خرید گیم پس التیمیت – خرید گیم پس Ultimate

خرید گیم پس التیمیت

Game Pass Ultimate یک نوع اشتراک XBOX و ویندوز می باشد که در ازای پرداخت هزینه مشخص ماهیانه ، به شما امکان استفاده رایگان از گیم ‌ها و سرویس‌ های مایکروسافت را می دهد.

به عنوان مثال شما با خرید اشتراک Game Pass Ultimate یک ماهه ، می‌ توانید به مدت 30 روز بازی‌ هایی را که دوست دارید به صورت رایگان دانلود نمایید.

فرق بین آلتیمیت با گیم پس معمولی در امکانات آن ها است. شما با داشتن اشتراک Ultimate ، مضاف بر بازی ‌های رایگان و مجانی ، اشتراک لایو گلد ، EA Play ، PC  و Cloud را نیز به صورت رایگان دریافت می‌ کنید.

اشتراک های گیم پس التیمیت ایکس باکس

شما با خرید اشتراک Game Pass Ultimate برای XBOX ، سه گزینه متفاوت دارید ، که البته این سه حساب کاربری از نظر کارآیی و امکانات هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند :

1 ) ظرفیت کامل : این اکانت برای دو یوزر مناسب می باشد.

2 ) ظرفیت هوم : تمام امکانات اکانت‌ های کامل را دارا می باشد.

3 ) ظرفیت غیر هوم : این اکانت از نظر کارایی کاملاٌ شبیه اکانت هوم است ، فقط روش فعال ‌سازی‌ آن کمی متفاوت است.

نکاتی درباره Game Pass Ultimate

1 ) این اکانت ‌ها کاملاٌ قانونی می باشند و علت پایین بودن قیمت آن ها نسبت به دیگر گیفت کارت‌ ها ، روش تهیه آن ها است.

2 ) هیچ محدودیتی در روش استفاده از این اکانت ها وجود ندارد.

3 ) اکانت‌ ها از زمانی که به شما تحویل داده می‌شوند ، فعال هستند و زمان استفاده‌ آن ها به محض ردیم کردن کد گیفت کارت محاسبه خواهند شد.

فواید خرید گیم پس آلتیمیت برای XBOX وان و سری X

اگر شما جزء گیمر هایی هستید که به تازگی Xbox Series X خریداری کرده اید ، خرید گیم پس Ultimate به نفع‌ شما است. با داشتن این حساب کاربری ، به فهرست بزرگی از بازی‌ های نوین دسترسی پیدا خواهید کرد و می ‌توانید همه‌ آن ها را به صورت رایگان تجربه نمایید.

دریافت اشتراک لایو گلد بدون پرداخت هزینه اضافی

یکی از خصوصیات خرید گیم پس Ultimate دریافت اشتراک Xbox Live Gold می باشد. یعنی به همان میزان که آلتیمیت خریداری کنید ، به لایو گلد هم دسترسی دارید. در نتیجه برای گیم ‌های آنلاین نیازی به پرداخت هزینه اضافی نخواهید داشت.

دریافت اشتراک EA Play به صورت رایگان:

مضاف بر تمام بازی ‌های رایگان ، اشتراک EA Play هم برای شما رایگان می‌ شود. یعنی می ‌توانید گیم ‌های شرکت EA را بدون پرداخت هیچ هزینه ای روی کنسول خودتان داشته باشید.

اجازه بازی روی PC و XBOX با یک حساب کاربری:

شما با خرید گیم پس التیمیت ایکس باکس ، می‌ توانید گیم ‌های ویندوز را هم به صورت رایگان دریافت کنید.

امکان دسترسی به بیش از 100 بازی مجانی و رایگان

لیست گیم ‌های گیم پس آلتیمیت بیش از 400 عنوان بازی گوناگون دارد. ضمناٌ هر ماه تعدادی بازی جدید به ای فهرست اضافه می ‌شود.

  • دانلود بازی‌ های نوین ایکس باکس بدون احتیاج به خرید

تمام عنوان های انحصاری و تازه مایکروسافت مانند Halo 5 بعد از ارائه ، بر روی ایکس باکس آلتیمیت قرار می‌گیرند و شما قادر خواهید بود به شکل رایگان آن ها را دانلود کنید.

  • خرید بازی ‌ها تا 20 درصد تخفیف

اگر شما بازی‌ ای را که به صورت رایگان دانلود کردید ، از لیست گیم پس حذف شود ، مایکروسافت جهت خرید آن بازی تا 20 درصد تخفیف به شما هدیه می دهد.

  • امکان استفاده از موبایل به عنوان نمایشگر

یکی از خصوصیات جذاب گیم پس آلتیمیت ، اجازه اجرای بازی ‌ها روی موبایل می باشد. کافی است اپلیکیشن Game Pass را از Google Play دانلود کنید ، دسته بلوتوثی را به گوشی خود وصل کنید و بازی را آغاز کنید.

