بازی موبایل جذاب و هیجان انگیز Swordman: Reforged ؛ شمشیرزن

برای یک شمشیر بازی هیجان انگیز آماده اید؟! پس با ما همراه باشید.

برای تمام کسانی که طرفدار بازی‌های دو بعدی هستند این بازی جذاب و هیجان انگیز را پیشنهاد میکنیم.

بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy

بازی Swordman: Reforge برای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی و تولید شده جذابیت های خاص این بازی به قدری است که ساعت ها کاربران خود را سرگرم خواهد کرد. گیم پلی این بازی دو بعدی ، اکشن و ماجراجویانه است که توانسته محبوبیت خاصی را در بین کاربران خود ایجاد کند.

کمپانی Gemmob Studio بازی هایی نظیر Overdrive II Fighter و Space Attack را در رزومه ی کاری خود دارد و اخیرا بازی Swordman: Reforge را طراحی و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

از ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی برای سیستم عامل آیفون می توان به قابلیت شخصی سازی اسلحه ‌ها، زره‌ها و قهرمان بازی اشاره کرد. قهرمان‌ها و اسلحه ها در این بازی دارای اشکال متفاوتی هستند که به زیبایی و جذابیت این بازی افزوده اند.

مراحل متفاوت بازی، چالش های پر هیجان و جنگیدن با دشمنان، پیدا کردن گنج های مخفی، همه و همه دست در دست هم داده اند تا این بازی را هر چه بیشتر پر هیجان و جذاب جلوه دهند و ساعاتی کاربران خود را سرگرم کنند.

بهترین بازی های اندروید و آیفون

پیدا کردن گنج ها از اهمیت زیادی برخوردار است اینکه بتوانید محیط بازی را خوب بگردید تا گنج ها را پیدا کنید، از درگاه ها عبور کنید و وارد قسمت های دیگر از نقشه شوید، هیجان بازی را دو چندان می کند .

بازی موبایل Swordman: Reforged

طراحی این بازی به گونه ای انجام شده است که شما باید برای پیدا کردن جوایز بازی در هر مرحله، قوی تر شوید و توانایی های جدیدی برای مراحل بعد به دست آورید .

 بازی پر هیجان شمشیرزن علاوه بر بخش داستانی از یک بخش دیگر هم که البته نیازمند به اینترنت می باشد تشکیل شده است.

 بازی شمشیر زن به‌ صورت رایگان در اختیار کاربران اندروید و آیفون قرار گرفته است و همانند بسیاری از بازی‌های رایگان قابلیت خرید های درون برنامه ای را دارد. کنترل بازی راحت و سرگرم کننده است، ولی نیازمند تمرکز بالا و عکس العمل به موقع برای ضربه زدن به دشمنان است.

معرفی بازی موبایل League of Wonderland

برای استفاده از این بازی نیازی به اینترنت نیست، اما برای دریافت جوایز بازی و شرکت در رویدادهای آن باید به شبکه اینترنت متصل شوید.

داستان این بازی هیجان انگیز از جایی آغاز می شود که شکارچی تصمیم به سفر و شکار می گیرد. اما در طی سفر متوجه می شود که سرزمینی که در آن پا گذاشته ناشناخته‌‌، غیر طبیعی و طلسم شده است به طوریکه تمام موجودات بی جان این سرزمین زنده و جان گرفته اند.

در طی این بازی باید با هیولاها بجنگید و از میان جنگل ها و دشت ها عبور کنید سلاح های خود را تغییر دهید ، با قدرت پیش بروید و گنج های مخفی را پیدا کنید.

عوامل ساخت این بازی تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا یک بازی سرشار از هیجان و جذاب را در اختیار کابران قرار دهند. امیدواریم توانسته باشیم این بازی را به خوبی به شما معرفی کرده باشیم.

بازی موبایل Swordman Reforged ، دانلود بازی شمشیرزن ، بازی موبایل شمشیرزن ، دانلود بازی Swordman Reforged ، دانلود بازی sword man
بازی موبایل شمشیرزن ، دانلود بازی Swordman Reforged ، دانلود بازی sword man ، بازی موبایل Swordman Reforged ، دانلود بازی شمشیرزن