گیفت کارت آمازون کانادا – خرید با گیفت کارت آمازون کانادا

گیفت کارت آمازون کانادا

فروشگاه آمازون همینک توانسته بخش اعظمی از کالاها را پخش کند که از جمله آنها می شود به: کتاب ، سی دی ، نرم افزار ، بازی ، وسابل خانگی ، مبلمان ، کفش ، لباس ، کیف و غیره اشاره کرد.

به همین دلیل است که فروشگاه آمازون را بزرگترین استور آنلاین دنیا می نامند.

آمازون استور یکی از مارکت های مشهور در متن سفارش و خرید تحت وب است و باعث می شود که از این فروشگاه به عنوان دوست داشتنی ترین مارکت آنلاین نام برد.

کاربران برای استفاده از این فروشگاه باید گیفت کارت آمازون کانادا را از فروشگاه گیم کد خریداری نمایند و سپس نسبت به فعال سازی آن اقدام کنند تا پس از آن بتوانند به خرید کالا از آمازون استور بپردازند.

امروزه برای خرید گیفت کارت آمازون کانادا حتماٌ دقت کنید چون که تعداد گیفت کارت های تقلبی ، گیفت کارت های دزدی و گیفت کارت های خریداری شده با کارت های اعتباری مسروقه توسط چینی ها در بازار ایران فراوان شده است.

موضوع بدتر این است که توسط برخی از کاربر های داخلی اینگونه گیفت کارت ها خریداری می شوند. توجه کنید که اگر از گیفت کارت آمازون کانادا جعلی در حساب کاربری خود استفاده کنید ، آمازون بی درنگ اکانت شما را مسدود می کند و شما به هیچ وجه نمی توانید اکانت خود را بازگشایی کنید.

بنابراین برای خرید گیفت کارت آمازون کانادا به صورت اورجینال باید به فروشگاه های معتبری مثل گیم کد مراجعه کنید و این محصول را با توجه به اعتبار مورد نیاز خود خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت آمازون 25 دلاری کانادا

2 ) گیفت کارت آمازون 50 دلاری کانادا

3 ) گیفت کارت آمازون 75 دلاری کانادا

4 ) گیفت کارت آمازون 100 دلاری کانادا

پس از ثبت سفارش گیفت کارت مورد نظر ، از سمت سایت گیم کد یک پیام حاوی کد دیجیتالی برای خریدار ارسال می شود که با ردیم کردن آن ، عیناٌ مبلغی که خریداری کرده اید به اکانت شما اضافه می گردد.

چند نکته مهم و قابل توجه در مورد گیفت کارت آمازون کانادا قبل از خرید

1 ) مراحل ثبت هویت در گیم کد خیلی آسان انجام می شود و خیلی سریع می توانید مراحل ثبت هویت را طی کنید. اگر که مرحله ثبت هویت در سایت گیم کد انجام نشود امکان خرید از فروشگاه وجود ندارد.

2 ) تمامی مشخصات محصول خریداری شده به صورت اینترنتی برای خریدار ارسال می شود. مسئولیت درج کردن اشتباهی Email و شماره تلفن بر ذمه خریدار است.

3 ) لطفاٌ در هنگام خرید گیفت کارت به کشور و نوع  گیفت کارت دقت کنید ، گیفت کارت های فروخته شده به هیچ وجه معاوضه و یا استرداد آنها پذیرفته نمی شوند.

4 ) برای سفارش گیفت کارت آمازون کانادا ، پس از ثبت هویت در سایت ، درخواست خود را درج فرمایید. به علاوه از کمک پشتیبانی گیم کد نیز می ‌توانید در این حوزه بهره ببرید.

5 ) پس از اعمال شدن گیفت کارت بر روی حساب کاربری ، امکان انتقال آن به حساب شخص دیگر وجود نخواهد داشت.

6 ) گیفت کارت آمازون کانادا فاقد تاریخ مصرف است در نتیجه می توانید آنرا به دوستان و یا عزیزان خود هدیه دهید.

فروشگاه گیم کد یک شبکه متفاوت خرید گیفت کارت آمازون کانادا به صورت آنلاین با تحویل برق آسا است.

با گیم کد به سادگی هر نوع گیفت کارت از هر فروشگاه معتبری از جمله: اپل ، گوگل ، پلی استیشن ، اسپاتیفای ، ایکس باکس ، استیم ، آمازون و غیره که بخواهید را می توانید تهیه کنید.

در ایران به دلیل وجود تحریم امکان شارژ اکانت آمازون به وسیله کارت های اعتباری میسر نمی باشد و شما باید برای این کار از گیفت کارت آمازون کانادا استفاده نمایید که فعال سازی آن کار بسیار راحتی می باشد و مثل کارت های اعتباری روند فعال سازی پر زحمتی را ندارد.

فروشگاه گیم کد همواره در تلاش است تا با افزایش تعداد محصولات خود بتواند رضایت کاربرانش را جلب نماید. شما نیز می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت آمازون کانادا از فروشگاه گیم کد نسبت به خرید دیگر کالاهای این فروشگاه اقدام فرمایید مانند:

1 ) گیفت کارت تارگت

2 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

3 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

4 ) گیفت کارت مینت

5 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت اوریجین

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت مایکروسافت

10 ) و غیره

شما پس از ثبت سفارش هر کدام از موارد بالا می توانید آنرا در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت از گیم کد تحویل بگیرید.

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت آمازون کانادا را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت آمازون کانادا خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

وبسایت گیم کد برای ارائه گیفت کارت آمازون کانادا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت آمازون کانادا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بی واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است