گیفت کارت اپن باکس

گیفت کارت OpenBucks یک انتخاب خوب برای خرید آنلاین و پرداخت اینترنتی است. این کارت برای عموم به ویژه جوان هایی که کارت اعتباری و یا حساب بانکی ندارند گزینه مناسبی است. افرادی هم که می خواهند اطلاعات مالی آنها فاش نشود و در امنیت کامل باشد گیفت کارت اپن باکس یک انتخاب ایده آل است.

چنانچه از کاربران حرفه ای گیم های کامپیوتری هستید حتماٌ چندین بار در گیم های گوناگون به مشکل برخورده اید و نتوانسته اید خرید های درون بازی را انجام دهید. انجام این کارها به وسیله گیفت کارت صورت می گیرد که یکی از بهترین های آن ، گیفت کارت اپن باکس است. به وسیله این کارت هدیه می توانید برای خرید هر نوع کالایی که مد نظر دارید به فروشگاه های طرف قرارداد با اپن باکس مراجعه کنید و به کمک این گیفت کارت خرید خود را انجام دهید.

محصولات گیفت کارت اوپن باکس

برای آنکه بتوانید گیفت کارت OpenBucks را تهیه کنید باید به فروشگاه های اینترنتی امن مراجعه نمایید و اقدام به تهیه آن کنید. یکی از این فروشگاه ها گیم کد نام دارد که این محصول را در بسته های زیر به فروش می رساند. شما باید با توجه به نیاز خود ، پک مورد نظر را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت کد دیجیتالی آنرا دریافت نمایید.

1 ) گیفت کارت 1 دلاری اپن باکس

2 ) گیفت کارت 5 دلاری اپن باکس

3 ) گیفت کارت 10 دلاری اپن باکس

4 ) گیفت کارت 15 دلاری اپن باکس

5 ) گیفت کارت 20 دلاری اپن باکس

6 ) گیفت کارت 25 دلاری اپن باکس

7 ) گیفت کارت 50 دلاری اپن باکس

8 ) گیفت کارت 100 دلاری اپن باکس

خرید گیفت کارت اپن باکس

جهت بهره برداری از گیفت کارت اپن باکس باید در زمان پرداخت ، روش پرداخت با گیفت کارت را انتخاب کنید و سپس Number/PIN دریافتی از گیم کد را در کادر مشخص شده وارد نمایید.

با کمک گیفت کارت OpenBucks می توانید به همه فروشگاه های اینترنتی و بازی های آنلاین برای خرید دسترسی پیدا کنید. شرکت اپن باکس با طراحی گیفت کارت OpenBucks می خواست تا همه مردم حتی آنهایی که حساب بانکی و یا کارت اعتباری ندارند بتوانند اقدام به خرید آنلاین نمایند.

گیفت کارت OpenBucks از لحاظ امنیت فوق العاده است و در زمان پرداخت های اینترنتی به علت وارد نکردن اطلاعات شخصی و مشخصات حساب ، حریم شخصی کاربر به شکل کامل حفظ می گردد.

این گیفت کارت برای افرادی که به سن قانونی نرسیده اند و برای پرداخت های اینترنتی خود از کارت والدین خود استفاده می کنند یک گزینه مناسب محسوب می شود.

به وسیله گیفت کارت اپن باکس می شود با شرکت های بزرگ مثل: Burger king ، Subway ، CVS Pharmacy ، Circle K ، Dollar General ، Shell و غیره تعامل مالی داشت. همه این کمپانی ها با شرکت اپن باکس قرارداد بسته اند.

با در اختیار داشتن گیفت کارت اپن باکس می شود به فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی مراجعه کرد و اقدام به تهیه محصول و یا محصولات مورد نظر خود نمود.

شرکت OpenBucks

شرکت OpenBucks یک کمپانی آمریکایی است که به عنوان یک واسطه عمل می کند و برای مشتریان خود امکان خرید راحت و امن را فراهم می نماید. تنها کافی است تا به فروشگاه مورد نظر خود بروید و با فقط چند کلیک کالای مورد نیازتان را خریداری نمایید. شرکت ها و فروشگاه هایی که با اپن باکس همکاری می کنند بسیار زیاد هستند و در حوزه ها و زمینه های مختلف همکاری دارند مثل فروشگاه علی بابا در چین و یا فروشگاه آمازون.

در ایران به دلیل وجود تحریم ها امکان خرید محصولات فیزیکی و ارسال آن به ایران تقریباٌ میسر نیست اما به وسیله گیفت کارت اپن باکس شما می توانید به راحتی اقدام به خرید محصولات دیجیتالی نمایید.

این گیفت کارت برای گیمرها می تواند بسیار مفید باشد و به راحتی قادرند تا اقدام به خرید بازی و یا محتواهای درون آن نمایند. بعضی از افراد در ایران برای حفظ ارزش پول خود نیز اقدام به تهیه گیفت کارت OpenBucks می نمایید.

این نکته را هم باید متذکر شویم که به علت مجازی بودن گیفت کارت OpenBucks ، پس از تهیه این محصول به هیچ وجه امکان عودت و یا تعویض آن وجود ندارد بنابراین در زمان خرید بسیار دقیق عمل کنید.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد علاوه بر گیفت کارت OpenBucks محصولات دیجیتالی دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید به سهولت اقدام به خرید آنها نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) پوینت بازی فیفا موبایل

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) جم بازی World Of War Machines

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) سکه بازی گاردن اسکیپ

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت گیم کد

بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

شما پس از تهیه گیفت کارت اپن باکس از فروشگاه گیم کد ، آنرا در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت تهیه گیفت کارت OpenBucks ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت اپن باکس خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان تحت شبکه سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره تهیه گیفت کارت OpenBucks را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اپن باکس آشنا سازد.