خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify استرالیا

گیفت کارت اسپاتیفای spotify استرالیا

چطور اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

1 ) در اولین قدم باید وارد وبسایت اسپاتیفای شوید.

( دقت کنید برای ورود نیاز است تا حتماٌ آی پی شما خارج از ایران باشد ضمن اینکه برای ریدیم کردن گیفت کارت اسپاتیفای استرالیا IP شما می بایست روی استرالیا باشد ).

2 ) سپس با تکمیل مشخصات خواسته شده باید فرم ثبت نام را کامل نمایید.

( پس از وارد شدن به لینک با تایپ کردن ایمیل و سایر مشخصات خواسته شده ، حساب کاربری خود را ایجاد کنید. اطمینان پیدا کنید که کشور اکانت شما استرالیا باشد ).

3 ) پس از آن ، برای ورود به اکانت خود بر روی گزینه account کلیک کنید.

4 ) پس از ورود به قسمت کاربری با تایپ کردن یوزر نیم و پسورد به اکانت خود وارد شوید.

5 ) حالا برای وارد کردن کد گیفت کارت خریداری شده بر روی عبارت Redeem کلیک نمایید.

در قسمت آدرس اکانت چه اطلاعاتی وارد کنیم؟

( در بخش پستال کد ، شما می توانید از یک کد پستی برای USA استفاده کنید. مثلاٌ شما می توانید از آدرس زیر برای خود استفاده نمایید. )

Country: United States

Address Line 1: 5844 South Oak Street

Address Line 2

City: Chicago

State/Province: Illinois

ZIP/Postal Code: 60667

6 ) در Your premium code باید کد گیفت کارت اسپاتیفای sepotify استرالیا خریداری شده خود را تایپ کنید. روی دکمه ENTER CODE کلیک نمایید.

موجودی کارت هدیه شما در قالب مقدار شارژ ماهیانه نمایش داده شده و به حساب اسپاتیفای شما اضافه می شود.

7 ) بعد از کلیک روی دکمه Redeem می بایست یکی از اکانت های ویژه Spotify را انتخاب کنید. تا حساب شما از حالت رایگان به حالت پریمیوم تغییر حالت دهد.

در این روش امکان دانلود موسیقی از اسپاتیفای برای شما فراهم می گردد.

( بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن اسپاتیفای ، حالا فقط با وارد شدن به حسابی که لحظاتی پیش ساختید با تایپ کردن ایمیل و پسورد حسابتان می توانید از امکانات اسپاتیفای نهایت استفاده را ببرید ).

اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یکی از قدرتمند ترین سرویس‌ های موزیک آنلاین در سطح جهان می باشد. سرویس پخش موسیقی بسیار جذاب با رابط کاربری راحت و زیبا که گلچینی از مناسب ترین قطعات موسیقی دنیا را جمع آوری کرده و در اختیار کاربران به دو شکل پریمیوم و رایگان قرار می دهد.

جذابیت این سرویس به اندازه ای می باشد که بیش از 85 درصد از بازار استریمینگ USA به آن اختصاص دارد و در دیگر کشورها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است.

برای استفاده از امکانات اسپاتیفای باید اقدام به خرید گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای spotify استرالیا از فروشگاه گیم کد نمایید و کد دیجیتالی آنرا در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

پس از دریافت کد این محصول می توانید برای شارژ اکانت اسپاتیفای خود اقدام کنید.

مزایای استفاده از سرویس اسپاتیفای چیست؟

به وسیله سرویس اسپاتیفای می‌ توانید به دنبال موسیقی های مورد علاقه خود بگردید و با کیفیت اورجینال به آنها گوش دهید.

در اصل اسپاتیفای را می توان یک بانک بزرگ موسیقی دانست که در حدود 15 میلیون ترک موسیقی از بهترین موسیقی ها ، هنرمندان و خواننده ها را در خود جای داده.

به کمک آن می توان یک آلبوم از هنرمند محبوب یا مجموعه ای کامل از موسیقی های موردعلاقه ، جدید و به روز دنیا را ایجاد کرد و به آنها گوش داد و حتی به طور همزمان با 3 دستگاه گوناگون به صورت آفلاین به آنها دسترسی داشت.

می توانید به راحتی گیفت کارت اسپاتیفای spotify استرالیا را برای خانواده یا دوستان خود از سایت گیم کد تهیه کنید. این گیفت کارت فاقد تاریخ مصرف است و شما می توانید آنرا تا زمانی که فعال نکرده اید نزد خود نگه دارید.

توجه داشته باشید که گیفت کارت اسپاتیفای sepotify استرالیا فقط در اکانت های کشور استرالیا ردیم خواهد شد.

در سایت گیم کد گیفت کارت اسپاتیفای استرالیا هم فروخته می شود. بنابراین حساب رجیستر شده شما باید مربوط به کشور استرالیا باشد تا بتوانید از این گیفت کارت استفاده کنید. همچنین این کارت هدیه برای حالت Premium To Family یا هر نوع پیشنهاد تخفیف قابل استفاده نمی باشد.

سایر محصولات

شما می توانید از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد علاوه بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای spotify استرالیا ، کالاهای دیجیتالی دیگری را ثبت سفارش کنید. از جمله این محصولات می شود به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

3 ) سکه برنامه تیک تاک

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) جم بازی کلش آف کلنز

6 ) گیفت کارت های ایکس باکس

7 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

8 ) طلا بازی استند آف 2

9 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

10 ) و بسیاری دیگر از کالا های متنوع گیم کد

Spotify سرویس دیجیتال پخش آنلاین موزیک می ‌باشد که به کاربرانش دسترسی به میلیون‌ ها موزیک ، پادکست و کلیپ از تمامی ‌هنرمندان دنیا را می ‌دهد.

کاربران به آسانی می ‌توانند به وسیله ایمیل خود در این سیستم Sign Up کنند و یا توسط حساب فیسبوک خود در این شبکه عضو شوند و به محتواهای آن دسترسی پیدا کنند.

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify استرالیا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبار فوق به فروش می رساند.

گیفت کارت اسپاتیفای استرالیا موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما در کمپانی اسپاتیفای را شارژ می کند.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify استرالیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.