خرید گیفت کارت ریوت اکسس

این گیفت کارت برای گیم های شرکت Riot مورد استفاده قرار می گیرند. در بازی های تحت وب رایوتگیمرها به رقابت با همدیگر مشغول می شوند و خرید های داخل بازی را به آسانی می توانند انجام دهند. از بازی های معروف این کمپانی که از گیفت کارت ها پشتیبانی می کنند می شود به League of Legends ، Team Fight Tactics ، Valorant و Legends of Runeterra اشاره کرد. در زمان خرید حتماً ریجن اکانت خود را بررسی کنید و مطابق با آن گیفت کارت خود را تهیه نمایید.

از آن جایی که شرکت Riot برای گیم هایی که تولید کرده است ، گیفت کارت های ویژه با نام رایوت پوینت را ارائه کرده است؛ این نوع گیفت کارت ها در واقع رمز های اینترنتی هستند که به کمک آن ها می شود خرید های داخل برنامه ای گیم ها را انجام داد با این اختلاف که الماس و جم نخواهد داشت.

ازشناخته شده ترین گیم هایی که نیاز به گیفت کارت های Riot Access دارند می شود به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) بازی League of Legend در PC و مک

2 ) بازی مهیج لجند آف لجند  ( Legend of Legend )

3 ) بازی جذاب  Team Fight Tactics

4 ) بازی زیبای ولورانت  ( Velorant )

کاربردهای گیفت کارت Riot Access

گیمر ها با خرید این گیفت کارت های دیجیتالی می توانند در گیم league of legend از Store داخل بازی : DLC ، بخش های جدید و آیتم های به روزسازی شده را تهیه کنند. بازی مشهور لجند آف لجند جزء گیم های آنلاین است که سبک های افسانه ای و استراتژیک را خواهد داشت. این بازی جذاب ، دارای حالتی مانند بازی ها warCraft و dota است.

کمپانی Riot با تولید این گیم در سال 2009 ، در بازار افراد زیادی را در کشور های اروپایی و آمریکا به سمت خود جذب کرده است. لیگ آف لجند بازی سرگرم کننده ای می باشد که در سیستم عامل های مک و PC قابلیت اجرا را دارد.

از ویژگی های این گیم وجود گیفت کارت هایی با عناوین : Roit  کارت ها ، گیفت کارت LOL و یا گیفت کارت لیگ آف لجند هستند که با تهیه آن ها می توانید به شارژ حساب خود در بازی بپردازید و از کالا های فروشگاهی داخل بازی استفاده کنید.

اعتبارهای گیفت کارت Riot access در گیم کد

گیفت کارت ریوت اکسس با اعتبار های زیر در فروشگاه گیم کد ارائه می شود:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری ریوت اکسس

2 ) گیفت کارت 10 دلاری ریوت اکسس

3 ) گیفت کارت 25 دلاری ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت 50 دلاری ریوت اکسس

5 ) گیفت کارت 75 دلاری ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت 100 دلاری ریوت اکسس

نکاتی که باید قبل از استفاده ازگیفت کارت ریوت اکسس بدانیم !

1 ) کاربرها ابتدا باید از کشور اکانت گیفت کارت اطمینان حاصل کنند.

2 ) با در نظر داشتن این نکته که این گیفت کارت های دیجیتالی کشورهای زیادی را ساپورت می کنند ، در صورتی که کشور اکانت شما با کشور گیفت کارت هم خوانی نداشته باشد رمز دریافتی شما غیر قابل استفاده می شود. بنابراین با وجود این شرایط سایت فروشنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

3 ) این نوع گیفت کارت های دیجیتالی دارای ریجن بندی کشورانگلیس ، آمریکا و اروپا هستند. که خوشبختانه در فروشگاه گیم کد موجود می باشند.

4 ) در زمان Redeem کردن ، برای این که رمز گیفت کارت و اکانت شما مشکلی نداشته باشد ، کاربر ها حتما می بایست آدرس آی پی  خود را به کشور اکانت تغییر دهند.

دیگر محصولات سایت گیم کد

1 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

2 ) الماس برنامه بیگو لایو

3 ) گیفت کارت آیتونز اپل فرانسه

4 ) گیفت کارت پلی استیشن انگلیس

5 ) گیفت کارت ویزا کارت

6 ) مستر کارت مجازی

7 ) کد بازی ایکس باکس

8 ) گیفت کارت استیم آرژانتین

9 ) الماس ایمو چت

10 ) و دیگر محصولات

نحوه ردیم کردن گیفت کارت ریوت اکسس

1 ) کاربر ها باید به داخل حساب کاربری و برنامه کلاینت رایوت گیم وارد شوند و بعد در قدم بعدی با کلیک کردن گزینه store به داخل فروشگاه گیم راه پیدا کنند .

2 ) اکنون کاربر ها با کلیک بر روی بخش Purchase به قسمت تهیه point وارد می شوند .

3 ) در این قسمت کاربر ها با انتخاب بخش Prepaid cards باید کد دریافتی از سایت گیم کد را وارد نمایند.

4 ) درآخر یوزر ها با انتخاب کادر Submit به روند Redeem کردن گیفت کارت پایان می دهند.

فروشگاه گیم کد یکی از با امن ترین فروشگاه ها در زمینه انواع گوناگون گیفت کارت ها است ؛ این سایت بی نظیر همه کالا های خود را با مناسب ترین قیمت و تحویل آنی ارائه می دهد.

به علاوه این فروشگاه برای کسب رضایت بیشتر کاربر ها ، دارای تیم پشیبانی به صورت 24 ساعته و تمام وقت حتی ایام تعطیل جهت پاسخ گویی و رفع اشکال مشتریان عزیز می باشد.