خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان با مناسب ترین قیمت در معتبرترین سایت خرید گیفت کارت گیم کد همراه با شارژ فوری. سایت گیم کد برای راحتی کاربران سایت خود، cp کالاف دیوتی موبایل را در بخش محصولات خود موجود کرده است.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ارزان

خرید cp کالاف دیوتی موبایل همراه با شارژ فوری

تیم پشتیبانی سایت گیم کد GameCode.iR در تمامی ساعات در خدمت شماست و در کمترین زمان ممکن خرید شما را پیگیری کرده و اکانت بازی کالاف دیوتی شما را با خرید سی پی کالاف شارژ خواهند کرد

خرید سی پی کالاف دیوتی

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل استقبال خوب از گیم‌ های موبایلی موجب شده روزانه نام بازی ‌های جدیدتری به ‌گوشمان بخورد.

بعضاٌ کمیت و تعداد بازی ‌های طراحی ‌شده فدای کیفیت آنها می ‌شود. در چنین شرایطی پیدا کردن یک بازی با ویژگی ‌های جذاب کمی سخت است.

چنانچه اهل بازی ‌های جنگی و اکشن باشید بد نیست بدانید بازی ‌های شناخته ‌شده و با کیفیت زیادی در این ژانر وجود دارند که یکی از بهترین آنها کالاف دیوتی است.

شاید حتی بتوان بهترین بازی تفنگی را ، بازی کالاف دیوتی موبایل دانست.

این گیم در سطح دنیا طرفداران زیادی دارد، افرادی که در طول روز ساعت‌ های زیادی پای Call of duty mobile می ‌نشینند و توانایی های خود را به چالش می ‌کشند.

همانطور که بیان شد یکی از بهترین بازی های امروز در سبک اکشن ، کالاف دیوتی است که نخستین ورژن آن در 29 اکتبر 2003 به وسیله شرکت اکتیویژن برای کنسول پلی استیشن 2 و همچنین PC روانه بازار شد.

در همان ماه های آغازین ارائه بازی ، کالاف دیوتی جزء بازی های محبوب قرار گرفت و توانست گیمرهای بسیاری را به سوی خود جذب کند.

طراحی بازی کالاف برای موبایل

پس از ثبت رکورد خوب کالاف دیوتی در حوزه بازی های کامپیوتر ، کمپانی اکتیویژن تصمیم گرفت تا این بازی جذاب را برای موبایل نیز عرضه کند.

پس از ارائه این بازی برای تلفن های همراه ، حال نوبت به ارائه یک ارز ویژه برای کالاف دیوتی بود تا گیمرها به وسیله آن بتوانند تجهیزات بیشتری را تهیه کنند و در بازی پیشرفت نمایند نام این ارز ، خرید cp کالاف دیوتی موبایل است که به کمک آن می شود ضریب موفقیت خود در کالاف را دو چندان کرد.

به علت اینکه به دست آوردن سی پی کالاف در بازی کار دشواری است و مقدار آن نیز محدود است بنابراین بهترین راه برای داشتن سی پی ، خرید آن است.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین کارها برای تسهیل دستیابی به مزایای آن می باشد.

شاید وقتی شما تازه این بازی را شروع می کنید می توانید از پس رقبا برآیید زیرا در ابتدا حریف شما ربات است و چیره شدن بر آنها کار دشواری نیست.

ولی در مراحل بعدی شما با رقبایی از سراسر دنیا روبرو می شوید که از تجهیزات و توانایی بالا برخوردار هستند و برای اینکه شما هم بتوانید در نبردها پیروز شوید باید اقدام به خرید محتواهای درون بازی نمایید. برای این منظور شما احتیاج به سی پی کالاف دیوتی موبایل دارید.

سطوح و مود بازی کالاف دیوتی

خرید سی پی کالاف

بازی کالاف دیوتی دارای چند سطح و روش است که هریک دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند از جمله: Ranked ، Private و Normal که بهترین آن Ranked است چون می توانید امتیاز بیشتری در آن دریافت نمایید.

در ورژن موبایلی این بازی شما و 99 نفر دیگر وارد یک محیط می شوید که باید با زنده ماندن در آن بتوانید پیروز میدان شوید.

در این حین شما می توانید به وسیله اسلحه ، ادوات و وسایل نقلیه پیروزی خود را قطعی کنید.

بازی کالاف دیوتی به گونه ای طراحی شده است تا به یک محیط واقعی نزدیک باشد. این بازی دارای محبوبیت فراوانی در بین گیمرها است و دلایل بسیاری دارد.

اگر شما هم از طرفداران بازی های بقا و اکشن هستید بی تردید این گیم را انتخاب و تجربه خواهید کرد.

در این بازی با توجه به علاقه خود می توانید یکی از سبک های مختلف بازی را انتخاب و آنرا تجربه نمایید.

با استفاده از یک سری روش ها می توانید تجربه جذاب تری از این بازی داشته باشید و به سهولت دشمنان خود را شکست دهید.

