گیفت کارت اپل آیتونز هلند – گیفت کارت اپل هلند

گیفت کارت اپل آیتونز هلند

قانون کپی رایت در بیشتر کشور های دنیا اجرا می شود و طبق این قانون به مالک اثر این اطمینان را می دهند که محصول او به صورت غیر قاونی به فروش نمی رسد و این خود باعث می شود تا صاحب اثر ترغیب شود که محصول جدید و بهتری تولید کند زیرا که سود ناشی از فروش محصولش به جیب خود او می رود.

بیشتر شرکت های بزرگ نیز از این قانون پیروی می کنند و محصول خود را به صورت رایگان در اختیار اشخاص قرار نمی دهند و کاربر باید برای استفاده از آن هزینه ای را پرداخت کند.

یکی از این شرکت های بزرگ کمپانی اپل است که کاربر برای استفاده از خدماتش باید هزینه ای را پرداخت نماید.

این کار توسط گیفت کارت اپل آیتونز هلند صورت می گیرد و کاربر با شارژ حساب کاربری خود به کمک این گیفت کارت می تواند از خدماتی همچون: موسیقی ، فیلم ، بازی ، اپلیکیشن و غیره بدون هیچ محدودیتی استفاده کند.

شما می توانید به راحتی اکانت یکی از دوستان خود را به وسیله گیفت کارت اپل آیتونز هلند شارژ کنید بدین صورت که با دانستن اپل آی دی او اقدام به شارژ حساب کاربری اش کنید.

هر گیفت کارت اپ استور هلند یک کد 16 رقمی دارد که با Redeem کردن آن در حساب کاربری خود به میزان اعتبار گیفت کارت ، اکانت شما نیز شارژ می شود و پس از آن می توانید به راحتی اقدام به خرید محصولات و خدمات از شرکت apple کنید.

نحوه ی اطلاع از تاریخ مصرف گیفت کارت آیتونز اپل

همه دارندگان دستگاه های شرکت اپل از جمله: لپ تاپ ، کامپیوتر ها ، آیپد ، آیپاد و آیفون می توانند به کمک گیفت کارت اپ استور هلند اقدام به خرید محصول مورد نظر خود از فروشگاه اپل نمایند.

کمپانی اپل در ساخت لوازم کامپیوتری و نرم افزار های آن فعالیت می کند. این شرکت چند ملیتی آمریکایی ابتدا فعالیت خود را در دهه 70 میلادی و با تولید کامپیوتر های اپل 1 ، اپل 2 ، اپل 3 و بعدها مکینتاش تحت عنوان شرکت کامپیوتری اپل آغاز کرد.

این کمپانی که در شهر کوپرتینو ایالت کالیفرنیا آمریکا واقع شده است به طراحی صحیح در محصولاتش معروف است. دستگاه های تولیدی این شرکت شامل: آیفون ، آی پاد ، مک بوک ، آی مک و آیپد می باشد.

این کمپانی در تولید نرم افزار هم حرف های زیادی برای گفتن دارد از جمله این نرم افزار ها می توان به: مک او اس ، آی ورک ، آی او اس ، آی لایف ، آیتونز و غیره اشاره کرد.

پیش از این مدیریت اجرایی کمپانی شرکت اپل بر عهده استیو جابز فقید بود. او مدتی قبل از مرگش از سمتش کناره گیری کرد و تیم کوک جایگزین او شده بود.

این شرکت توسط استیو جابز ، رونالد وین و استیو وزنیاک پایه گذاری شد و پس از چند روز رونالد وین سهام خود را به دو شریکش واگذار کرد و از کمپانی اپل جدا شد.

فروشگاه گیم کد گیفت کارت آیتونز هلند را برای شما گرد آوری کرده است و شما می توانید آن را با میزان اعتبار های زیر از سایت گیم کد خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 10 یورویی اپل آیتونز هلند

2 ) گیفت کارت 15 یورویی آیتونز هلند

3 ) گیفت کارت 25 یورویی آیتونز هلند

4 ) گیفت کارت 50 یورویی آیتونز هلند

5 ) گیفت کارت 100 یورویی آیتونز هلند

شما با خرید هر کدام از گیفت کارت اپ استور هلند از فروشگاه گیم کد ، آن را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت و یک خرید متفاوت را تجربه خواهید کرد.

روش فعال سازی گیفت کارت اپل آیتونز هلند

1 ) در قدم اول باید وارد اپ استور شوید.

2 ) پس از آن در منوی پایین وارد بخش Featured که نماد ستاره دارد شوید.

3 ) حالا در این قسمت گزینه Redeem را پیدا کنید.

4 ) اکنون در قسمت Redeem اطلاعات اپل آی دی خود را تایپ کنید.

5 ) در این بخش می توانید هم از طریق Use Camera و هم از طریق You Can Also Enter Code Manually کد گیفت کارت اپ استور هلند خریداری شده را وارد کنید.

6 ) حالا اکانت شما با موفقیت شارژ گردید و می توانید از آن برای خرید از فروشگاه اپل استفاده کنید.

فروشگاه گیم کد علاوه بر فروش گیفت کارت اپ استور هلند محصولات دیگری هم برای ارائه به شما دارد از جمله:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

8 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

9 ) پریمیوم رادیو جوان

10 ) و سایر محصولات سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد که از کارشناسان ماهر در زمینه گیفت کارت تشکیل شده است. این تیم همواره شما را از زمان ثبت سفارش تا لحظه تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی می نماید.

بخش پشتیبان سایت گیم کد همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در حوزه خرید گیفت کارت اپ استور هلند می باشد.