البته این قابلیت هنوز در ایران در دسترس نمی باشد. ولی به محض فعال شدن آن ، همه دارنده‌ های اشتراک آلتیمیت می ‌توانند از آن استفاده نمایند.

اپلیکیشن ویژه جهت مدیریت و دانلود بازی‌ های کنسول از طریق گوشی موبایل

اگر شما نرم‌ افزار Game Pass رو نصب نمایید ، می‌ توانید تمام اطلاعات اشتراک‌ خود را به وسیله موبایل مدیریت کنید. حتی می ‌توانید دانلود گیم ‌ها روی کنسولتان را از طریق این برنامه کنترل نمایید.

شاید برای بعضی از کاربر ها سوال پیش آید که فرق اشتراک گیم پس با گیفت کارت در چیست ، در جواب باید گفت از نظر کارایی هیچ تفاوتی بین این دو محصول وجود ندارد و تمام خدمات گیفت کارت روی گیم پس نیز وجود دارد و فقط اشتراک گیم پس قیمت خیلی پایین تری از گیفت کارت دارد.

لازم به ذکر است که جهت استفاده از اشتراک التیمیت برای فعال ‌سازی حساب کاربری ‌، دانلود بازی ‌ها و استفاده از امکاناتی مثل EA Play به اینترنت احتیاج است.

به این نکته توجه داشته باشید که با وارد کردن اطلاعات خرید گیم پس Ultimate ، به اشتراک ‌های پیشین شما هیچ آسیبی وارد نمی شود.

شما باید بعد از تمام شدن مهلت اشتراکتان ، اشتراک جدید خریداری کنید. ولی نگران اطلاعات و بازی های ذخیره شده خود نباشید زیرا همه سیو های شما سر جایش باقی مانده است.

شاید برای بعضی ها هم این سوال مطرح باشد که تا چه زمانی می شود از بازی های رایگان استفاده کنند ، در پاسخ باید گفت که شما تا زمانی می توانید از بازی های رایگان استفاده کنید که بازی مورد نظر شما داخل فهرست Game Pass وجود داشته باشد.

دلایل خرید گیم پس آلتیمیت ایکس باکس از گیم کد

گیم کد از معتبر ترین فروشگاه های گیفت کارت می باشد که خرید از این فروشگاه به 4 دلیل از باقی سایت ها به‌ صرفه ‌تراست:

1 ) قیمت مناسب

قیمت خرید گیم پس التیمیت ایکس باکس از فروشگاه گیم کد از بقیه فروشگاه‌ ها مناسب تر می باشد. ضمن این که بیشتر فروشنده‌ ها پشتیبانی فنی قوی و دائمی ارائه نمی ‌کنند.

2 ) تحویل فوری

شما با خرید اشتراک گیم پس التیمیت ایکس باکس از سایت گیم کد ، آن را به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

3 ) تیم پشتیبان دائمی

قبل و پس از خرید گیم پس آلتیمیت ایکس باکس ، کارشناس ‌های گیم کد همراه شما هستند. هر سوال یا مشکلی که در حوزه خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت ایکس باکس داشته باشید ، با یک پیام ساده رفع خواهد شد تا تجربه شما از گیم و سرگرمی در بکر ‌ترین حالت ممکن باقی بماند. این در حالی است که تیم پشتیبان گیم کد به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات تعیین شده پاسخگوی شما هستند.

4 ) داشتن فایل آموزشی رایگان

فایل ‌های آموزش راه‌ اندازی و بهره برداری از خرید گیم پس Ultimate به شکل کاملاٌ رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. حتی اگر بخواهید اکانت خود را از یک فروشگاه دیگر خریداری کنید. شما این آموزش ‌ها را در اختیار دارید و به سهولت می توانید اکانت جدید را با کنسول‌ خود هماهنگ نمایید.

اعتبارهای خرید گیم پس Ultimate در سایت گیم کد

هم اکنون شما می توانید اشتراک گیم پس آلتیمیت ایکس باکس را با اعتبار های زیر از فروشگاه گیم کد خریداری کنید:

1 ) اشتراک 7 روزه گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

2 ) اشتراک 14 روزه گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

3 ) اشتراک 1 ماهه گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

4 ) اشتراک 3 ماهه گیم پس آلتیمیت ایکس باکس

شما علاوه بر خرید اشتراک گیم پس آلتیمیت ایکس باکس از فروشگاه گیم کد می توانید از دیگر محصولات این سایت نیز خرید کنید:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

3 ) گیفت کارت مینت

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

8 ) گیفت کارت نت فلیکس

9 ) گیفت کارت اسپاتیفای

10 ) و سایر کالاها

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید اشتراک گیم پس التیمیت ایکس باکس نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد خرید گیم پس Ultimate را پاسخ خواهند داد.