ترکیب چینی در pes 2017 :

با بهره گیری از تمام تکنیک های پیشرفته و مهارت های کاربردی که در بازی pes 2017 بکار رفته است می توانید بهترین بازی تیمی را اجرا کنید. برای موفقیت در این بازی باید از ویژگی های کلیک ، تاکتیک‌های پیشرفته ، تعلیم و آموزش ها و Super Cancel یا لغو فوق العاده که درpes 2017 طراحی شده است استفاده کنید.

استفاده از دریبل ها و پاس های پیشرفته عمیقی که در pes 2017 وجود دارد ، ویژگی های جدید اضافه شده در بازی را نشان می دهد و سیستم ارتقا یافته ی هوش مصنوعی بازیکنان را نمایان می سازد. بازی فوتبال pes 2017 با تکنیک هایی که در آن بکار رفته توانسته طرفداران فوتبال را به خود جذب کند. بهترین ارنج در pes 2017

شیوه های بکار رفته در بازی pes 2017 به اینجا ختم نمی شود و تغییرات تازه ای در بازی ایجاد شده است که با استفاده از روش هایی که در ادامه به آن اشاره میکنیم می توانید این تغییرات را اعمال کنید. همچنین می توانید پیروزی خود را در بازی قطعی کنید.

خرید کد بازی pes 2019

چند راهکار برای پیروزی در بازی pes 2017 : بهترین ارنج در pes 2017

  • نحوه دفاع کردن در بازی pes 2017 :
  • نحوه دفاع کردن در بازی فوتبال یکی از مهم ترین استراتژی های pes 2017 بشمار می آید.

    در حالت نگهداشتن دکمه X که در کنترلر بازی قرار دارد می توانید حرکت توپ را دنبال کنید و با نگهداشتن دکمه مربع نیز بازیکن دوم را برای کمک فرا خوانید. این ترفند ممکن است در سیستم دفاعی تیم تان اختلال ایجاد کند و باعث شود به نفع تیم حریف عمل کنید.

    بهتر است هدایت و کنترل کردن دستی بازیکنان را در دست بگیرید تا فضاهای خالی در سیستم دفاعی ایجاد شده را پر کنید و از این طریق تیم حریف را دچار سردرگمی کنید. از دکمه X زمانی می توانید استفاده کنید که بازیکن مدافع در حریم خود ایستاده و با گرفتن توپ و ارسال آن به شما ، می تواند موقعیت عالی برای شما جهت حرکت و حمله به دروازه تیم حریف را فراهم کند.

    در صورتی که هنگام حرکت ، اشتباهی از سوی شما ایجاد شد بلافاصله باید بازیکنی به عنوان جایگزین برای خود انتخاب کنید.

  • تکنیک پیشرفته یا Advanced Tactics

همان طور که شرکت کونامی هم در گزارشات خود اعلام کرده بود استفاده از تکنیک های پیشرفته برای موفق شدن در بازی pes 2017 بی نتیجه نخواهد بود. بهتر است بدانید استفاده از سبک بازی برای پیروزی کافی نیست اما باعث می شود با اعتماد به نفس بیشتر و کمی قوی تر وارد بازی شوید.

استفاده از استراتژی های مختلف شما را به موفقیت در بازی نزدیک می کند. برای پیروزی داشتن یک استراتژی قوی لازم است. هنگام شروع بازی می توانید استراتژی مورد نظر را اجرا کنید و با استفاده از دکمه L2 که در کنسول PS4 قرار دارد و جهت های دسته های بازی ، آن را تغییر دهید.

در صورتی که نتیجه ی موثری با استراتژی بکار برده شده در بازی حاصل نشد می توانید با جایگزین دیگری پیروزی خود را در بازی حتمی کنید.

تریلر بازی ها

  • نحوه امتیاز گرفتن در حالت Training :
  • آموزش هایی که در بازی pes 2017 ارائه شده را می توانید به درخواست خودتان نادیده بگیرید اما بهتر است برای داشتن تمرکز بیشتر در بازی از حالت های tutorial و training استفاده کنید.

    برای حرفه ای بازی کردن pes 2017 لازم است از تفاوت‌های ظریف بازی اطلاع داشته باشید تا با قرار گرفتن در حالت دشوار بتوانید تیم حریف را شکست دهید.

    در آموزش ها بازیکنان برای شروع بازی از پاس‌ های اولیه ، شوت و دریبل استفاده می کنند که امکان دارد از دید دیگران شبیه یک بازیکن بی تجربه یا ابتدایی شناخته شوند اما در صورتی که مایل هستید ، با تکنیک های پیشرفته از قبیل استفاده از استیک راست کنترلر بازی برای فضا سازی و اجرای ترفند های تکنیکی نیز می توانید استفاده نمایید .

  • روش دوم استفاده از Super Cancel یا لغو فوق العاده در pes 2017 : بهترین ارنج در pes 2017  

روش لغو فوق العاده ، نوعی لغو حرکتی بازیکن از مسیر مورد نظر است به گونه ای که شما با فشار دادن هم زمان دو تریگر در کنترلر بازی ، حرکت بازیکن را متوقف کرده و به مسیری هدایت می کنید که خودتان مایل هستید یا حتی شما با اجرای Super Cancel قادر هستید بازیکنی که در حال حرکت در مسیر اشتباه است را باز دارید.

در بازی فوتبال بازیکنان تیم حریف همیشه در تلاش برای بدست آوردن توپ از بازیکنان تیم مخالف اند پس در نتیجه شما باید از ترفندهایی استفاده کنید که بتوانید آن ها را گمراه کنید.

بازیکنان از هوش مصنوعی و برنامه ریزی های حرکتی از قبل تعیین شده در مسیر بازی قرار می گیرند بنابراین برای جلوگیری از پاس های بی جا که در بازی ممکن است توسط بازیکن رخ دهد با فشار دکمه لغو فوق العاده می توانید حرکت را متوقف کنید و کنترل دقیق تری روی حرکات بازیکنان داشته باشید. بهترین ارنج در pes 2017


ترکیب چینی در pes 2017 ٬ نحوه ترکیب چینی در pes 2017 ٬ بهترین ارنج در pes 2017 ٬ آموزش چیدن ترکیب در pes 2017 ٬ آموزش ترکیب چینی در pes 2017
آموزش چیدن ترکیب در pes 2017 ٬ ترکیب چینی در pes ٬ آموزش ترکیب چینی در pes 2017 ٬ ترکیب چینی در pes ٬ آموزش چیدن ترکیب در pes 2017
نحوه ترکیب چینی در pes 2017 ٬ آموزش چیدن ترکیب در pes 2017 ٬ بهترین ارنج در pes 2017 ٬ ترکیب چینی در pes 2017 ٬ آموزش چیدن ترکیب در pes 2017
آموزش چیدن ترکیب در pes 2017 ٬ نحوه ترکیب چینی در pes 2017