تریلر Hitman 2 ٬ تریلر جدید هیتمن ۲

مشاهده تریلر در یوتیوب


مشاهده تریلر در نماشا

در ابتدا بد نیست در مورد گیم پلی این بازی صحبت کنیم ٫ گیم پلی بازی هیتمن فوق العاده و بی نقص طراحی شده به گونه ای که استودیوی IO Interactive در ساخت این بخش از بقیه قسمت ها بهتر عمل کرده است. البته شاید برداشت شود که استودیوی ای او اینتراکتیو به داستان بازی آنچنان توجهی نداشته اما باید بگوئیم که داستان بازی هیتمن چنان جذابیت دارد که حداقل یک بار کافی است که آن را تجربه کنید.

داستان بازی Hitman 2 بسیار بهتر و جذاب‌تر از سری قبل آن شده است آنچنان که حتی انتظارش را هم نداشتیم اینگونه ظاهر شود. داستان بازی همچنان در مورد قراردادهاییست که دایانا با دیگر افراد امضا می‌کند و مامور ۴۷ هم با او همکاری دارد.

خرید بازی Hitman 2

در این نسخه تمرکز داستان بیشتر روی تیم Providence و شخصیت Shadow Client می باشد. اگر یادتان باشد در نسخه قبلی دایانا و مامور ۴۷ بازیچه‌ دست Shadow شده بودند، اما در این نسخه تصمیم می‌گیرند که با همکاری شدو ، گروه Providence را از بین ببرند.

درست است که هیتمن 2 در واقع ادامه داستان نسخه قبلی است ، اما راهی که در این نسخه در پیش گرفته شده جذاب تر و  غیرقابل‌ پیش‌بینی‌تر از سری قبلیست . شخصیت های داستان کامل تر شده اند و هر کدام داستان مریوط به خود را دارند و باعث جذابیت بیشتر بازی شده اند.

انواع بازی های xbox ٬ ps4 , cd key

در نهایت می توان گفت بازی Hitman 2 نسخه ای بهبود یافته نسبت به نسخه قبلی آن می باشد ٬ گیم‌ پلی روان تر بدون افت فریم و داستانی جذاب تر دارد و همچنان توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند. هر مرحله از بازی بدون محتوای تکراری و آزار دهنده اجرا می شود ، جزئیات ٬ ماموریت ها ٬ نقشه ها ٬ گشت و گذار در محیط بازی همگی باعث شده بتواند رضایت مخاطب و گیمر را تا حد زیادی جلب کند.

با اینکه Hitman 2 بدون ایراد نیست ولی گیم پلی عالی این بازی توانسته جبران کاستی ها شود و مانع ایجاد لطمه به ساخته ی جدید آی او اینتراکتیو کند.


تریلر جدید هیتمن 2016 ٬ تریلر بازی Hitman 2 ٬ تریلر بازی hitman 2018 ٬ تریلر بازی hitman 2016 ٬ تریلر بازی hitman 2017 ٬ دانلود تریلر بازی hitman 2017
دانلود تریلر بازی hitman 2 ٬ دانلود تریلر بازی hitman 2016 ٬ تریلر گیم پلی بازی hitman 2 ٬ تریلر بازی Hitman 2 ٬ تریلر جدید هیتمن ۲ ٬ دانلود تریلر بازی hitman 2
تریلر بازی hitman 2018 ٬ تریلر گیم پلی hitman 2 ٬ تریلر گیم پلی بازی hitman 2 ٬ تریلر بازی Hitman 2 ٬ تریلر بازی hitman 2018 ٬ تریلر گیم پلی hitman 2
تریلر گیم پلی بازی hitman 2 ٬ تریلر جدید هیتمن ۲ ٬ دانلود تریلر بازی hitman 2