خرید گیفت کارت آمازون اسپانیا

گیفت کارت آمازون اسپانیا

فروشگاه آمازون سایت های جداگانه خرده فروشی هم برای برخی از کشور ها دارد و خدمات جابجایی بین المللی برخی از کالا های خود را به بعضی از کشور های دیگر عرضه می کند.

پس از گذشت 23 سال از آغاز به کار این شرکت هم اینک از نظر سرمایه و درآمد ، بزرگترین کمپانی خرده فروش اینترنتی در سر تا سر جهان است.

در لیست بزرگترین شرکت‌ های اینترنتی دنیا ، آمازون به عنوان عظیم ترین شرکت در این حوزه شناخته شده است و در بین بزرگترین کارفرماها در آمریکا رتبه دوم را دارا مى باشد.

در حال حاضر آمازون بیش از 240 هزار نفر نیرو دارد و این یعنی بیشتر از چهار برابر نیرو هایی است که گوگل دارد. جالب تر این است که این تعداد نیرو شامل کسانی که با کمپانی آمازون به صورت پاره وقت و یا پروژه ای فعالیت می کنند نمی شود.

حال اگر می خواهید شما هم از این فروشگاه بزرگ خرید انجام دهید باید گیفت کارت آمازون اسپانیا را خریداری نمایید فقط مراقب برخی از سایت های سودجو باشید.

این دست از فروشگاه های متقلب اقدام به ارائه نوع جعلی این گیفت کارت می نمایند که در صورت استفاده از این نوع گیفت کارت ها با مسدودی اکانت خود روبرو می شوید و این در حالی است که اماکن برگشت آن وجود ندارد و پول خود را نیز از دست داده اید.

بنابراین برای خرید گیفت کارت آمازون اسپانیا باید به فروشگاه های امن مراجعه فرمایید که از جمله این فروشگاه ها می شود به گیم کد اشاره کرد که همیشه در تلاش است تا با ارائه محصولات اورجینال رضایت کاربران خود را جلب نماید.

گیفت کارت آمازون اسپانیا با میزان اعتبار های زیر در فروشگاه گیم کد موجود می باشد فقط باید بسته مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت آمازون 5 یورو اتسپانیا

2 ) گیفت کارت آمازون 10 یورو اسپانیا

3 ) گیفت کارت آمازون 25 یورو اسپانیا

4 ) گیفت کارت آمازون 50 یورو اسپانیا

5 ) گیفت کارت آمازون 100 یورو اسپانیا

گیفت کارت آمازون اسپانیا نوعی کارت مجازی است که با تهیه آن یک اعتبار مجازی به حساب شما در آمازون با وارد نمودن یک کد دیجیتالی داده می شود.

این گیفت کارت دقیقاٌ مانند کارت شارژ همراه اول یا ایرانسل است که با خرید آنها یک مبلغ خاص روی کارت شارژ نوشته شده است و دارای یک کد دیجیتالی می باشد.

موجودی شما با وارد نمودن آن کد به همان میزانی که روی کارت شارژ نوشته شده است افزایش می یابد. به کمک گیفت کارت آمازون اسپانیا نیز می توانید از فروشگاه آمازون خرید های مجازی یا کالای فیزیکی داشته باشید.

این گيفت کارت فاقد تاريخ انقضاء است و می شود آن را به دوستان خود هدیه داد. لازم به ذکر است که گيفت کارت آمازون اسپانیا قابل شارژ نمي باشند و پس از فعال سازی غیر قابل مصرف می شود.

آمازون دات کام نام وب سایت شرکت تجارت الکترونیک آمریکایی است ، که در سال 1994 توسط شخصی به نام جف بیزوس ، در شهر سیاتل واشینگتن تأسیس گشت.

معمولاٌ ﮔﻴﻔﺖ کارت ها به صورت مجازی و اعتبار ارزی در اکانت افراد با وارد کردن یک کد دیجیتالی منتقل می شوند و شما با این موجودی مجازی می توانید کالا ها و خدمات مورد نظر خود را از فروشگاه طرف قرارداد خریداری کنید. گیفت کارت آمازون اسپانیا یک کارت می باشد که جایگزین پول نقد شده است. این گیفت کارت به مقدار مشخصی موجودی دارد و برای خرید های اینترنتی از استور آمازون استفاده می شود.

از دیگر شرکت های ارائه دهنده گیفت کارت می شود به کمپانی ‌های بزرگی مانند: اپل ، مایکروسافت ، گوگل ، سونی ، مستر کارت ، فیس بوک ، ایکس باکس ، ویزاکارت و غیره اشاره نمود.

چون گیفت کارت آمازون اسپانیا فاقد تاریخ مصرف است بنابراین هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

اگر بخواهیم به کاربرد های گیفت کارت آمازون اسپانیا در ایران بپردازیم باید به:

1 ) خرید الکترونیکی کتاب ، پایان نامه ، مقالات علمی

2 ) خرید لایسنس برنامه های ویندوز و مک

3 ) خرید موزیک از فروشگاه آمازون

4 ) خرید فیلم و سریال

5 ) و غیره

اشاره کرد.

فروشگاه آمازون در سال به مناسبت های گوناگون اقدام به حراج محصولاتش می کند که گاهاٌ تا 80 درصد تخفیف را برای کالا های خود در نظر می گیرد ، مثلاٌ می توان به حراج Black Friday اشاره کرد که میزان تخفیفات در آن روز به 90 درصد هم می رسد.

شما می توانید از فروشگاه گیم کد مضاف بر خرید گیفت کارت آمازون اسپانیا محصولات دیگری را نیز خریداری نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) سکه بازی آواکین لایف

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) جم بازی کلش آف زامبیز

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) جم بازی Archery King

8 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت گیم کد

وبسایت اینترنتی گیم کد یک فروشگاه تحت شبکه است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت آمازون اسپانیا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبار های مختلف به فروش می رساند.

همه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما در کمپانی آمازون را شارژ می کند.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت آمازون اسپانیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.