خرید گیفت کارت آمازون هند – خرید گیفت کارت amazon هند

گیفت کارت آمازون هند

اگر شما هم از کاربران فروشگاه آمازون باشید به خوبی می دانید که این استور در طول سال و به مناسبت های مختلف تخفیفات ویژه ای را روی کالاهای خود می گذارد اما اوج این تخفیفات مربوط به جمعه سیاه است که میزان تخفیف آمازون مارکت روی محصولاتش تا 90 درصد هم می رسد. برای اینکه بتوانید از این تخفیف ها استفاده نمایید باید گیفت کارت آمازون هند را از فروشگاه گیم کد خریداری کنید.

گیفت کارت برای آن ساخته شد تا خرید را برای کاربرها آسان تر کند و فقط با وارد نمودن یک کد ، کیف پول دیجیتالی شما شارژ شود. گیفت کارت ها به وسیله شرکت های مختلفی ساخته می شوند از جمله این کارت های هدیه می شود به: گیفت کارت های استیم والت برای خرید از استور استیم ، گیفت کارت های پلی استیشن برای خرید از سونی استور ، گیفت کارت های اپل آیتونز برای خرید از مارکت اپل و یا گیفت کارت آمازون هند برای خرید از فروشگاه آمازون اشاره کرد.

گیفت کارت ها به دو شکل به دست کاربرها می رسند: یک به شکل مجازی که به صورت یک کد دیجیتالی برای خریدار ارسال می شود و با وارد کردن آن در اکانت خود آنرا فعال می سازد و دیگری به شکل فیزیکی است که کاربر گیفت کارت خود را به صورت یک کارت شارژ تحویل می گیرد شبیه کارت شارژ موبایل که باید کد مندرج روی آنرا در اکانت خود تایپ کند تا بتواند از آن استفاده نماید.

برای استفاده از دریای کالاها که همان فروشگاه آمازون است باید ابتدا گیفت کارت آمازون هند را خریداری کنید و آنرا ردیم نمایید. یکی از مقرون به صرفه ترین کارت شارژهای شرکت آمازون همین گیفت کارت آمازون هند است. پس تا از سایرین عقب نیفتاده اید با مراجعه به سایت گیم کد اقدام به خرید گیفت کارت amazon هند با میزان موجودی های زیر نمایید:

1 ) گیفت کارت آمازون 500 روپیه هند

2 ) گیفت کارت آمازون 1000 روپیه هند

3 ) گیفت کارت آمازون 2500 روپیه هند

4 ) گیفت کارت آمازون 5000 روپیه هند

پس از خرید این کارت هدیه از فروشگاه گیم کد و فعال سازی آن می توانید به آمازون مارکت مراجعه کنید و از بین اقیانوس کالاهای آمازون اقدام به خرید نمایید. فقط فراموش نکنید که برای کاربران ساکن ایران امکان خرید محصولات فیزیکی و دریافت آنها کار بسیار سختی است چون آمازون ارسال محصول به ایران ندارد به دلیل وجود تحریم ها و کاربران ایرانی فقط می توانند از کالاهای دیجیتالی آمازون مثل: فیلم ، اپلیکیشن ، بازی ، سریال و غیره خرید کنند.

فروشگاه آمازون جزء استورهای پر مخاطب در کل دنیا است و با ارسال سریع محصولات خریداری شده به دست مشتری ها توانسته رضایت آنها را به خوبی جلب نماید. این فروشگاه در سال 1994 و توسط جف بزوس در شهر سیاتل تاسیس شد. این شرکت در زمینه تجارت الکترونیک توانسته به خوبی با سایر شرکت ها رقابت کند و آنها را پشت سر بگذارد.

کاربران فقط باید اکانت آمازون خود را به وسیله گیفت کارت آمازون هند شارژ کنند و اقدام به پرداخت هزینه کالاهای خریداری شده در آمازون استور نمایند.

شرکت آمازون از جمله گسترده ترین فروشگاه های آنلاین در سطح جهان است و در کشورهای زیادی از جمله: استرالیا ، انگلیس ، هند ، آلمان ، برزیل ، آمریکا ، مکزیک ، فرانسه ، اسپانیا و ایتالیا و غیره شعبه دارد و به صورت بر خط محصولات مختلفی را به فروش می‌ رساند.

اگر گیفت کارت آمازون هند را خریداری کنید دیگر نیازی به تهیه کارت های اعتباری بین المملی مانند پی پال ندارید و به آسانی می توانید حساب کاربری آمازون خود را شارژ نمایید.

زمانی که می خواهید گیفت کارت آمازون هند را تهیه کنید باید به فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد مراجعه کنید تا در دام سایت های متقلب نیفتید. برخی از سایت ها اقدام به فروش نوع تقلبی این گیفت کارت می نمایند که استفاده از آن ، برای خریدار مشکلاتی را به همراه دارد.

فروشگاه گیم کد به غیر از گیفت کارت آمازون هند محصولات متنوع زیادی دارد و شما می توانید از بین آنها نیز محصولی را خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت اوریجین

8 ) گیفت کارت های پلی استیشن

9 ) گیفت کارت مایکروسافت

10 ) و بسیاری دیگر از کالاهای فروشگاه گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت amazon هند از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت آمازون هند می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت آمازون هند می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد همه روزه به صورت 24 ساعته و تحت وب پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت amazon هند نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت گیم کد به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت آمازون هند را خریداری کنید.