تریلر جدید بازی Sekiro

سازنده بازی sekiro استودیو From SoftWare است ، معمولا این استودیو به طراحی بازی‌ های سخت می پردازد؛ بازی هایی که بعد از گذراندن مراحلی طاقت فرسا٬ حس و حال عجیبی به شما دست می دهد جوری که انگار جهان را فتح کرده اید!

فرام‌ سافتور در بازی Sekiro: Shadows Die Twice  تغییرات زیادی را اعمال کرده و می توان یکی از دلایل آن را کسب تجربه‌ای جدید و متفاوت برای کاربران دانست. ناگفته نماند در طراحی بازی سکیرو هنوز هم روش های قبلی From SoftWare در طراحی دیده می شود.

و در واقع بازی سکیرو ، به خاطر استفاده از المان های سولزبورن ، از جمله بازی های زبانزد از نظر داستان ٬ طراحی و گیم‌پلی می باشد که این اثر از جمله هنرهای سافتور در زمینه طراحی بازی محسوب می شود.

خرید کد بازی Sekiro: Shadows Die Twice

داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice

ماجرای بازی مربوط به زمان سنگوکو ژاپن می باشد و روایت کودکی است که آموزش های لازم برای جنگیدن را می‌بیند تا بتواند یک شینوبی‌ حرفه ای شود.

تا اینکه Owl ، ناپدری کاراکتر اصلی ، به او دستور می‌دهد که تمام تلاش خود را برای محافظت از ارباب کورو بکند، ولی شینوبی حرفه ای داستان ما در این مأموریت موفق نمی شود و این درحالیست که تمام تلاش خود را کرده و حتی دست خود را در این راه از دست می دهد و مرگ را به چشم خود می بیند.

باید گفت داستان بازی Sekiro: Shadows Die Twice داستان عشق، تنفر و انتقام است.

عشق و علاقه به اربابی که باید او را در راهی طولانی و خطرناک یاری کند، تنفر از حوادثی که در این مسیر برای او اتفاق می افتد و در آخر ، انتقامی که تمام ذهنیت گیمر را به‌ خود مشغول می کند تا بتواند اعتبار و امتیاز از بین رفته‌ خود را به‌ عنوان یک نینجا بازگرداند.

اگر به دنبال مبارزه و از بین بردن دشمنان به‌صورت جنگ های تک نفره یا گروهی هستید ، سکیرو کاملا می تواند شما را به‌ یک مبارزه مرگبار دعوت کند.

در Sekiro: Shadows Die Twice به خاطر وجود روش های مبارزه‌ای جدید باید خیلی محتاطانه عمل کنید تا بتوانید در مبارزات پیروز شوید.

شما در طراحی این بازی نوار زرد رنگ جدیدی به‌ اسم Deflect روبرو می شوید . در واقع هنگامی که ضربات دشمنان را Parry می کنید و یا حتی به آن‌ها ضربه ای وارد می کنید ، خواهید دید که نوار زرد رنگ پر می شود.

پس از کامل شدن این نوار زرد رنگ ٬ دفاع دشمن در هم میشکند و کافیست شما ضربه آخر ار برای تمام کردن کار وارد کنید. البته فراموش نکنید که این قانون برای شما هم صدق می کند و اگر دفاع تان را از دست بدهید احتما مردن بازیکن و هم تیمی هایتان نیز وجود دارد.

تریلر جدید بازی Sekiro ٬ تریلر بازی Sekiro ٬ تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ دانلود تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ داستان بازی sekiro
تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر بازی Sekiro ٬ داستان بازی sekiro ٬ دانلود تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر جدید بازی Sekiro
دانلود تریلر بازی sekiro shadows die twice ٬ تریلر بازی  ٬ تریلر جدید بازی Sekirosekiro shadows die twice ٬ داستان بازی sekiro ٬ تریلر بازی Sekiro
راهنمای بازی sekiro ٬ داستان بازی sekiro ٬ تریلر بازی Sekiro ٬ راهنمای بازی sekiro ٬ تریلر جدید بازی Sekiro ٬ دانلود بازی sekiro shadows die twice