شبکه ی یوپلی ، استیم و اوریجین

شبکه استیم چیست؟

شبكه استیم در واقع نرم افزاری است كه برای ارتباطات دیجیتالی مثل چت كردن ٬ ارسال پیام صوتی (Voice) و برای پخش و خرید بازی های آنلاین استفاده می شود.

برای بازی در استیم شما باید اول cd key بازی را خریداری كرده باشید و در اكانت خودتان آن را فعال و پس از آن مولتی پلیر را دانلود كنید ٬ سپس به بازی بپردازید.

شبکه اوریجین چیست؟

شبكه اوریجین هم مانند استیم نرم افزاری است برای پخش و خرید بازی های آنلاین و مولتی پلیر كه این برنامه مختص بازی های EA می باشد.

شبکه ی یوپلی چیست؟

شبكه های یوپلی هم دقیقا مانند استیم و اوریجین هستند و همانطور که گفته شد برای خرید و پخش بازی های آنلاین و ارتباطات دیجیتالی همانند ارسال Voice و Chat می باشد كه این نرم افزار مخصوص بازی های شركت Ubi soft‌ است.

 سی دی کی CD KEY

سی دی كی در واقع كدی است كه به گیمر اجازه می دهد بازی را اجرا کند ، هر كاربر با استفاده از این نرم افزار بازی های مورد علاقه خود را در اكانت ذخیره کرده و بوسیله ی سی دی كی آن را فعال می كند كه با این وجود امكان دسترسی به بازی در هر لحظه وجود دارد.

البته لازم است بدانید سی دی كی اشتراكی هم وجود دارد كه می توان آن را روی چند سیستم نصب كرد با این تفاوت كه امکان بازی به صورت انلاین را ندارید مگر آن كه رجیستری اورجینال باشد كه بتوان با آن بازی را به صورت آنلاین اجرا کرد.

CD KEY اورجینال

سی دی كی اورجینال در واقع نسخه ی اصلی و اورجینال بازی را در اختیار گیمر قرار می دهد و مخاطب هر لحظه كه بخواهد می تواند به بازی بپردازد و هیچ گونه محدودیتی برای آن وجود ندارد همچنین امكان انجام آپدیت به صورت دائم برای هر گیمر را فراهم می كند.

اكنون با آشنایی CD KEY بهتر می توانید شبکه ی یوپلی ، شبکه ی استیم و اوریجین را درك كنید.

می توان گفت كه یوپلی ٬ استیم و اوریجین از لحاظ كارایی بسیار شبیه به هم می باشند و در كل برای پخش و خرید بازی به صورت آنلاین ، ارتباطات دیجیتالی و امكان دسترسی به بازی های یوبی سافت استفاده می شود.

در واقع شبکه ی یوپلی به این شكل است كه هر چه نسخه های یوپلی جدید تر می شوند در واقع با پیشرفته شدن آن ارتباط كاربر با آن تغییر پیدا می كند و امكان وارد كردن سی دی كی و نمایش  DLC برای كاربر فراهم می شود.

آموزش ساخت اکانت یوپلی

با گذر زمان شركت هایی كه مسئول طراحی نرم افزارهای بازی هستند دست به ساخت نرم افزاری زده اند كه قابلیت هك و كرك شدن را نداشته باشند و برای بازی های آنلاین مناسب باشند.

امتیاز مثبتی كه یوپلی دارد این است كه بر روی همه ی كنسول ها قابل اجرا است و برای اكثر بازی ها می توان از آن استفاده كرد زیرا یوپلی نه تنها قابلیت اجرا بر روی پلی استیشن 4 ، ایكس باكس وان ، ایكس باكس 360 و سیستم عامل ویندوز را دارد بلكه بر روی گوشی های اندروید ، آیفون و تبلت هم قابل اجرا است.

حتما بخوانید : نکات کاربردی در مورد پلی استیشن 4

گرچه شركت Ubi soft آن را برای بازی های خود طراحی كرده است اما این قابلیت را دارد كه بازی های دیگر شركت ها را هم حمایت كند.

هدف از ساخت این نرم افزار

در واقع با ساخت بازی های آنلاین و ارتقاء آن ها به بازی های چند نفره ، كه برای اجرا نیاز به سی دی كی دارند باید از نرم افزار یوپلی برای اجرا استفاده کرد و این كار باعث كسب در آمد برای شركت یوبی سافت شده است .


شناساندن بازی به uplay – اكانت رایگان uplay ـ خرید اكانت uplay ـ بازی های  uplay ـ گیفت uplay ـ خرید از uplay ـ مشكلات uplay ـ اكانت هكی uplay ـ یوپلی چیست ـ سی دی كی چیست
شبکه استیم و اوریجین –  شبکه استیم – شبکه اوریجین