رفع مشكلات بازی Pro Evolution Soccer 2018 ٬ رفع مشکلات بازی pes 2018

شركت كونامی هر ساله بازی Pro Evolution Soccer را بهبود می بخشد و با رقیب خود فیفا مبارزه می كند .

دوستداران این بازی می توانند از طریق كامپیوترهای شخصی آن را دنبال كنند اما باید توجه داشته باشید كه این بازی با مشكلاتی روبه روست كه ما به شما خواهیم گفت چگونه خطاها را برطرف كنید.

ترکیب چینی در pes 2017

خطای Account Verification failed.cod QIMJ639_0 در Pro Evolution Soccer 2018

در ابتدای بازی ممكن است بسیاری از كاربران با این خطا روبه رو شوند و مانع ورود آنها به بازی شود ، برای رفع این خطا در ابتدا یك بار Steam و مودم را ریستارت كنید اگر این كار را انجام دادید و باز هم با این خطا رو به رو شدید كمی صبر كنید تا از سرور پاسخ دریافت شود. ضمن اینکه مطمئن باشید كه از طریق آنتی ویروس بلاك نشده باشید .

 مشكلات حالت تمام صفحه در pes 2018

با نگه داشتن دكمه alt + Enter بازی به حالت تمام صفحه می رود .  یا این که در قسمت تنظیمات كه در فایل دایركتوری بازی می باشد از گزینه تمام صفحه استفاده كنید.

چگونه gtav كرك شده را آنلاین بازی كنیم

 هنگ كردن زمان اجرای بازی در pes

زمانی كه بازی هنگ می كند در واقع پیغام خطا به شما داده نمی شود در این هنگام شما باید چند مورد را چك كنید . سالم بودن فایل ، اجرا بازی در حالت Compatibility mode ، اجرای بازی به عنوان ادمین ، بستن برنامه پس زمینه ، اطمینان از فایروال كه برای بازی اخلال ایجاد نكند ، به روز رسانی ویندوز و ریستارت كردن كامپیوتر

حل مشکل سفید شدن صفحه pes 2018

نمایش صفحه ی سفید در زمان اجرا بازی

اگر در زمان اجرا صفحه ی سفید نمایان شد و خطای Stopped Working داده شد باید مراحلی كه زمان هنگ كردن بازی به آنها اشاره کردیم را انجام دهید اگر باز هم مشكل شما حل نشد آنگاه بازی را مجددا نصب كنید اما دقت كنید كه به روز رسانی ویندوز انجام شده باشد.

اجرا نشدن بازی battlefield hardline

چشمك زدن بازی

ممكن است زمانی كه از فركانس بالای 60 هرتز استفاده می كنید این مشكل رخ دهد اگر از به روز رسانی درایورها اطمینان دارید با قرار دادن فركانس در حالت 60 هرتز این مشكل برطرف خواهد شد.

حجم 15 گیگا بایتی بازی

در واقع كونامی از سیستم فشرده سازی برای این بازی استفاده كرد كه باید به حالت عادی آنرا برگردانید كه كمی زمان بر است.

باز و بسته شدن صفحه نمایش در هنگام اجرا

زمانی كه با این خطا روبه رو می شوید در واقع سخت افزار شما قدرت اجرا در فركانس 60 فریم را ندارد برای حل این مشكل رزولوشن را پایین آورده و یا از 30 فریم استفاده كنید.

افت فریم در pes 2018

اگر شما از فركانس بالای 60 هرتز استفاده می كنید و با این خطا رو به رو می شوید باید فرکانس را روی 60 هرتز قرار دهید اما اگر رفع خطا نشد اطمینان پیدا كنید كه بازی از   GPU dedicated   به روز رسانی شده استفاده می كند.


حل مشکل ram در pes 2018 ، حل مشکل cpu در pes 2018 ، حل مشکل gpu در pes 2018 ، حل مشکل گرافیک pes 2018 ، مشکل stop working pes 2018
حل مشکل vram در pes 2018 ،
بهترین روش رفع لگ pes 2018 ٬ حل مشکل stop working در pes 2018 ٬ رفع مشکلات بازی pes 2018
مشكلات بازی Pro Evolution Soccer 2018 ٬ رفع مشکل کندی بازی pes 2018 ٬ حل مشکل سفید شدن صفحه pes 2018 ٬ سفید شدن صفحه pes 2018
رفع مشکلات بازی pes 2018 ٬ مشكلات بازی Pro Evolution Soccer 2018 ٬ رفع مشکل کندی بازی pes 2018 ٬ حل مشکل سفید شدن صفحه pes 2018 ٬ سفید شدن صفحه pes 2018