خرید سکه برنامه پلاتو plato – خرید سکه برنامه پلاتو – سکه برنامه پلاتو – خرید سکه برنامه plato – سکه برنامه پلاتو plato

خرید سکه پلاتو

اگر جزء طرفداران بازی های تخته ای باشید بی تردید از شنیدن این موضوع که می توانید به راحتی و با نصب برنامه پلاتو از مجموعه ای از این دست بازی ها استفاده کنید و حتی با دوستان خود به تجربه آنها بپردازید و با هر گیمری از سراسر دنیا به صورت آنلاین بازی کنید خوشحال می شوید. پلاتو در اصل یک پلتفرم اجتماعی برای چت و بازی می باشد که در سال 2014 و به وسیله استنلی آدریانوس طراحی شد.

در این نرم افزار شما می توانید با دوستان خود و سایر گیمرها از سرتاسر دنیا چت کنید و یا به تجربه بازی های پلاتو بپردازید. از جمله گیم های پلاتو می شود به: بیلیارد ، گرگینه ، تخته نرد و غیره اشاره کرد. همانگونه که شما اطلاع دارید تقریباً تمامی بازی ‌های آنلاین یک ارز مخصوص دارند که می بایست با پول واقعی آنها را خریداری کرد. برنامه پلاتو نیز از این قائده مستثنا نیست و واحد ارزی این نرم افزار سکه پلاتو نام دارد.

در پلاتو شما می توانید به بیش از 40 گیم مختلف در ژانرهای گوناگون دسترسی پیدا کنید که اکثر این بازی ها به صورت دو یا چند نفره قابل اجرا می باشند. با پیروز شدن در هر کدام از این گیم ها پاداش هایی دریافت می کنید که به کمک آنها می توانید در بازی پیشرفت کنید و از رقبا پیشی بگیرید.

اما این پاداش ها محدود هستند و برای طی کردن پله های ترقی نیاز به خرید سکه پلاتو دارید. سکه پلاتو این امکان را به شما می دهد تا هر آیتم و قابلیتی را که می خواهید ، خریداری نمایید.

اپلیکیشن پلاتو قسمت زیادی از موفقیت خود را به جزئیات متعددی که دارد مدیون است. این برنامه بسیار جذاب و مهیج نه‌ تنها از نظر گوناگونی بازی‌ ها بلکه از دیگر جهات نیز جزئیات جالب توجهی دارد. به صورتی که می ‌توان گفت بیش از صدها آیتم ، گزینه و عملکردهای گوناگون را در دل خود جای داده است.

موضوعی که اهمیت دارد این است که برای بهره مندی از این جزئیات باید سکه پلاتو را در اختیار داشته باشید.

متأسفانه به دلایلی که خودتان بهتر می دانید ، کاربران ایرانی قادر نیستند مانند یک کاربر خارجی به صورت مستقیم به بخش خرید سکه پلاتو دسترسی داشته باشند.

اما کاربران فروشگاه گیم کد می توانند بدون هیچ مانعی از همه قابلیت‌ های برنامه پلاتو لذت ببرند زیرا سکه plato در پک های مختلف برای ارائه به شما گرداوری شده اند و تنها کاری که می بایست انجام دهید ثبت سفارش بسته مورد نظر می باشد. پس از تهیه سکه پلاتو می توانید بخش های مختلفی را برای خود خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید خریداری کنید می شود به 6 دسته زیر اشاره کرد:

1 ) گروه اختصاصی برای گیم ‌ها.

2 ) بنرهای Plato

3 ) تهیه تم‌ های چت پلاتو.

4 ) تهیه کلاه و قاب های Plato

5 ) تهیه نشان ‌های پلاتو.

6 ) پک ‌ها.

تمامی این دسته ها زیر مجموعه هایی دارند که هریک دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

خصوصیات استثنایی این برنامه شما را به تعجب وا می ‌دارد. پلاتو برای 24 زبان در دسترس می باشد که یکی از این زبان ها ، زبان فارسی است و در هنگام استفاده از آن ، هیچگونه تبلیغ آزار دهنده ‌ای برایتان نمایش داده نمی ‌شود و محتوای آن فقط بازی ، هیجان ، چت و گفتگو است. شاید جذاب ترین ویژگی پلاتو این است که جهت دسترسی به آن به ایمیل و یا شماره موبایل نیاز ندارید و از بابت حریم خصوصی نیز نگرانی نخواهید داشت.

پلاتو به صورت رایگان در دسترس می باشد اما دسترسی به امکانات پیشرفته تر با خریدهای درون برنامه ای و به کمک سکه پلاتو امکان پذیر است.

خرید سکه پلاتو plato

در فروشگاه گیم کد قادر هستید تا سکه برنامه پلاتو را در بسته های زیر خریداری نمایید:

1 ) بسته 2000 سکه برنامه پلاتو

2 ) بسته 5500 سکه برنامه پلاتو

3 ) بسته 12000 سکه برنامه پلاتو

4 ) بسته 20000 سکه برنامه پلاتو

5 ) بسته 27500 سکه برنامه پلاتو

6 ) بسته 75000 سکه برنامه پلاتو

7 ) بسته 150000 سکه برنامه پلاتو

سایر محصولات فروشگاه گیم کد

همچنین شما می توانید علاوه بر سکه برنامه پلاتو از دیگر محصولات متنوع فروشگاه گیم کد ، کالای دیگر را نیز ثبت سفارش و خریداری نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) جم بازی هی دی

3 ) گیفت کارت های گوگل پلی

4 ) گیفت کارت مینت

5 ) گیفت کارت اسپاتیفای

6 ) گیفت کارت های اوریجین

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) سی پی کالاف دیوتی

9 ) ویزا کارت مجازی

10 ) و غیره

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید سکه پلاتو محسوب می شود که این محصول را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید سکه پلاتو را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که پلاتو جزء بازی های پر طرفدار در بین گیمرها است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق سکه این بازی را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن نهایت لذت را ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای دریافت سکه پلاتو سایر محصولات دیجیتالی می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را به صورت اورجینال تحویل بگیرید.