خرید گیفت کارت آمازون آمریکا

مشتریان این سایت با داشتن خرید گیفت کارت آمازون امریکا می توانند اکانت خود را در سایت شارژ کنند و به آسانی پرداخت های آنلاین را با توجه به میزان اعتبار و موجودی حسابشان در سایت آمازون انجام دهند. به کمک گیفت کارت آمازون اساتید و دانشجویان می‌ توانند اکانت خود را شارژ کنند و کتاب مورد نیاز خود را به شکل الکترونیکی خریداری کنند.

خرید آمازون کارت امریکا

سایت آمازون یکی از سایت های مشهور در زمینه سفارش و خرید اینترنتی است و هم اکنون می شود از این سایت به عنوان محبوب ترین فروشگاه اینترنتی نام برد.

البته باید متذکر شویم که بعضی شرکت های واسطه ایرانی گیفت کارت های فیزیکی آمازون آمریکا را با قیمتی بیشتر از قیمت سایت آمازون ارائه می دهند.

اگر که شما نیاز به گیفت کارت آمازون آمریکا دارید برای سفارش باید مراحل زیر را طی کنید:

1 ) در مرحله اول وارد سایت آمازون و بخش مربوط یه گیفت کارت ها شوید.

2 ) در مرحله بعد گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید و میزان اعتبار آن را هم تعیین کنید.

3 ) در این مرحله بر روی گزینه Add to card و سپس Proceed to Checkout کلیک نمایید.

4 ) اگر تا قبل از این مراحل را بدون ورود به حساب آمازون خود انجام داده اید در این بخش سایت از شما می خواهد که وارد اکانتتان شوید و یا یک اکانت برای خود بسازید ، و اگر مراحل داخل حساب کاربری شما صورت گرفته باشد به مرحله ی بعد راهی خواهید شد.

5 ) اکنون از شما می خواهد که اطلاعات لازم جهت انجام دادن پرداخت را وارد کنید و بعد بر روی Continue کلیک کرده تا پرداخت شما صورت پذیرد.

6 ) و در آخر بر روی گزینه Place your order کلیک کنید تا اطلاعات گیفت کارت مورد نظر با توجه به ثبت سفارش برای شما صادر شود.

نکته مهم این است که هر شخص با هر ایمیل می تواند 400 گیفت کارت مجازی E-mail و Print at Home داشته باشد اما جمع تمامی این کارت ها در یک روز در نهایت می تواند تا 10,000 دلار برای هر کاربر باشد.

سایت اینترنتی آمازون یکی از شناخته شدنی ترین و دوست داشتنی ترین استور های اینترنتی در سر تا سر جهان است  که در سال 2011 افتتاح شده است. از جمله کسانی که از کاربران سر سخت گیفت کارت ‌های آمازون هستند ، می شود به مترجمان و دانشجویان اشاره کرد.

ساخت اکانت فروشنده در آمازون

کاربرد گیفت کارت آمازون آمریکا

از جمله کاربرد‌ های گیفت کارت آمازون آمریکا باید گفت که این گیفت کارت‌ ها جهت تهیه لوازم دست دوم و یا نو به وسیله اینترنت مورد استفاده قرار می‌ گیرند .

سایت اینترنتی آمازون دارای انواع کیف و کفش ، بسته های نرم افزاری ، دی وی دی ، سی دس ، کتاب و غیره می ‌باشد . به کمک گیفت کارت آمازون آمریکا می ‌توان همه موارد ارائه شده توسط این فروشگاه را از طریق این سایت تهیه کرد .

به علاوه باید گفت که با استفاده از گیفت کارت آمازون آمریکا می‌ شود برنامه‌ های اندروید را برای موبایل خود تهیه و نصب کرد و با کمک میزان اعتبار گیفت کارت آمازون از خدمات دو سایت myhabit.com و endless.com به شکل کامل استفاده کرد.

