گیفت کارت استیم والت

خرید گیفت کارت استیم

جهت گیفت کارت steam wallet از فروشگاه گیم کد ، در آغاز باید خرید استیم والت ارزان مورد نظر را با توجه به ریجن و میزان اعتبار انتخاب نمایید. بعد بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید. اکنون وارد بخش خرید شوید و از راه درگاه های بانکی اقدام به خرید گیفت کارت استیم والت خود نمایید.

گیفت کارت استیم والت

استیم یک پلتفرم مخصوص نرم افزاری و یک سایت عظیم با سرور های بزرگی است که بر پایه سرگرمی و بازی های کامپیوتری فعالیت می کند.
امروزه با گسترش تکنولوژی و امکانات پیشرفته در سر تا سر دنیا همه خرید ها ، سفارش ها ، دریافت و انتقال اطلاعات بر پایه دنیای مجازی انجام می شود و دیگر احتیاجی به حضور یافتن ارباب رجوع یا اشخاص برای تایید دریافت محصولاتشان یا سفارش هایشان نیست.

استیم یک کمپانی بزرگ آمریکایی است که هر روز اطلاعات و تولید محتوای زیادی درون سرور های این شرکت به روز رسانی یا بار گذاری می شود که 90 درصد این اطلاعات مربوط به سرگرمی و بازی های کامپیوتری می باشد.

کمپانی Valve که دارنده گیم های معروفی مثل Counter Strike می باشد ، حامی سیستم STEAM است.
استیم والت مثل کیف پول مجازی شما می باشد که به شما اجازه خرید ، سفارش و دریافت خدمات و گیم های داخل پلتفرم Steam را می دهد.
به خاطر داشته باشید که بیشتر بازی هایی که از شبکه گیفت کارت استیم والت خریداری می شوند با ورژن های داخل بازار تفاوت دارند.

همه کمپانی های بازی سازی به شکل رسمی پلتفرم Steam را می شناسند و زمان ارائه بازی به بازار به استیم متکی می شوند و اجازه می دهند کمپانی استیم ، کارهای تبلیغات و معرفی بازی های آن ها را به صورت رسمی انجام دهد.

اگر شما PCباز هستید و به دنبال روشی برای خرید بازی ‌های اورجینال می‌ گردید ، باید بدانید که سیستم بزرگ استیم و گیفت کارت استیم بهترین راه علاج شما خواهد بود. البته که Steam تنها فقط یک فروشگاه برای بازی‌ های کامپیوتری نیست و شما جهت اجرای آنلاین خیلی از گیم ‌ها به داشتن یک اکانت معتبر در این سایت نیاز مبرم دارید. مضاف بر این ، برای تجربه بخشMulti Player و انجام بسیاری از عناوین لازم است که حتما از طریق این شبکه اقدامات لازم را صورت دهید.

آموزش یافتن هیستوری اکانت استیم

بدون تردید سیستم استیم بزرگترین و پر طرفدار ترین شبکه‌ ویژه بازی‌ های کامپیوتری برای پلتفرم کامپیوتر ‌های شخصی است. با داشتن یک اکانت معتبر شما می ‌توانید به هزاران گیم روز دنیا در سبک‌ های گوناگون دسترسی پیدا کنید؛ قابل ذکر است که بازی ‌های مربوط به هر سه سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ، لینوکس و مک در این فروشگاه بر خط وجود دارد. از جمله نقاط قوت فروشگاه Steam می‌ توان به داشتن بازی‌ هایی از عظیم ‌ترین بازی ساز ها در کنار عناوین مستقل و کژوآل اشاره نمود.

این تنوع زیاد باعث شده است تا رقابت جهت فروش هر چه بیشتر ، بعضی از ناشر ‌ها را به این سو ببرد که بازی‌ های آن ها را با تخفیف ‌های مخصوص در فروشگاه استیم ارائه کنند. از سوی دیگر ، وجود بعضی عناوین ارزان قیمت این امکان را برای هر بازیکنی به وجود می ‌آورد که بتواند به گنجینه ‌ای عظیم از بازی ‌های کامپیوتری دسترسی داشته باشد. مثل بسیاری دیگر از فروشگاه‌ های بر خط معتبر همچون اپ استور و گوگل پلی ، برای خرید از سیستم steam هم نیاز به گیفت کارت steam wallet و یا کد Steam Wallet دارید.

شما می ‌توانید با مراجعه به فروشگاه گیم کد گیفت کارت استیم و یا کد استیم والت را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید تا بتوانید به آسانی آب خوردن به تمام امکانات فروشگاه استیم دسترسی پیدا کنید. سایت گیم کد به عنوان یکی از بهترین‌ فروشگاه‌ های گیفت کارت در ایران با ارائه پشتیبانی شبانه روزی می ‌تواند شما را به آسان ترین شکل ممکن به گیم‌ های مورد علاقه ‌تان در استیم برساند.

