گیفت کارت نتفلیکس لهستان

یکی از قوی ترین و دوست داشتنی ترین شبکه های پخش کننده محصولات رسانه ای در سطح جهان ، نتفلیکس است. به نحوی که بیش از 190 کشور دنیا به همکاری با آن مشغول هستند.

برای استفاده از نتفلیکس بر روی موبایل باید با توجه به سیتم عامل گوشی خود به استور مورد نظر مراجعه کنید و اپلیکیشن نتفلیکس را دانلود و آنرا نصب نمایید.

سرویس دوست داشتنی نتفلیکس در سال 1997 و در ایالات متحده تاسیس شد و اکنون به حدی محبوب شده است که بیش از 150 میلیون کاربر فعال از سراسر دنیا دارد.

Plan های حق اشتراک شبکه نتفلیکس

سرویس محبوب نتفلیکس برای ارائه خدمات و محصولات خود 3 پلن را طراحی کرده است که هر کاربر با توجه به توان مالی خود می تواند برای خرید آن اقدام نماید.

1 ) پلن Basic : در این پلن می توانید یک دستگاه را به سرویس نتفلیکس متصل کنید و با کیفیت SD به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید.

2 ) Plan استاندارد : در این پلن می شود 2 دستگاه را به شبکه نتفلیکس متصل کرد و سریال محبوب خود را با کیفیت 1080 P به تماشا بنشینید.

3 ) Plan پریمیوم : این پلن برای طرفداران سر سخت نتفلیکس طراحی شده است تا بتوانند به وسیله آن 4 دستگاه را به سرویس نتفلیکس متصل کنند و با کیفیت 4K به تماشای محصولات رسانه ای نتفلیکس بنشینند.

خرید گیفت کارت معتبر نتفلیکس

همیشه مراقب فروشگاه های متقلب باشید چون اگر به یک سایت ناشناس جهت خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان مراجعه کنید. ممکن است Gift Card جعلی را به عنوان گیفت کارت اصلی به شما بفروشد که در صورت تهیه و بکارگیری آن هم پول خود را از دست داده اید و هم باعث بلاک شدن اکانت خود شده اید.

گیفت کارت نتفلیکس لهستان فاقد تاریخ انقضا می ‌باشند و هیچ محدودیتی هم در بهره برداری از آن وجود ندارد. برای خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان می توانید با مراجعه به فروشگاه گیم کد و قسمت گیفت کارت ها ، برای ثبت سفارش بسته مورد نظر اقدام نمایید.

پس از گذراندن مراحل خرید ، کد دیجیتالی گیفت کارت نتفلیکس لهستان در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به دستتان می رسد. به وسیله کد مجازی دریافتی می توانید حساب کاربری خود را در Netflix شارژ کنید و پس از آن برای تماشای سریال محبوب خود اقدام نمایید.

برای اینکه بتوانید گیفت کارت نتفلیکس لهستان را بکار بگیرید می بایست وارد اکانت خود در نتفلیکس شوید و کد دیجیتالی آنرا ردیم کنید. با این کار موجودی گیفت کارت نتفلیکس لهستان شما به اعتبار در اکانت نتفلیکس شما تبدیل می شود که می توانید با این اعتبار برای تماشای فیلم و سریال مورد نظرتان از نتفلیکس اقدام کنید.

قبلاٌ برای کاربران ایرانی نتفلیکس ، تهیه اشتراک بسیار دشوار بود چون فقط می شد از طریق کارت های اعتباری بین المللی اقدام به این کار کرد که با وجود تحریم ها کار بسیار سختی بود. اما با آمدن گیفت کارت نتفلیکس لهستان به بازار اکنون می شود به وسیله آن اقدام به تهیه اشتراک نتفلیکس نمود بدون آنکه کوچکترین مشکلی ایجاد شود.

اعتبارهای گیفت کارت نتفلیکس لهستان

مردم امروزه به دنبال آن هستند تا به وسیله اینترنت در هر جای دنیا به تماشای فیلم و سریال محبوب خود بنشینند. همین مسئله باعث شده تا دستگاه های پخش کننده مثل دی وی دی پلیر کنار بروند و مردم به سمت تماشای آنلاین محصولات رسانه ای سوق پیدا کنند.

محبوب ترین سرویس ارائه دهنده محصولات رسانه ای به شکل آنلاین ، سرویس نتفلیکس است که به وسیله گیفت کارت نتفلیکس لهستان می شود از آن استفاده کرد. این گیفت کارت همینک با میزان اعتبارهای زیر در سایت گیم کد در دسترس شما می باشد.

1 ) گیفت کارت 60 زلوتی نتفلیکس لهستان

2 ) گیفت کارت 80 زلوتی نتفلیکس لهستان

3 ) گیفت کارت 120 زلوتی نتفلیکس لهستان

سایر محصولات

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان از فروشگاه گیم کد به دنبال خرید دیگر محصولات دیجیتالی گیم کد نیز بروید. مانند :

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) جم بازی Archery King

3 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

4 ) محتوای درون بازی جنگ ربات ها

5 ) سکه بازی آواکین لایف

6 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

7 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

8 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

9 ) گیفت کارت های بازی لیگ آف لجندز

10 ) و کالا های دیگر

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان از فروشگاه گیم کد ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان بر خط گیم کد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت نتفلیکس لهستان نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت گیم کد به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت نتفلیکس لهستان را خریداری کنید. امیدواریم که در زمان استفاده از گیفت کارت نتفلیکس لهستان ، وقت بابت رسیدن به دیگر امور زندگیتان را هم داشته باشید.