به وسیله گیفت کارت آمازون آمریکا می ‌توانید هر چیزی را تهیه کنید. اما باید بدانید از آنجایی که سایت آمازون ارسال رایگان به ایران ندارد ، بنابراین برای خرید کالا به شکل فیزیکی از این فروشگاه برای ایرانی ها کار دشواری می‌ باشد .

نکات اساسی در رابطه با خرید گیفت کارت آمازون آمریکا

1) جهت خرید با استفاده از گیفت کارت آمازون آمریکا هیچ کارمزدی کم نمی شود.

2 ) تاریخ مصرف در این گیفت کارت‌ ها یک سال پس از تاریخ صدور آن می‌ باشد .

3 ) اگر که گیفت کارت آمازون شما دزدیده شود ، سایت آمازون هیچ مسئولیتی را در قبال آن به عهده ندارد .

آمازون عظیم ترین فروشگاه آنلاین دنیا است که در تهیه آسان میلیون ها کالا با تنوع بالا برای پوشش سلایق مردم کوشش می کند رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

آمازون کالا های خود را در اسرع زمان به خریداران تحویل می دهد؛ کشتی های کمپانی آمازون را در بیشتر بنادر کشور ها می توان نظاره گر بود.

این سایت اینترنتی دارای یک App Store امن و معتبر برای ارائه بازی و نرم افزار های تلفن همراه هوشمند می باشد که در میان دارنده های گوشی های بلک بری BlackBerry و سیستم عامل اندروید ANDROID از اهمیت مخصوصی برخوردار است ، کاربر ها می توانند نرم افزار های مورد نظر و کم یاب خود را از این فروشگاه تهیه و دانلود نمایند.

اکثر مشتری های آمازون در ایران می شود از اساتید و دانشجویان یاد کرد که مقالات علمی و کتاب های مورد نیاز خود را از این فروشگاه به شکل الکترونیکی دریافت Download می کنند. از سایر خرید ها می توان به : خرید فیلم ، خرید کتاب ، خرید موسیقی ، خرید لایسنس برنامه های کاربردی ویندوز و مک و غیره اشاره کرد.

آمازون در طول سال به بهانه های مختلف اقدام به حراج کالا های خود می کند که گاهی تا هشتاد درصد تخفیف برای آن ها در نظر می گیرد، به عنوان مثال می توان به حراج “Black Friday” یا “جمعه سیاه” اشاره کرد که سطح تخفیفات در آن روز به 90% نود درصد هم می رسد.

شما می توانید گیفت کارت آمازون آمریکا را از فروشگاه گیم کد با اعتبار های زیر تهیه کنید :

1 ) گیفت کارت 1 دلاری آمازون آمریکا

2 ) گیفت کارت 2 دلاری آمازون آمریکا

3 ) گیفت کارت 3 دلاری آمازون آمریکا

4 ) گیفت کارت 5 دلاری آمازون آمریکا

5 ) گیفت کارت 10 دلاری آمازون آمریکا

6 ) گیفت کارت 15 دلاری آمازون آمریکا

7 ) گیفت کارت 20 دلاری آمازون آمریکا

8 ) گیفت کارت 25 دلاری آمازون آمریکا

9 ) گیفت کارت 50 دلاری آمازون آمریکا

10 ) گیفت کارت 100 دلاری آمازون آمریکا

شما علاوه بر محصول بالا می توانید از دیگر محصولات گیم کد هم خرید کنید :

1 ) گیفت کارت اسکایپ

2 ) گیفت کارت مینت

3 ) گیفت کارت نت فلیکس

4 ) گیفت کارت نینتندو

5 ) گیفت کارت اوریجین

6 ) گیفت کارت تارگت

7 ) گیفت کارت بیت کوین

8 ) گیفت کارت مایکروسافت

9 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

10 ) وغیره

فروشگاه گیم کد افتخار می کند که به یکی از معتبر ترین مراکز فروش گیفت کارت آمازون تبدیل شده است. شما با خرید گیفت کارت آمازون آمریکا می توانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با قیمت مناسب تحویل بگیرید.

پشتیبان گیم کد همه روزه حتی روز های تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات شما درباره گیفت کارت آمازون آمریکا می باشد.