گیفت کارت origin آلمان

خرید گیفت کارت origin آلمان در بسته های مختلف در فروشگاه گیم کد و دریافت کد دیجیتالی آن برای خرید بازی های شرکت الکترونیک آرتز به آسانی قابل تهیه می باشد. چون این گیفت کارت تاریخ مصرف ندارد می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به عزیزانتان باشد.

گیفت کارت های اوریجین آلمان

به سهولت می توانید شما هم به جمع کاربران این گیفت کارت ملحق شوید و از گیم های EA نهایت لذت را ببرید. برای خرید گیفت کارت اوریجین آلمان می توانید روی فروشگاه گیم کد حساب باز کنید. همینک می توانید این کارت شارژ را با میزان اعتبارهای زیر از گیم کد خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 15 یورو origin آلمان

2 ) گیفت کارت 20 یورو origin آلمان

3 ) گیفت کارت 30 یورو origin آلمان

4 ) گیفت کارت 40 یورو origin آلمان

پس از خرید گیفت کارت اوریجین آلمان و دریافت کد دیجیتالی آن باید برنامه اوریجین را دانلود کنید و آنرا نصب و اجرا کنید. سپس IP خود را به غیر ایران تغییر دهید. پس از آن یک اکانت در اوریجین ایجاد کنید. اکنون به وسیله پرداخت با EA Cash Card اقدام به شارژ اکانت خود نمایید.

مزایای گیفت کارت origin آلمان

1 ) در بخش Vault بیش از 20 گیم رایگان موجود است که پس از عضویت در اوریجین و شارژ کردن اکانت خود می توانید از آنها استفاده کنید.

2 ) یک هفته قبل از ارائه بازی به بازار می توانید آنرا تجربه کنید. در این حالت نه فقط ورژن آزمایشی بلکه ورژن اصلی را نیزمی توانید امتحان کنید.

3 ) در زمان خرید از فروشگاه اوریجین می توانید از 10 درصد تخفیف استفاده نمایید.

4 ) فاقد تاریخ مصرف می باشد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

گیفت کارت اوریجین

سال 2011 بود که شرکت EA محصول تازه ای به نام گیفت کارت اوریجین را به دنیا معرفی کرد. کاربرها می توانند به وسیله این گیفت کارت اقدام به خرید بازی و محتواهای درون آن نمایند. گیمرها به راحتی می توانند از این طریق به امکانات و خدمات شرکت الکترونیک آرتز دسترسی پیدا کنند.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت اوریجین آلمان مثل پول نقد می ماند و اگر آنرا مفقود کنید و یا به سرقت برود امکان پیگیری آن وجود نخواهد داشت. فروشگاه گیم کد نیز پس از تحویل کد دیجیتالی محصول دیگر هیچ مسئولیتی را در قبال آن نخواهد پذیرفت بنابراین در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.

تمامی پلیرهایی که بازی های شرکت EA را دنبال می کنند و تمایل به خرید آنها دارند باید اقدام به خرید گیفت کارت اوریجین آلمان نمایند. شرکت الکترونیک آرتز که بازی های بی شماری مانند: فیفا ، نید فورد اسپید و غیره را طراحی کرده است اکنون با عرضه این گیفت کارت می خواهد تا خدمتی جدید را به کاربرانش عرضه بدارد. گیمرها می توانند به وسیله گیفت کارت اوریجین آلمان اقدام به تجربه بازی های چند نفره و آنلاین نمایند به راحتی می توانید گیفت کارت اوریجین آلمان را به دوستان خود هدیه دهید و آنها را در خرید محصولات EA همراهی کنید.

فراموش نکنید که به وسیله این گیفت کارت فقط می توانید یکبار اکانت خود را شارژ کنید و موجودی داخل اکانت خود را نیز نمی توانید به حساب شخص دیگری انتقال دهید.

سایر محصولات وبسایت

شما می توانید علاوه بر گیفت کارت origin آلمان اقدام به خرید دیگر محصولات فروشگاه گیم کد نمایید. از جمله این محصولات می شود به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) سکه بازی فارم ویل 2

3 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

4 ) گیفت کارت هتلز دات کام

5 ) جم بازی World Of War Machines

6 ) جم بازی کلش آف کلنز

7 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

8 ) گیفت کارت های استیم والت

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و بسیاری دیگر از کالاهای دیجیتالی فروشگاه گیم کد

پشتیبانی وبسایت گیم کد

هنگام خرید گیفت کارت origin آلمان باید به فروشگاه های مطمئن مراجعه کنید تا دچار نوع جعلی این گیفت کارت نشوید. در زمان خرید گیفت کارت اوریجین آلمان باید به موجودی آن و اعتبار مورد نیاز خود توجه کنید زیرا محصول خریداری شده به هیچ وجه قابل عودت و یا تعویض نمی باشد.

ایران به علت وجود تحریم ها امکان خرید از فروشگاه اوریجین به کمک کارت های اعتباری بین المللی مانند پی پال وجود ندارد و یا با زحمات زیادی همراه است. یکی از بهترین کارها که می توان بدون دردسر اقدام به خرید محصول از فروشگاه اوریجین کرد ، گیفت کارت اوریجین آلمان است که به آسانی قابل تهیه می باشد.

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اوریجین آلمان را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اوریجین آلمان خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اوریجین آلمان با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت origin آلمان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم پس از خرید گیفت کارت اوریجین آلمان بتوانید از بازی های موجود در فروشگاه اوریجین نهایت لذت را ببرید.