گیفت کارت نینتندو سوئیچ

در عصر حاضر ، گیم های کامپیوتری به یک صنعت عظیم تبدیل شده ‌اند به نحوی که شاید کمتر کسی را بشناسید که بازی ‌کردن با کنسول‌ های معروف پلی استیشن و Xbox را تجربه نکرده باشد. اما در کنار این دو کنسول ، یک کنسول بازی دیگر به نام نینتندو نیز وجود دارد که با کمک گیفت کارت نینتندو سوئیچ می ‌توان از خدمات و بازی ‌های آن استفاده کرد.

Nintendo ، یک کمپانی ژاپنی است که در حوزه تولید بازی‌ های ویدئویی و دستگاه ‌های بازی فعالیت می ‌کند. گیم های نینتندو بر اساس ایجاد تحرک در پلیرها طراحی شده و همین خصیصه یکی از عوامل محبوبیت این کنسول در میان رقبایش شده است.

مضاف بر بازی ، نینتندو در حوزه تولید کنسول ‌‌های گیم فعالیت می ‌کند که از پرمخاطب ‌ترین کنسول ‌ها ، می ‌توان به Nintendo Switch اشاره نمود. این کنسول ابزاری عالی و قابل حمل می باشد که در هر مکانی قابل استفاده است.

گیمرهای حرفه ای با اسم نینتندو سوئیچ کاملاٌ آشنا هستند و هربار که نام این کنسول را می شنوند ، یاد خاطرات جذاب و هیچان انگیز خود با این دستگاه می ‌افتند.

برای خیلی از ما نینتندو سوئیچ یادآور بازی سوپر ماریو است که در یک ‌دوره ‌، قهرمان کنسول‌ های زمان خود بود. اکنون با ظهور نسل جدید این کنسول و گیفت کارت نینتندو سوئیچ همه این خاطرات بار دیگر سر از تاریخ بیرون می آورند.

کنسول های نینتندو چند نمونه هستند که یکی از آنها کالر تی‌ وی گیم بود و اولین کنسول بازی این شرکت است که فقط 5 عدد از آن تولید و در کشور ژاپن هم به فروش رسید. این کنسول از سال 1977 تا 1980 میلادی ارائه شد که به علت نبود دیسک در آن زمان ، تنها امکان اجرای یک گیم که روی حافظه آنبورد دستگاه بود فراهم بود که این گیم هم Pong یا همان Light Tennis بود.

پس از آن و در سال‌ های 1980 تا 1991 شاید دوران خوش و کلیدی شرکت نینتندو بود و محصول تازه ای را با نام کنسول دستی گیم اند واچ در 60 نسخه گوناگون تولید و روانه بازار کرد که در مجموع در طول این مدت چیزی حدود 43 میلیون کنسول از آن تولید و به فروش رسید. فمیکام که به اسم های « میکرو » یا « میکرو جنیوس » در ایران مشهور است محصول بعدی شرکت نینتندو بود که می‌ شود آنرا سرآغازی برای تبدیل شدن نینتندو به غولی از کنسول های بازی‌ های ویدئویی در نظر گرفت.

در طول سال ‌های بعدی محصولات مختلف دیگری نیز عرضه شد که به مرور پیشرفته ‌تر و گرافیکی ‌تر می ‌شدند. ولی اوج اتفاقات مهمی که برای نینتندو رخ داد را شاید بتوان در ساخت نینتندو 64 پیدا کرد که گیم ‌هایی محبوبی همچون سوپر ماریو توسط این شرکت عرضه شدند.

خرید گیفت کارت گیفت کارت نینتندو سوئیچ:

برای استفاده از محصولات متنوع شرکت نینتندو می بایست گیفت کارت نینتندو سوئیچ را تهیه کرد. در فروشگاه گیم کد این محصول در ریجن های زیر ارائه می شوند و شما باید با توجه به کشور اکانت خود ، گیفت کارت مورد نظر را خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ آمریکا

2 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ ژاپن

3 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ انگلیس

4 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ اروپا

5 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ لهستان

6 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ استرالیا

7 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ کانادا

مزایای گیفت کارت نینتندو سوئیچ:

به کمک گیفت کارت نینتندو سوئیچ می شود از مزایای زیر بهره مند شد:

1 ) خرید بازی.

2 ) خرید کنسول های بازی.

3 ) لینک کردن بازی ها.

4 ) خریدهای درون بازی.

5 ) هدیه دادن به دوستان.

6 ) و غیره.

ساخت اکانت نینتندو:

برای آنکه بشود از خدمات پریمیوم نینتندو سوییچ استفاده کنید ، باید اکانت خود را شارژ کنید. با توجه به محدودیت‌ هایی که در ایران به دلیل وجود تحریم ها داریم ، بهترین روش برای شارژ اکانت خود ، استفاده از گیفت کارت نینتندو سوییچ است. برای فعالسازی گیفت کارت های نینتندو سوئیچ باید ابتدا یک اکانت در نینتندو ایجاد کرد که برای اینکار می بایست از راه زیر اقدام نمود:

1 ) جهت ساخت اکانت نینتندو آی پی خود را به آی پی غير ايران تغيير دهيد و وارد سایت نینتندو شويد.

2 ) سپس بر روی گزینه Sign up کلیک کنید.

3 ) گزینه Create Nintendo Account را انتخاب نمایید.

4 ) در این مرحله باید تاریخ تولد خود را وارد كنيد ( ميلادی ) و سپس روی Submit کلیک کنید.

5 ) حالا در بخش Nickname نام کاربری خود را تایپ کنید.

6 ) در قسمتEmail Address  ایمیل خود را مشخص كنيد.

7 ) در بخش Password رمز عبور خود را وارد نماييد.

8 ) در قسمت Confirm password رمز عبور خود را دوباره وارد كنيد.

9 ) در بخشGender  جنسیت خود را وارد کنید.

10 ) در قسمتCountry / Region  کشور خود را انتخاب نماييد ( به یاد داشته باشید کشور گیفت کارت و کشور اکانت باید یکسان باشد ).

11 ) در بخشTime zone  ساعت کشور خود را تنظیم كنيد.

12 ) اکنون بر روی دکمه Submit کلیک کنید.

13 ) سپس ايميل خود را بررسی كنيد و کد فعالسازی ایمیل شده از طرف نینتندو را در کادر نمایان شده وارد کنید و روی Verify کلیک کنید.

14 ) اکنون ساخت اكانت نينتندو شما با موفقيت به اتمام رسید.

سایر محصولات فروشگاه گیم کد:

در فروشگاه گیم کد محصولات دیجیتالی فراوانی یافت می شود که شما می توانید آنها را نیز ثبت سفارش و خریداری کنید مثل:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت های آمازون

5 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

6 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

7 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

8 ) گیفت کارت های استیم والت

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و دیگر کالا های فروشگاه گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت نینتندو سوئیچ با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت نینتندو سوئیچ به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت های نینتندو سوئیچ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کدها احتمال بروز خطا در آنها صفر می باشد.