جهت احترام به خواسته‌ شما PC باز ها ، گیفت کارت استیم یا استیم والت در این فروشگاه دارای تنوع قیمت است و می ‌توانید با در نظر گرفتن ارزش گیم مورد علاقه‌ خود ، گیفت کارت steam wallet را انجام دهید. متاسفانه به علت تحریم‌ ها و خیلی دیگر از محدودیت‌ های اقتصادی و تجاری که در کشور ما وجود دارد ، بسیاری از افراد سودجو اقدام به فروش گیفت کارت های گوناگون از جمله گیفت کارت های استیم والت می ‌کنند.

بار ها دیده شده که گیفت کارت‌ های استیم والت تقلبی با قیمت‌ هایی شگرف در بسیاری از سایت های اینترنتی در اختیار مردم قرار می ‌گیرد. فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه ‌ای درخشان می ‌تواند این اطمینان را به شما بدهد که خریدی امن و رضایت بخش را خواهید داشت. خرید بازی ‌های PC از فروشگاه استیم به شکل اورجینال تنها مزیت Steam Gift Card و یا Wallet Code نیست.

در صورتی که اکانت شما در این سیستم جهانی اعتبار داشته باشد ، می‌ تواند به امکانات خیلی زیادی از جمله ارتباط داشتن با دیگر کاربر ها دسترسی پیدا کنید. به علاوه دسترسی به گیم ‌های پلتفرم PC در سریع ‌ترین زمان ممکن از دیگر خدماتی است که این سیستم در اختیار شما قرار می ‌دهد. در صورت تهیه بسیاری از عناوین از شبکه استیم ، این امکان وجود دارد که بسته ‌های الحاقی ( DLC ) و به روز رسانی ‌های مربوط به آن بازی را به شکل رایگان دریافت کنید.

شاید خالی از لطف نباشد اگر بدانید که بسیاری از بازی‌ ها به شکل انحصاری در سیستم استیم ارائه می‌شوند در نتیجه برای دستیابی به این فرصت ‌های ویژه ، تنها یک گیفت کارت استیم والت فاصله دارید. با هر خرید ، اعتبار گیفت کارت در کیف پول استیم شما ذخیره می ‌شود و به میزان آن اعتبار ، بدون انجام هر نوع کار اضافی می‌ توانید به دانلود گیم ‌های مورد نظرتان بپردازید.

گیفت کارت steam wallet

کیف پول استیم شما دقیقاٌ مثل یک قلک عمل می ‌کند و می ‌توانید با شارژ کردن آن ، خیال خودتان را راحت کنید. در این صورت ، تهیه و دانلود بازی تنها با یک کلیک ساده انجام می گیرد و می ‌توانید به سادگی هر چه بیشتر بازی دانلود شده را روی سیستم خود نصب کنید.

آموزش تغییر ریجن استیم (تصویری)

هر کسی عاشق گرفتن هدیه است. اگر با خبر هستید که دوست شما کدام بازی را می خواهد ، می توانید آن گیم را به عنوان هدیه از فروشگاه استیم برای او بخرید. اما اگر کاملاً مطمئن نیستید ، گیفت کارت استیم والت می تواند یک هدیه خوب باشد. گیفت کارت های دیجیتال یک فرصت عالی را به دوست شما می دهد تا بتواند از گیم خود لذت ببرد.
اگر دوست شما در کشور دیگری ساکن باشد کد گیفت کارتی که خریداری کرده اید به شکل خودکار به ارز دوست شما در کشور مورد نظر مبدل می شود. جای هیچگونه نگرانی نیست.

چگونگی استفاده از استیم والت :

استیم والت نیز یکی دیگر از اقدامات کمپانی استیم هستند. با خرید استیم والت شما به امکانات زیر دسترسی خواهید داشت:
1 ) خرید بازی با گیفت کارت استیم
2 ) دریافت خودکار آپدیت گیم ها
3 ) قابلیت برقرار کردن ارتباط با سایر گیمر ها
4 ) ذخیره سازی بر روی فضای ابری
5 ) دسترسی مستقیم و بی واسطه به هزاران گیم
6 ) چت و گفتگو با سایر گیمر ها در حین بازی
7 ) امکان پرداخت و خرید به وسیله کیف پول استیم
8 ) ایجاد و تهیه اضافات مخصوص گیم ها از Steam workshop
9 ) تبدیل اکانت استیم به کیف پول
10 ) امکان عضو شدن در شبکه مجازی استیم با گیفت کارت
11 ) استفاده از همه امکانات بر روی هر دستگاه و پلتفرمی PC – Mobile – TV – Linux

شناسایی ریجن های گیفت کارت استیم والت:

