• گیفت کارت اپل با قیمت دلخواه

خرید گیفت کارت اپل ارزان – گیفت کارت آیتونز

خرید گیفت کارت Apple آمریکا

خرید گیفت کارت Apple امریکا – این محصول فقط برای دستگاه های ios قابل استفاده است و به راحتی با خرید گیفت کارت اپل می توانید از محصولات دیجیتالی استور اپل لذت ببرید. ( این گیفت کارت برای اپل آیدی کشور آمریکا قابل استفاده می باشد. )

گیفت کارت اپل برای پلتفرم های ios همچون گوشی آیفون – لپ تاپ مک بوک و … قابل استفاده می باشد. در صورتی که تلفن همراه شما با سیستم عامل اندروید هست جهت خرید درون برنامه ای یا درون بازی می توانید گیفت کارت گوگل پلی استور خریداری نمایید.

نحوه استفاده از خرید گیفت کارت Apple بسیار ساده می باشد. خرید گیفت کارتApple آیتونز بر اساس نیاز کاربران در سایت گیم کد – GameCode.iR در انواع مختلفی عرضه شده است.

در بخش بعدی با کاربردهای خرید گیفت کارت اپل آشنا خواهید شد.

کاربردهای خرید گیفت کارت آیتونز
  • قابلیت استفاده در iBooks Store
  • قابلیت استفاده و خرید برنامه ، بازی و… از App Store
  • قابلیت خرید از App Mac
  • قابلیت خرید از iTunes Store

توجه : گیفت کارت آیتونز قابل استفاده در دستگاه های ipad ، آیفون ، مک بوک می باشند. همچنین این کارت ها برای هر کشور به صورت جداگانه توزیع شده اند که در این صورت برای اکانت های مختلف هر کشور کاربران باید متناسب با آن ، گیفت کارت آیتونز را خریداری نمایند. از جمله اکانت کشورهایی که گیفت کارت آیتونز برای آنها وجود دارد را به چند مورد اشاره خواهیم کرد :

  • خرید گیفت کارت اپل کانادا
  • خرید گیفت کارت آیتونز انگلیس
  • خرید گیفت کارت Apple استرالیا
  • خرید گیفت کارت آیتونز آمریکا
  • خرید گیفت کارت Apple سایر کشورها

کلیه خرید گیفت کارت های ذکر شده در فوق با اعتبارهای متفاوت در سایت گیم کد – GameCode.iR موجود بوده و سایت گیم کد خواهان رضایت روز افزون کاربران گرامی می باشد.

پس درنتیجه با امکاناتی که با خرید گیفت کارت اپل  بدست می آورید می توانید کالای دیجیتالی مورد نظر خود را خریداری کنید ، آخرین بازی ماجراجویی استراتژیک را برای دوستان خود ارسال کنید ، آلبوم های موسیقی که طرفداران بی شماری دارند از برنامه های اپل دریافت کنید.

محصولات مرتبط : خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا

موسیقی، فیلم، نمایش تلویزیونی، برنامه ها، نشریات یا بازی هایی را که می خواهید در فروشگاه iTunes ، فروشگاه iBooks  یا App Store  ارائه داده شده است را پیدا کنید.

نکته : مانده حساب به روز شده شما پس از استفاده از خرید گیفت کارت آیتونز در استور آیتونز نمایش داده می شود. همچنین با هر بار خرید ، iTunes بودجه ای را از اعتبار شما کسر می کند تا زمانی که کامل حساب خالی شود.

خرید گیفت کارت اپل

  • اعتبارهای خرید گیفت کارت Apple در سایت گیم کد :

گیفت کارت اپل 2 دلاری

گیفت کارت اپل 3 دلاری

گیفت کارت اپل 4 دلاری

گیفت کارت اپل 5 دلاری

گیفت کارت اپل 10 دلاری

گیفت کارت اپل 15 دلاری

گیفت کارت اپل 20 دلاری

گیفت کارت اپل 25 دلاری

گیفت کارت اپل 30 دلاری

گیفت کارت اپل 40 دلاری

گیفت کارت اپل 50 دلاری

گیفت کارت اپل 60 دلاری

گیفت کارت اپل 75 دلاری

گیفت کارت اپل 100 دلاری

گیفت کارت اپل 200 دلاری

گیفت کارت اپل 300 دلاری

خرید گیفت کارت اپل 500 دلاری

معرفی سرویس های Apple

همانطور که کاربران و دارندگان سیستم اپل اطلاع دارند ، خرید گیفت کارت Apple فقط برای عملکرد بهتر و استفاده مناسب تر از سرویس های خدماتی آنلاین Apple می باشند در همین راستا نیاز است تا افراد اطلاعات کامل از این برنامه های شرکت  Apple کسب نمایند.

آی بوک استور  امکان یافتن پک های مطالعاتی را به افراد می دهد که با دراختیار داشتن گیفت کارت آیتونز آن ها سریعتر دراختیار شما قرار می گیرد.

اپ استور کلکسیونی از نرم افزار های ویژه اپل را برای کاربران فراهم می کند که با کارت های دیجیتالی آیتونز امکان خریداری آن ها هم برای افراد ایجاد می شود.

اپ موزیک به شما آلبوم های موسیقی ها را معرفی می کند تا شما بتوانید براحتی از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید.

و مواردی از این قبیل.

سایت گیم کد دات آی آر تمام محصولات خرید گیفت کارت آیتونز آمریکا را با قیمت های مناسب در داخل استور خود قرار داده است کاربران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت و عملکرد فروشگاه گیم کد به شماره 09125509060 تماس حاصل و یا پیامک به تلگرام پشتیبانی ارسال فرمایید.