گیفت کارت کارما کوین

به وسیله گیفت کارت‌ های کارما کوین (Karma Koin) می‌ توانید از فروشگاه‌ های اینترنتی که از این کارت‌ ها پشتیبانی می‌ کنند، به شکل کاملاً آنلاین و بدون احتیاج به کارت اعتباری خرید کنید. کارما کوین در حوزه پرداختی‌ های بازی ‌های آنلاین و گیم کارت هم قابل استفاده است. از جمله فروشگاه‌ ها و درگاه‌ هایی که از این گیفت کارت استفاده می ‌کنند می‌ توان به گیم استاپ و پی پال اشاره نمود.

گیفت کارت Karma Koin

کارما کوین راحت ترین و سریع ترین راه برای پرداخت خرید های داخل برنامه ای و بازی ها است و در اصل پول شما تبدیل به ارز مجازی شده و می توانید محتوای دیجیتالی و بخش های گوناگونی را در بازی ها بخرید بی آن که نیازی به کارت اعتباری بانکی داشته باشید. امکان ترکیب کد ها یا استفاده کم از کارت ها نیز وجود دارد. به ریجن حساب خود هنگام خرید دقت کنید.

گیفت کارت‌ های Karma Koin فروشگاه گیم کد در قالب اعتبار های مختلف و متعدد در دسترس شما عزیزان قرار دارد و می ‌توانید با خیالی راحت به خرید این گیفت کارت‌ ها اقدام کنید :

1 ) گیفت کارت 10 دلاری Karma Koin

2 ) گیفت کارت 25 دلاری کارماکوین

3 ) گیفت کارت 50 دلاری کارماکوین

4 ) گیفت کارت 75 دلاری کارما کوین

5 ) گیفت کارت 100 دلاری کارما کوین

پس از خرید هر یک از گیفت کارت های کارما کوین ، آن را در کوتاه ترین زمان تحویل خواهید گرفت.

کارما کوین این اجازه را به شما می دهد که ارز های داخل سرویس های موسیقی و گیم ها را خریداری و هیجان بالای بازی های آنلاین را تجربه کنید. شما با کمک گیفت کارت Karma Koin می توانید اکانت کارما کوین خود را شارژ نمایید و به استفاده از آن برای خرید در بازی های آنلاین بپردازید.

نحوه استفاده از گیفت کارت کارما کوین

با هر خرید کارما 1% از خرید شما خرج امور خیریه می شود در اصل با تهیه این کارت ها کار خیری نیز انجام می دهید .

از Karma Koin در سرویس های زیر می توانید استفاده کنید:

1 ) Nexon Games

2 ) Warframe

3 ) World of Tank

4 ) World of Airplanes

5 ) Elsword

6 ) Allods Online

7 ) Silkroad Online

8 ) Farmerama

9 ) Wolfteam

10 ) سرویس های موسیقی Liquid Spins و Musicshake

فروشگاه گیم کد مفتخر است که به یکی از امن ترین مراکز فروش گیفت کارت تبدیل شده است.

گیفت کارت کارماکوین

بعد از خرید گیفت کارت کارماکوین از سایت گیم کد و دریافت کد، شما باید از این کد جهت شارژ اکانت کارماکوین خود استفاده نمایید. جهت آموزش استفاده از گیفت کارت Karma Koin و شارژ اکانت خود می توانید به بخش آموزش سایت گیم کد مراجعه نمایید.

همواره شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت کارما کوین از فروشگاه گیم کد ، محصولات دیگری را هم از این سایت انتخاب و خریداری کنید. بخشی از دیگر محصولات سایت گیم کد عبارتند از:

1 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

2 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

3 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

4 ) گیفت کارت Gocash Game Card

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) گیفت کارت ویباکس بازی فورتنایت آمریکا

7 ) گیفت کارت بازی روبلاکس

8 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و سایر محصولات

پس از انتخاب و ثبت سفارش هر یک از محصولات فروشگاه گیم کد می توانید جهت پیگیری محصول خریداری شده با بخش پشتیبان در ارتباط باشید. تیم پشتیبان سایت گیم کد متشکل از کارشناسان خبره در حوزه گیفت کارت است که می توانند شما را از لحظه انتخاب محصول تا زمان تحویل آن همراهی نمایند ضمن این که پاسخگوی سوالات و مشکلات پیش آمده در زمینه خرید گیفت کارت کارما کوین نیز هستند.

گروه پشتیبان گیم کد هر روز حتی ایام تعطیل و در ساعات مشخص در خدمت شما گرامیان می باشد.