گیفت کارت نتفلیکس انگلیس

Gift Card نتفلیکس انگلیس در واقع نوعی موجودی دیجیتالی است که می توانید آنرا به شکل اعتبار پولی در اکانت خود وارد نموده تا شارژ شود و بعد از آن میلیون ها سریال و فیلم را از سایت Netflix تماشا کنید.

مزایای دسترسی به Netflix

می توانید نرم افزار نتفلیکس را در دستگاه هایی مانند: لب تاپ ، موبایل ، تبلت و غیره نصب نمایید و با دیدن فیلم ها و سریال ها اوقات خود را پر نمایید. ضمن اینکه این امکان به شما داده می شود که فیلم‌ های مورد علاقه خود را دریافت و بی نیاز از اینترنت به آنها دسترسی پیدا کنید. از سایر مزایای سرویس نتفلیکس می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) دارای بخش ویژه برای کودکان می باشد و می شود کودکان را با انیمیشن و کارتون های آن سرگرم کرد.

2 ) فراوانی فیلم و سریال که وقت های آزاد شما را پر می ‌کنند.

3 ) می شود اکانت خود را بر اساس علاقه و سلیقه خود شخصی سازی کرد.

4 ) دارای پشتیبانی مناسبی است و به سرعت به درخواست کاربران خود جواب می ‌دهد.

5 ) طبق علاقه و سلیقه تان ، همچنین با در نظر داشتن تاریخچه اکانت شما ، پیشنهادهای ویژه ‌ای به شما می دهد.

6 )  افراد زیادی می ‌توانند به یک حساب دسترسی داشته و همه آنها از فیلم و سریال ‌های موجود در آن استفاده کنند.

معرفی گیفت کارت netflix انگلیس

در این قسمت می خواهیم به معرفی گیفت کارت نت فلیکس انگلیس ، برای دیدن سریال از سایت Netflix بپردازیم. با کمک گیفت کارت نتفلیکس انگلیس و خرید اکانت پریمیوم Netflix می توانید به تمام امکانات این شبکه دسترسی داشته باشید.

شرکت نتفلیکس که اکنون یکی از قدرتمند ترین سایت های آنلاین پخش فیلم و سریال است در سال 1997 در ایالت کالیفرنیا تاسیس شد و اکنون بیش از 90 میلیون کابر فعال دارد.

ضمن اینکه بیشترین حجم پهنای باند را در ایالات متحده به خود اختصاص داده است.

اکنون بیش از 190 کشور از سراسر دنیا با نتفلیکس همکاری دارند و محصولات خود را در این سرویس نیز ارائه می کنند. البته برای استفاده از محصولات شبکه نتفلیکس به گیفت کارت نتفلیکس انگلیس نیاز دارید.

این شرکت در آغاز تنها با 30 کارمند و 925 عنوان فعالیت خود را شروع کرد و نکته جالب توجه این است که این تعداد همه عنوان ‌های تولید شده در آن زمان محسوب می شود. ضمن اینکه قوانین اجاره کردن DVD ها همان قوانین و عنوان ‌هایی بودند که در مارکت های فیزیکی هم از آن استفاده می ‌شد.

شبکه Netflix دارای هزاران سریال و فيلم است كه مشهور ترین و محبوب ترین سریال های تلویزیونی را در خود جای داده و آنها را ارائه می کند.

نرم افزار نتفلیکس برای اندروید ، ویندوزفون و iOS وجود دارد. می توانید جهت دانلود این نرم افزار به App Store ، گوگل پلی و یا Windows Store مراجعه کنید.

مراحل فعالسازی گیفت کارت نتفلیکس

برای فعال سازی گیفت کارت نتفلیکس انگلیس باید :

1 ) وارد سایت Netflix شوید.

2 ) سپس بر روی دکمه Sign in می زنید تا وارد حساب خود شوید.

3 ) بعد از Sign in شدن وارد بخشی می شوید که می بایست ایمیل و پسورد خود را تایپ کنید و وارد شوید.

4 ) پس از آن بر روی گزینه Gift Cards در پایین صفحه کلیک کنید تا به قسمت Redeem Your Gift منتقل شوید.

5 ) حالا در بخش Redeem Your Gift کد گیفت کارت خریداری شده خود را وارد کرده و گزینه Redeem را بزنید.

6 ) با زدن دکمه ردم حساب نتفلیکس شما شارژ می شود و مراحل فعال سازی گیفت کارت Netflix انگلیس شما به پایان می رسد.

از این به بعد می توانید از دانلود و دیدن سریال های شبکه Netflix لذت ببرید. توجه کنید که گیفت کارت نتفلیکس انگلیس میبایست با آی پی انگلیس فعال شود.

اعتبارهای گیفت کارت نتفلیکس انگلیس

برای خرید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و این محصول را با میزان اعتبارهای زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت نتفلیکس 15 پوندی انگلیس

2 ) گیفت کارت نتفلیکس 25 پوندی انگلیس

3 ) گیفت کارت نتفلیکس 50 پوندی انگلیس

سایر محصولات

شما قادر هستید تا علاوه بر خرید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس از فروشگاه گیم کد اقدام به خرید دیگر محصولات این فروشگاه نمایید :

1 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

6 ) گیفت کارت های ایکس باکس

7 ) الماس بازی Trivia Royale

8 ) گیفت کارت هتلز دات کام

9 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

10 ) و بسیاری دیگر از کالا های متنوع گیم کد

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این کارت هدیه جزء گیفت کارت های پر طرفدار Netflix است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، گیفت کارت نتفلیکس انگلیس را با کمترین اشتباه خریداری نمایید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت نتفلیکس انگلیس می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.