بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy

نابود کردن برج های بزرگ مینیون‌ ها

در این بخش به معرفی بازی Minion Valley Idle Strategy می پردازیم یک بازی جذاب و پرهیجان که در آن کاربر به مبارزه با ارتش مینیون ها رفته و باید برج های آن ها را تخریب و از بین ببرد.

خرید سی دی کی ، انواع بازی ایکس باکس و پلی استیشن

از آنجایی که مینیون ها همیشه القا کننده ی حس خوب به مخاطب خود هستند این بازی برای افراد علاقه مند به بازی هایی با سبک فانتزی ، پیشنهاد می شود که حتما نهایت لذت را از این بازی خواهند برد.

بازی Minion Valley: Idle Strategy برای سیستم عامل اندروید و آیفون طراحی شده است و نسخه ی آن کاملا رایگان و با حجم تقریبی ۸۰ مگابایت برای گروه سنی PEGI 3 و افراد بالای ۴ سال در اختیار کاربران خود قرار گرفته است.

هنریک هاکوبیان سازنده ی خلاق بازی Minion Valley: Idle Strategy بازی هایی نظیر Minion  Shooter و همچنین Run Fish Run را هم طراحی کرده است.

این بازی جذاب شما رو دعوت می کند تا با ریيس ها و ارتش مینیون ها مبارزه کنید و آن ها را از بین ببرید. حتی می توانید با بردن کارت های قدرتمند برای خودتان دک مخصوص بسازید و برای خرید جعبه و سلاح های مختلف تاس بیندازید.

مشاهده کنید :

تریلر جدید شخصیت Jack Rutherford در بازی Code Vein

در این بازی می توانید مدیریت کارخانه های بزرگ را برعهده بگیرید برج های بزرگ و قوی را از بین ببرید و منابع متعددی را به دست آورید . شما باید دقت کافی در ساخت کارت های خود داشته باشید تا بتوانید برج ها را از بین ببرید.

شما ۹۰ منبع برای ساختن و ۱۰ کارخانه برای مدیریت در دست خواهید داشت . همچنین برج هایی که باید آن ها را با حرکات خود از بین ببرید به بیش از 300 عدد خواهد رسید.

این بازی جذاب به قدری کاربر را درگیر خود می کند که به گفته سازنده ی بازی حتی وقتی برای خوردن یک تکه پیتزا هم پیدا نمی کنید!!!

مطالب مرتبط :

معرفی بازی موبایل Snake Rivals – PVP Games

در بازی موبایل Minion Valley : Idle Strategy  می توانید یک گیم پلی بسیار جذاب و عالی به همراه حرکات حرفه ای و خلاقانه ای که به شما فرصت های عالی برای بازی کردن را می دهد پیدا کنید.

لذت بردن لحظه به لحظه از بازی ، کشف ده ها دره ی پنهان و مخفی ، مبارزه با ده ها رییس و ارتش بزرگ مینیون ها و بیش از ۳۰ روش برای خراب کردن برج های مینیونی همه و همه از جذابیت های این بازی پر هیجان می باشد.

این بازی زیبا به صورت عمودی در گوشی موبایل اجرا می شود . از دیگر ویژگی های آن می توان به عدم نیاز به اینترنت اشاره کرد و تنها برای ورود به برخی بخش ها مانند پرداخت های درون برنامه ای اتصال به اینترنت ضروری می باشد.

بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy در اختیار کاربران سیستم عامل ios و اندروید قرار دارد و شما می توانید به راحتی این بازی را به صورت رایگان از اپ استور و گوگل پلی دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy ، بازی نابود کردن برج های بزرگ مینیون‌ ها ، معرفی بازی موبایل Minion Valley
بازی خراب کردن برج های بزرگ مینیون‌ ها ،
معرفی بازی موبایل Minion Valley ، بازی خراب کردن برج های بزرگ مینیون‌ ها
بازی موبایل Minion Valley Idle Strategy ، بازی نابود کردن برج های بزرگ مینیون‌ ها