گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا

کمپانی بلیزارد در سال 1991 بتل نت كه دسته ای از بازی های تحت شبکه است را ارائه و در اختیار گیمرها قرار می دهد و به عنوان نخستین سرویس دهنده آنلاین گیم های اکشن ، شهرت جهانی را نصیب خود می کند. این شرکت در سال 2009 بتل نت اصلی و كلاسيك را معرفی کرد و از مشهورترين و نخستین بازی آن مي شود Diablo را نام برد كه در سال 1996 ساخته و به نمايش گذاشته شد.

گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا دارای یک کد دیجیتالی است که مانند استیم والت عمل می کند و به کمک آن می شود از گیم های بلیزارد استفاده نمود. به خاطر داشته باشید که این گیفت کارت فقط بر روی اکانت هایی با ریجن آمریکا کاربرد دارد و امکان استفاده از آن بر روی دیگر اکانت ها میسر نیست. چنانچه نمی دانید که ریجن شما مربوط به چه کشوری است. باید وارد سایت بلیزارد شوید و پس از آن به بخش اکانت ستینگ مراجعه کنید. در آنجا باید Account details را باز کنید و روبروی کلمه کانتری می توانید ریجن خود را مشاهده کنید.

اعتبارهای بتل نت بلیزارد آمریکا

به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می توانید به همه امکانات شرکت بلیزارد دسترسی پیدا کنید. برای خرید این محصول می بایست به سایت گیم کد مراجعه کنید و آنرا با میزان اعتبار مورد نیاز ثبت سفارش کنید. گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا در پک های زیر در دسترس شما می باشد.

1 ) گیفت کارت 20 دلاری بتل نت بلیزارد آمریکا

2 ) گیفت کارت 50 دلاری بتل نت بلیزارد آمریکا

با کمک سرویس بتل نت بلیزارد می ‌توانید به گروهی خاص از بازی‌ های کامپیوتری دسترسی پیدا کنید. سرویس Blizzard  تا قبل از این ، نام خود را با ارائه بازی وارکرفت به همه گیمرها شناسانده بود و اکنون با عرضه گیم های انحصاری برای PC به یکی از پلتفرم های ویژه حوزه بازی تبدیل شده است.

امروزه سیستم بتل نت به یک مرکز ارائه دهنده بازی کال آف دیوتی تبدیل شده است.

چنانچه شما هم می خواهید از این بازی و یا بازی هایی همچون Warzone و بسیاری دیگر از گیم ها رونمایی کنید و به تجربه آنها بنشینید می بایست اقدام به خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا نمایید.

برای خرید نسخه اورجینال بازی ها می توانید به بلیزارد مراجعه کنید و به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا اقدام به خرید و دانلود آنها نمایید.

چطور در بتل نت بلیزارد آنلاین بازی کنیم؟

خرید این گیفت کارت برای خرید بازی های بلیزارد اجباری است و به وسیله آن می توانید به اجرای بازی های آنلاین نیز بپردازید. ضمن اینکه به کمک گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا می توانید برای خرید محتواهای درون بازی هم اقدام کنید.

فروشگاه گیم کد امکان خرید محصولات دیجیتالی مختلف را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن برای شما فراهم نموده است. تحویل کد دیجیتالی محصول خریداری شده به صورت آنلاین انجام می گیرد و شما کالاهای دیجیتالی خود را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

از سوی دیگر پشتیبانی 24 ساعته گیم کد به شما این اطمینان را خواهد داد که اجازه دسترسی سریع در هر ساعت از شبانه روز را به محصولات مورد نظر خود داشته باشید و بدون هیچ مشکلی بازی ‌های خود را تجربه کنید.

پیش از خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا باید در سایت گیم کد عضو شوید. توجه داشته باشید که کد دیجیتالی محصول به ایمیل شما ارسال می شود. پس در وارد کردن مشخصات و اطلاعات خواسته شده دقت فرمایید.

همانطور که گفته شد این گیفت کارت فقط بر روی حساب های کاربری با ریجن آمریکا قابل ردیم شدن است و پس از خرید این محصول ، امکان تعویض و یا عودت آن وجود ندارد. بنابراین در انتخاب محصول مورد نظر دقیق باشید.

يكي از ویژگی های بتل نت كه گیمرهای زيادی را به سمت خود جلب كرده است. نداشتن هزینه ‌های عضویت و ساخت آسان حساب کاربری در بلیزارد است.

محصولات مرتبط

برای خرید دیگر محصولات دیجیتالی مد نظرتان نیز می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید. فروشگاه گیم کد از حیث تنوع در محصولات جایگاه خوبی را دارد. از جمله کالاهای متنوع دیجیتالی گیم کد می شود به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) بیوکاپ و پک های بازی State Of Survival

2 ) گیفت کارت هتلز دات کام

3 ) گیفت کارت های ایکس باکس

4 ) جم بازی بوم بیچ

5 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

6 ) جم بازی کلش آف کلنز

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت تارگت

10 ) و غیره

وبسایت گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم که در زمان استفاده از گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا ، وقت بابت رسیدن به دیگر امور زندگیتان را هم داشته باشید.