ریجن یعنی کشوری که با آن در حال بازی کردن در استیم هستید می باشد ، ممکن است بعضی گیم ها در کشور های منختب ارائه شده باشند و یا اینکه هزینه برخی از بخش ها یا بازی ها در کشور های گوناگون ، متفاوت باشد بر همین اساس بیشتر بازیکن ها با توجه به نیاز به بازی خاص ، کشور مد نظر را انتخاب می نمایند. ریجن های گیفت کارت اسنیم والت که در فروشگاه گیم کد برای شما ارائه شده است به شرح زیر می باشد:
1 ) گیفت کارت استیم والت فیلیپین
2 ) گیفت کارت استیم والت امارات
3 ) گیفت کارت استیم والت تایوان
4 ) خرید استیم والت کویت ارزان
5 ) خرید استیم والت تایلند ارزان
6 ) خرید استیم والت سنگاپور ارزان
7 ) خرید استیم والت مالزی ارزان
8 ) خرید استیم والت کره جنوبی ارزان
9 ) خرید استیم والت اندونزی ارزان
10 ) خرید استیم والت هند ارزان
11 ) خرید استیم والت هنگ کنگ ارزان
12 ) خرید استیم والت برزیل ارزان
13 ) خرید استیم والت استرالیا ارزان
14 ) گیفت کارت steam wallet آمریکا
15 ) گیفت کارت steam wallet انگلیس
16 ) گیفت کارت steam wallet ترکیه
17 ) گیفت کارت steam wallet آرژانتین

گیفت کارت استیم والت رایگان

امروزه صحبت گیفت کارت های مجانی بسیار داغ است به شکلی که با یک جستجو کوچک در اینترنت می توان به آسانی متوجه شد که اشخاص بسیاری هستند که در تعقیب گیفت کارت های رایگان هستند. ولی آیا واقعاٌ گیفت کارت استیم رایگان وجود خارجی دارد؟

در درجه اول ، به معنای واقعی گیفت کارت استیم رایگان وجود ندارد. اما این لغت رایگان برای گیفت کارت استیم از کجا آمده؟ همه ما با تبلیغاتی روبرو شدیم که در صورت انجام دادن کاری به ما یک امتیاز بدهد که در اصل جهت تبلیغات آن شرکت و به دست آوردن درآمد است. سایت هایی هم وجود دارند که در ازای کار هایی مثل ارائه فیش خرید ، اشتراک گذاری محصول یا محتوا ، به ازای دعوت هر شخص به یک کانال و غیره امتیاز هایی به شما می دهند.

در صورتی که امتیاز شما به وقدار تعیین شده از سمت آن ها رسید ، یک گیفت کارت به شما هدیه می دهند. اصولاٌ به سختی امتیاز شما برای دریافت گیفت کارت رایگان به حد نصاب برسد. اما کمپانی های تبلیغاتی کار خود را کرده و در این زمینه موفق شده اند. زیرا که افراد بسیاری را ترغیب کرده اند که بابت تبلیغات از آنها گیفت کارت های رایگان دریافت کنند.

نکته بسیار مهم که باید به آن توجه داشت این است که استفاده از گیفت کارت استیم والت رایگان ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند و اکانت شما را دچار گرفتاری کند. معمولاٌ چنین گیفت کارت هایی مخرب هستند.

در سایت گیم کد علاوه بر عرضه گیفت کارت های استیم والت ، گیفت کارت ها و محصولات دیگری هم جهت ارائه به شما کاربران موجود می باشد :
1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز
2 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ
3 ) گیفت کارت ایکس باکس
4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا
5 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا
6 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل
7 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت آمریکا
8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت
9 ) گیفت کارت ورد آف وارکرافت
10 ) و غیره

سایت گیم کد دارای تیمی پشتیبان قوی در زمینه گیفت کارت steam wallet می باشد که می تواند شما را از زمان ثبت سفارش تا لحظه تحویل گیفت کارت همراهی و کمک نمایند. این تیم به شکل 24 ساعته حتی در ایام تعطیل و در ساعات تعیین شده پاسخگوی مشکلات و سوالات مطرح شده شما در حوزه گیفت کارت استیم والت می باشد.

ضمنا شما با انتخاب و خرید هر کدام از گیفت کارت های موجود در فروشگاه گیم کد می توانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

1402/12/7 9:43:28

3 Comments

  1. SMSRTE شهریور 13, 1400 در 10:37 ب.ظ

    سلام.خسته نباشید.واقعا سایت عالی دارید.از شما ممنونم.میخواستم بگم اگه امکانش هست لطفا استیم والت روسیه را هم اضافه کنید.با تشکر.

    • modir3 شهریور 14, 1400 در 10:57 ق.ظ

      سلام و عرض ادب
      ممنون از همراهیتون
      اگر از سایت ما و خدمات پشتیبانی رضایت داشتید ما را به دوستان خود معرفی کنید 🌹
      – بله حتما بررسی میشه و در صورت امکان به سایت اضافه خواهد شد.

    • Modir فروردین 7, 1401 در 3:50 ب.ظ

      سلام دوست عزیز
      ممنون از لطفا شما
      چشم به زودی اضافه خواهیم کرد

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top