گیفت کارت گوگل پلی استرالیا

از برترین گیفت کارت هایی که می توان تهیه کرد ، خرید گوگل پلی دلار استرالیا است. تنها کافی است که شما ip کشور را به ip استرالیا تغییر دهید و به کمک کامپیوتر ( PC ) ، لپ تاپ یا موبایل می توانید از وب سایت Google Play گیفت کارت گوگل پلی استرالیا را که از سایت معتبر گیم کد خریداری کرده اید را ردیم و از آن استفاده کنید.

گیفت کارت گوگل استرالیا

البته به این نکته توجه داشته باشید که به هر دلیلی به آی پی استرالیا متصل نشوید ، اکانت ( حساب کاربری ) گوگل پلی شما بلاک می شود و پیام اخطار دریافت می کنید.

متن و پیام این اخطار به شما می گوید که مسئولیت همه اتفاقات به عهده خریدار است و شرکت Google Play هیچ مسئولیتی در برابر آی پی شما نخواهد داشت.

اگر هنوز تاریخچه Google Play را نمی دانید باید گفت که شرکت گوگل در سال 2012 با ادغام دو شرکت اندروید مارکت و گوگل موزیک ، یک شرکت چند رسانه ای بسیار حرفه ای به نام Google Play را تاسیس کرد.

این برنامه به حدی دقیق و حرفه ای است که می توان همه امکانات را از آن خریداری کرد. این نرم افزار روزانه امکانات بهتر و کامل تری را برای کاربران فراهم می کند.

البته بخش عمده ای از این خدمات فقط با کمک خرید گوگل پلی دلار استرالیا امکان پذیر است در غیر اینصورت فقط می توانید از امکانات و خدمات رایگان که محدود هم هستند استفاده کنید.

قابل ذکر است که گوگل پلی تا سال 2013 ایران را در استفاده از این سرویس با ارزش محروم کرده بود و ایرانی ها نمی توانستند از این خدمات بهرمند شوند ، برای همین ایرانی ها با تغییر آی پی و به کمک گیفت کارت از آن استفاده می کردند ، با این روش همه می توانند از این برنامه استفاده کنند.

با وجود تحریم های شدید گوگل باید همه گیفت کارت ها با آی پی های بدون تغییر و اکانت هایی که از آغاز امریکا و غیر ایران بوده فعال شوند و یا با کمک سرور های مجازی تا در هنگام فعال سازی با پیغام اخطار روبرو نشوید . در غیر این صورت گیفت کارت پلی استور استرالیا شما بلوکه می شود و امکان بر طرف کردن این مشکل وجود نخواهد داشت.

شما با تهیه خرید گیفت کارت پلی استور استرالیا می توانید اقدام به خرید بازی ها ، برنامه های کاربردی ، فیلم ، کتاب و غیره از فروشگاه google کنید.

کاربرد گیفت کارت Google Play استرالیا :

گوگل پلی از لحاظ ارائه برنامه و بازی های جذاب و مهیج معروف است و همه دارندگان گوشی های اندرویدی برای دانلود به سراغ آن می روند.

افرادی که به صورت حرفه ای با دنیای بازی های موبایلی اشنا هستند ، برای به خدمت گرفتن این امکانات اقدام به خرید گوگل پلی دلار استرالیا می کنند.

گیفت کارت Google Play استرالیا با اعتبارات زیر به یوزرها ( کاربران ) ارائه می شوند :

1 ) 10 دلاری

2 ) 20 دلاری

3 ) 30 دلاری

4 ) 50 دلاری

5 ) 100 دلاری

در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید و یا دریافت مشاوره جهت خرید می توانید با شماره های پشتیبانی گیم کد (09125509060) تماس بگیرید. همچنین می توانید جهت دریافت پاسخ سوالات خود قبل از انتخاب محصول از پشتیبانی قبل از خرید از طریق چت آنلاین کمک بگیرید.

همه خرید گیفت کارت های پلی استور استرالیا دارای گارانتی مادام العمر هستند و تا زمانی ادامه خواهد داشت که شما اقدام به فعال کردن گیفت کارت خریداری شده نکرده اید.

در هنگام خرید گوگل پلی دلار استرالیا در صحیح وارد کردن اطلاعات دقت کافی داشته باشید زیرا پس از خرید به هیچ وجه محصول فروخته شده تعویض و یا پس گرفته نمی شود.

به این نکته توجه داشته باشید که گیفت کارت گوگل پلی استرالیا فقط قابل استفاده در فروشگاه استرالیا است و در فروشگاه های دیگر کشور ها کارایی ندارد.

شما می توانید بعد از اقدام برای خرید گیفت کارت گوگل پلی استرالیا از فروشگاه گیم کد gamecode.ir آن را در کمترین زمان دریافت کنید.

خرید گیفت کارت پلی استور استرالیا فقط به صورت کد دیجیتالی ارائه می شود و هیچ گونه گیفت کارت google play به صورت فیزیکی برای کاربران ارسال نخواهد شد.

ضمناٌ در هنگام خرید گیفت کارت VPN خود را غیر فعال کنید.