زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس مشخص شد !

 تاریخ عرضه Xbox Series X در ماه نوامبر به صورت رسمی تایید شد

در ارتباط با زمان عرضه ایکس باکس سری ایکس، شایعات زیادی وجود داشت که شرکت مایکروسافت به این شایعات خاتمه داد و بصورت رسمی عرضه ایکس باکس سری x را در ماه نوامبر اعلام و تایید کرد.

مهمترین خبر ارائه شده توسط کمپانی مایکروسافت، تاریخ انتشار ایکس باکس جدید میباشد.
مایکروسافت به شکل رسمی اعلام کرد که سری جدید کنسول ایکس باکس ( ایکس باکس سری X) در ماه نوامبر (آبان – آذر) در بازار عرضه می شود.
البته لازم به ذکر است که هنوز تاریخی دقیق برای عرضه و قیمت این محصول اعلام نشده است.
یکی دیگر از خبرهای منتشر شده این است که بازی Halo Infinite تا سال 2021 به تعویق افتاده است.

محصولات مرتبط : خرید گیفت کارت ایکس باکس

شرکت ایکس باکس در کنار خبر تاریخ عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر (پاییز 99)، خبر دیگری انتشار داده که گویا قصد دارند قبل از اتمام سال 2020 ،100 ها بازی متنوع بهینه شده در کنسول جدید برای خریداران ارائه دهند.
لازم به ذکر است که به گفته شرکت مایکروسافت، بازیکنان این اجازه را دارند که توسط قابلیت Backward Compatibily که پشتیبانی ایکس باکس دارد، از بازی هایی که در گذشته پشتیبانی شده اند و برای نسل های گذشته ایکس باکس هستند ،استفاده کنند.

خرید انواع بازی ایکس باکس

با گذشت زمان و قبل از فرا رسیدن نیمه دوم سال (ماه نوامبر) ، احتمال انتشار خبرهای جدید و بیشتری در ارتباط با جزئیات سری جدید از جمله تاریخ و روز دقیق تر , قیمت انتشار ایکس باکس سری ایکس و… می باشد.
در کنار تمام این خبرها شایعاتی نیز پراکنده شده است در ارتباط با قیمت مناسب و ارزان بودن کنسول ایکس باکس سری جدید که در نهایت باید صبر کنیم و منتظر خبرهای بیشتر در رابطه با این موضوع باشیم.

تاریخ عرضه ایکس باکس سری ایکس ، قیمت ایکس باکس سری ایکس در ایران ، تاریخ انتشار ایکس باکس سری ایکس
تاریخ عرضه ی ایکس باکس سری ایکس ، ایکس باکس سری ایکس کی میاد ، ایکس باکس سری ایکس سفید، ایکس باکس سری ایکس کی وارد بازار میشود