با افزایش تجربه در بازی ، بدون شک سطوح مختلف برای شما سهل تر می شود و لذت بازی نیز بالاتر می رود.

در ورژن موبایل این بازی چندین Mode مختلف وجود دارد که می شود تمامی آنها را تجربه کرد و از آن لذت برد مانند: Battle Royale ، Multiplayer ، Zombie و غیره.

جذابیت های بازی call of duty

همانگونه که گفته شد یکی از اهم جذابیت ‌های بازی کالاف دیوتی موبایل ، مودهای جذاب آن می باشد. طراحان این بازی برای بالا بردن جذابیت و هیجان آن ، حالت ‌های مختلفی از بازی را در آن تعبیه نموده اند. حالت ‌هایی که هر گیمری را مجذوب خود می کند.

از جمله این حالت‌ ها می شود به دومینیشن و Team Deathmatch اشاره کرد.

کالاف دیوتی برعکس بسیاری از گیم های شوتر و اکشن موبایلی ، دارای Modeهای چند نفره و بتل ‌رویال است. این موضوع در بسیاری از گیم ‌های بتل ‌رویال همچون فورتنایت و پابجی مشاهده نمی ‌شود.

همه بازی ‌های آنلاین و جذاب ، دارای یک واحد پول ویژه هستند که گیمرها با استفاده از آن می ‌توانند انواع آیتم ‌های طراحی شده در بازی را خریداری کنند.

بازی کالاف دیوتی موبایل هم واحد پول مخصوص به خود با نام سی ‌پی را دارد خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل که پلیرها با استفاده از آن قادرند انواع سلاح ، بتل ‌پس‌ و لباس‌ ها را برای خود تهیه کنند.

باید اشاره داشت که cp کالاف دیوتی موبایل یک واحد پول مجازی و فقط برای این گیم طراحی شده است و شما نمی ‌توانید آن را در فضایی خارج از این بازی خرج کنید.

سی پی کالاف همان واحد پولی بازی Call of Duty Mobile است که مخفف کلمه COD Prizes می باشد.

گیمرها می توانند پک های نرم افزاری ، جعبه ها ، رویال پس و دیگر موارد را با استفاده از خرید cp کالاف دیوتی موبایل تهیه کنند.

خصوصیات بازی کالاف دیوتی

خرید cp کالاف دیوتی

بازیکن ها برای آنکه بتوانند مسابقات هیجان انگیز را تجربه کنند نیاز به سلاح و تجهیزات پیشرفته دارند. داشتن این امکانات در کالاف نیازمند خرید سی پی کالاف دیوتی است. بازی کالاف دیوتی از لحاظ شخصیت پردازی و گرافیک جذابیت فراوانی دارد. هرچقدر در بازی پیش بروید بهتر این موضوع را لمس می کنید.

بازی های موبایلی در سبک های مختلفی طراحی و عرضه می شوند که یکی از پرطرفدارترین آنها ، سبک بتل رویال است که بازی کالاف دیوتی موبایل سرآمد این سبک از بازی ها است.

این بازی مهیج جزء گیم های پردانلود است که برای پیشرفت در آن باید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی نمود.

بازی کالاف دیوتی دارای ویژگی های بسیاری است که باعث محبوبیت آن شده است از جمله:

1 ) گرافیک با کیفیت در مقابل گیم هایی همچون پابجی موبایل و فری فایر.

2 ) داشتن جلوه های صوتی با کیفیت.

3 ) مپ‌ها و کاراکترهای خاطره ‌انگیز که از سری‌ های قبلی برگزیده شده ‌اند.

4 ) گیم‌ پلی روان و جذاب.

5 ) مودهای مولتی پلیر 5 به 5 .

6 ) امکان رقابت با رفقا و کسب جوایز گروهی ( برای استفاده از این ویژگی باید حداقل در Level پنج باشید ).

7 ) قابلیت شخصی سازی کاراکترها و تجهیزات.

8 ) داشتن حالت های مختلف بازی.

دانلود و نصب بازی کالاف دیوتی رایگان است ولی برای ارتقاء تجهیزات و پیشرفت در بازی نیازمند خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هستید.

با داشتن بتل پس که همان پرمیوم پس است می توانید آیتم ها و امتیازات ویژه ای به دست آورید که برای این منظور نیز احتیاج به سی پی کالاف دیوتی موبایل دارید.

در بازی شما با چالش هایی روبرو می شوید که با پیروز شدن در آنها پاداش های ویژه ای کسب می کنید و برای بهره مندی از آنها نیز ، سی پی کالاف را نیاز دارید.

واحد پول کالاف دیوتی موبایل

همانطور که گفته شد بازی کالاف دیوتی دارای واحد پولی است به نام سی پی که به وسیله آن می شود اسکین برای اسلحه ، مهمات ، لباس خاص ، وسیله نقلیه ، چتر و غیره خریداری نمود. ضمن اینکه تنها روش برای خرید بتل پس و آفرهای بازی داشتن سی پی کالاف است.

