خرید گیفت کارت اوریجین امریکا | خرید origin wallet

خرید گیفت کارت اوریجین امریکا Origin

خرید origin wallet

کمپانی های ساخت گیم های مطرح دنیا از جمله نینتندو ، شرکت اکتیویژن بیلیزارد ، سگا (sega) ، بخش بازی سازی شرکت مایکروسافت و سونی و غیره که شرکت EA جز یکی از بهترین های این حوزه است. برای داشتن حساب اوریجین ملزم به تهیه اشتراک origin هستیم.

روش کار با نرم افزار اوریجین :

1 ) در آغاز IP خود را به آی پی غیر از ایران تغییر دهید.

2 ) برنامه اوریجین را دانلود کنید و نصب نمایید.

3 ) در برنامه اوریجین حساب کاربری اوریجین بسازید که به آن اوریجین اکسس نیز گفته می شود.

4 ) بعد به کمک پرداخت های گوناگونی مثل EA cashcard یا همان خرید origin wallet – خرید گیفت کارت اوریجین امریکا Visa Card , Credit Card ٬ Pay pal  ٬ و کیف پول EA خود را شارژ نمایید. به وسیله EA cash card یا تهیه گیفت کارت اوریجین می توانید موجودی EA wallet خود را بالا ببرید و یا این کارت را به دوستان خود هدیه دهید. EA cash cardتنها در کشور های زیر ارائه می شوند و شما هم برای استفاده از آن باید یکی از این ریجن ها را انتخاب کنید ‫: France / UK /US / Canada / Italy / Germany / Spain / Finland / Netherland / Belgium /Poland

نکته قابل توجه در تهیه EA cashcard   این است که کد این کارت ها تنها فقط یک بار قابل Redeem است و امکان شارژ دوباره آن وجود ندارد ، به علاوه نمی توان این اعتبار ردیم شده و اضافه شده را به حساب دیگری منتقل کرد.

خرید یوسی پابجی موبایل

نکاتی در مورد گیفت کارت اوریجین

1 ) هنگامی که در ریجن و کشور مثلا آلمان ، EA cash card  خود را Redeem می کنید واحد پول EA wallet شما واحد پول آن کشور خواهد شد .

2 ) اگر با بخواهید با آی پی آمریکا وارد شوید و حال اگر بخواهید به هر نحوی ریجن خود را تغییر دهید تنها در صورتی امکان دارد که اعتبار EA cash card شما تمام شده باشد. اکنون شما می توانید EA کش کارت کشوری دیگر را وارد نمایید.

3 ) طبق صحبت های خود شرکت EA هیچ EA cash card یا code free یا به اصطلاح اوریجین رایگان از سمت اوریجین صادر نشده و هیچ پایه و اساس قانونی ندارد. البته نا گفته نماند که دریافت رایگان اوریجین مطلب بدیهی است و می توانید بدون پرداخت هیچ وجهی از سایت www.origin.com نرم افزار اوریجین را دانلود کنید.

برای بهره مندی از امکانات گیفت کارت اوریجین نیاز به تهیه گیفت کارت آن دارید. سایت گیم کد افتخار دارد خرید گیفت کارت اوریجین امریکا را با اطمینان از اورجینال بودن محصول و با اعتبار های زیر در خدمت شما کاربران عزیز قرار دهد:

1 ) گیفت کارت 20 دلاری اوریجین آمریکا – خرید origin wallet

2 ) گیفت کارت 25 پوندی اوریجین انگلیس

3 ) گیفت کارت 60 دلاری اوریجین آمریکا

ضمناٌ این گیفت کارت ها با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به شما تحویل داده خواهد شد.

بعد از وارد شدن به سایت اورجین خواهید دید که دانلود اوریجین برای ویندوز و مک در سایت اصلی این کمپانی وجود دارد.اوریجین برای مک  و نسخه اوریجین برای  ویندوز  به آسانی در سایت اوریجین قابل دریافت است . اوریجین فقط برای بازی های کامپیوتری است و دانلود نرم افزار اوریجین برای اندروید وجود ندارد. در نتیجه دانلود اوریجین جهت استفاده در اندروید تصور غلطی است.

بعد از گزینش گيفت کارت اوریجین مورد نظر و تعداد آن ، به بخش پرداخت هدایت می شوید. درگاه پرداخت مورد نظر را انتخاب نمایید. بعد از پرداخت از درگاه بانکی به شما فاکتوری داده می شود. بعد از خريد گیفت کارت از سوی فروشگاه گیم کد برای شما ارسال می گردد.

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اوریجین – خرید origin wallet از سایر محصولات سایت گیم کد خرید داشته باشید:

دیگر محصولات سایت گیم کد

1 ) جم بازی هیرو اسکای

2 ) سکه برنامه Tik Tok

3 ) سکه بازی انتقام سلاطین

4 ) خرید بازی های پلتفرم یوپلی

5 ) الماس اپلیکیشن لایکی

6 ) گیفت کارت مستر کارت

7 ) ویزا کارت مجازی

8 ) گیفت کارت آیتونز اپل اروپا

9 ) گیفت کارت گوگل پلی استرالیا

10 ) وغیره

تیم پشتیبان گیم کد همواره حامی شما می باشد از زمان ثبت سفارش تا تحویل محصول. این تیم به شکل شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص پاسخگوی مشکلات پیش آمده و سوالات مد نظر شما در باب خرید گیفت کارت اوریجین امریکا – خرید origin wallet می باشد.