گیفت کارت league of legends امریکا

گیمر پیش از اینکه بازی خود را آغاز کند باید یک چمپیون برای خود انتخاب کند و تا انتهای هر بازی که صورت می دهد آن قهرمان را کنترل نماید.

در بازی لیگ اف لجندز بیش از 120 قهرمان وجود دارد و هر گیمر با توجه به نقش مورد پسند خود یکی از آنها را گزینش کرده و به نبرد با حریفان خود می پردازد.

بد نیست بدانید که تعداد چمپیون بازی League Of Legends همیشه در حال زیاد شدن است. شرکت Riot در فواصل زمانی مختلف یک قهرمان تازه معرفی می‌ کند.

اصلی ترین دليلی كه باعث محبوبيت اين گیم نسبت به ديگر گیم های اين ژانر شده ، این است که رقبا در اين بازی به آسانی از بین نمی روند. نیاز به اجرای همه توانایی گیمر دارد جهت ار بین بردن کامل حریف.

برای اینکار باید اقدام به تهیه گیفت کارت league of legends آمریکا نمایید ، تا به وسیله آن بتوانید از تجهیزات و محتواهای درون بازی استفاده نمایید.

چرا می بایست از گیفت کارت league of legends آمریکا استفاده کنیم؟

پایه و اساس بازی لیگ اف لجندز به این شکل است. که شما در حین بازی باید یک یا چند قهرمان را گزینش کنید و با انها بازی را آغاز نمایید.

با اجرای گیم به مرور مقدار زیادی تجربه و امتیاز به دست خواهید آورد ، این تجارب و امتیازها به عنوان پوینت برایتان ذخیره می شوند.

با کمک این پوینت ها شما می توانید چمپیون بازی خود را به روز رسانی کنید ، آیتم ها و سلاح های متنوعی را برای او تهیه کنید.

لیگ اف لجندز سه حالت بازی مختلف دارد :

1 ) حالت استاندارد که در نقشه‌ Summoner’s Rift واقع شده است.

2 ) حالت Aram که در نقشه‌ The Howling Abyss واقع شده است.

3 ) حالت Teamfight Tactics  که در واقع یک Auto Battler می باشد و عملاً یک گیم مجزا است.

ضمن اینکه گاهی حالت‌ های امتیازی مانند Nexus Blitz و URF باز می ‌شوند ، اما مقطعی می باشند و همیشه نمی ‌توان آنها را بازی‌ کرد.

با کمک گیفت کارت لیگ اف لجندز آمریکا شما می توانید علاوه بر پوینت هایی که از طریق گیم به دست می آورید ، از روش هزینه و خرید در درون بازی هم ، امتیازهایی را به دست آورید.

بنابراین شما می توانید مقدار زیادتری ریوت پوینت به دست آورده و اسلحه های قوی تر و تجهیزات های بهتری را خریداری نمایید.

در بازی League Of Legends چمپیون های بازی یک نوار سلامتی HP و یک نوار Mana دارا هستند ، که با وارد آمدن ضربات و قدرت ‌های دشمنان بر پیکره آنها ، نوار سلامتی بازیکن کاهش می یابد.

نوار مانا هم با استفاده از قدرت‌ های نهایی و اصلی کم می شود.

البته زمانی که هردو نوار کاهش پیدا می کنند قهرمان می تواند با برگشتن به محل اولیه خود در گیم دوباره سلامتی و مانای خود را شارژ نماید.

اعتبارهای گیفت کارت league of legends امریکا

گیفت کارت لیگ اف لجندز league of legends امریکا را می توانید با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه گیم کد تهیه کنید.

1 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 5 دلاری آمریکا

2 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 10 دلاری آمریکا

3 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 20 دلاری آمریکا

4 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 25 دلاری آمریکا

5 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 35 دلاری آمریکا

6 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 50 دلاری آمریکا

7 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 75 دلاری آمریکا

8 ) گیفت کارت لیگ اف لجندز 100 دلاری آمریکا

نسخه های لیگ اف لجندز

به یاد داشته باشید که حالت Aram نسخه‌ جمع ‌و جورتر حالت استاندارد می باشد.

به بیان دیگر ARAM همان حالت استاندارد است. با این اختلاف که به جای سه خط ، تنها یک خط وجود دارد و به جای این ‌که بشود قهرمان خود را انتخاب نمود ، به صورت رندوم برایتان انتخاب می ‌شود.

چنانچه حوصله‌ حالت استاندارد و پیچیدگی‌هایش را ندارید ، ARAM انتخاب مناسبی برای شما است.

در صورت هرگونه سوال و پرسش در مورد گیفت کارت league of legends آمریکا می توانید ، از طریق تلگرام آنرا با بخش پشتیبان آنلاین گیم کد در میان بگذارید.

فراموش نکنید که ریوت پوینت ها به شما این اجازه را می دهند که بتوانید چمپیون های بیشتری را در درون بازی به دست بیاورید. یا حتی قدرت های جدیدتر و تجهیزات بیشتری را به دست آورید.

خرید لباس و انواع ادوات جنگی یکی از اصلی ترین کارهایی است که با کمک گیفت کارت لیگ اف لجندز league of legends امریکا و ریوت پوینتز امکان پذیر است.

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر تهیه کارت هدیه league of legends امریکا از سایر محصولات گیم کد نیز خرید کنید.

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت ریوت اکسس

3 ) گیفت کارت مینت

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) یوسی بازی پابجی موبایل

9 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

10 ) بسیاری دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت league of legends امریکا ، فروشگاه گیم کد است.

که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت لیگ اف لجندز league of legends آمریکا خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت league of legends آمریکا در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت ، در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز آمریکا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت لیگ اف لجندز league of legends امریکا می توانید‌ ، آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید.

تیم پشتیبان آنلاین ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.