شما قادر هستید از قسمت Store داخل بازی با CP کالاف دیوتی برای شخصیت خود سلاح های پیشرفته برای مبارزه خریداری کنید. بخش Call of Duty Point تنها مسیر خرید اسلحه و اسکین است.

کمک گرفتن از سلاح های پیشرفته در سطح های بالایی بازی این اجازه را به شما می دهد هیجان بیشتری را تجربه نمایید.

در واقع جهت بالاتر بردن هیجان در بازی ، شما می بایست پیشرفته ترین اسلحه ها و به روز ترین اسکین ها را با کمک از سی پی کالاف دیوتی خریداری نمایید.

در اصل سی پی کالاف به عنوان یک مسیر میانبر برای مهیج تر شدن بازی و همچنین برای افزایش سرعت پیشرفت شما در بازی قرار داده شده است.

دلایل محبوبیت بازی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی

همانطور که گفته شد این بازی در سال های اخیر در بین کاربران موبایل محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

از دیگر دلایلی که موجب شده جذابیت این گیم به طور روزافزون افزایش یابد می ‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

1 ) روش منحصر به فرد در شوتر.

2 ) ارتباط برخط با دیگر بازیکنان از سرتاسر دنیا.

3 ) خط داستان زیبا و حرفه ای.

4 ) قابلیت چت صوتی با سایر کاربران ( البته زمانی که بازی در حالت سولو نباشد می توانید از این ویژگی استفاده کنید. با کلیک کردن بر روی آیکن میکروفون در بازی ، این آپشن فعال می شود ).

5 ) موسیقی گوش نواز.

6 ) مودهای متنوع و هیجان انگیز.

7 ) داشتن مپ های متعدد و جذاب.

8 ) داشتن محیطی جذاب به همراه رنگ بندی منحصر به فرد.

9 ) امکان برگزاری مسابقات متنوع و پر تعداد.

10 ) امکان بازی گیمرها با یکدیگر در سیستم عامل های اندروید و IOS

ارتقاء در بازی کالاف دیوتی

این نکته را به عنوان یک گیمر به خاطر داشته باشید که خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل برای رقابت در سطوح بالاتر الزامی است. زیرا برعکس دیگر بازی ها شما می توانید سلاح و کاراکتر محبوب خود را انتخاب و در طول بازی آنرا ارتقاء دهید.

مثلاٌ قدرت و برد تیراندازی اسلحه تان یک فاکتور مهم در درگیری ها محسوب می شود که به وسیله کارت های بازی قابل ارتقا می باشند.

این کارت ها نیز قابل خریداری بوده و در طول بازی با اتمام ماموریت ها به دست می آیند. ولی اگر بخواهید فقط بر روی تکمیل این ماموریت ها حساب باز کنید از قافله جا مانده اید.

از سوی دیگر بسیاری از گیمرها با حالت چند نفره بازی کالاف دیوتی تجربه جذابی دارند.

به همین سبب این بازی توانسته توجه آنها را به سمت مود مولتی پلیر خود جذب کند.

بهره مندی از همه این موارد مستلزم داشتن سی پی کالاف است که می شود آنرا به راحتی تهیه نمود.

گیم ‌های امروزه و به‌ ویژه بازی ‌های مدرن ، ژانر بسیار متفاوتی با گیم ‌های کامپیوتری یا موبایلی قدیمی دارند.

برعکس گذشته که این گیم ها قیمت بسیار بالایی داشتند و همه آیتم ‌های درون آنها رایگان بود ، بازی‌ های امروزی به‌ شکل رایگان عرضه می گردند .

اما پلیرها برای تهیه آیتم ‌ها ، اسلحه‌ ها ، لباس‌ داخل بازی و به روز رسانی می بایست پول پرداخت کنند.

کالاف دیوتی موبایل نیز از همین دست بازی ‌ها است و گیمرها جهت تجربه کامل آن باید cp یا پول درون این بازی را خریداری نمایند.

خرید cp کالاف دیوتی موبایل

برای تهیه سی پی کالاف دیوتی کافی است تا یک سری به فروشگاه گیم کد بزنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود ، بسته مورد نظر را خریداری کنید.

ضمن اینکه شما می توانید علاوه بر تهیه سی پی کالاف دیوتی از فروشگاه گیم کد از سایر محصولات متنوع این فروشگاه نیز خرید نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه سی پی کالاف دیوتی موبایل با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید CP کالاف دیوتی موبایل را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

خرید گیفت کارت از سایت گیم کد

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است. شما میتوانید با خیال آسوده خرید گیفت کارت را انجام دهید.

و در آخر باید گفت که کالاف دیوتی جزء بازی های پر طرفدار در بین گیمرها است. شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، سی پی کالاف را بدون اشتباه تهیه کنید و از تجربه بازی کالاف دیوتی لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید cp کالاف دیوتی موبایل می توانید:

از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با سی پی کالاف دیوتی موبایل آشنا سازد و شما را برای خریداری این محصول راهنمایی کند.