گیفت کارت اپل آیتونز سایر کشورها

شما با خرید گیفت کارت اپل آیتونز سایر کشورها می توانید از فروشگاه اپل بازی ، برنامه ، موسیقی ، کتاب ، فیلم و غیره خریداری کنید. خرید گیفت کارت آیتونز اروپا فاقد تاریخ انقضاء است بنابراین می توانید آن را به دوستان و یا عزیزان خود هدیه دهید.

خرید گیفت کارت آیتونز اروپا

گسترش استفاده از محصولات اپل با توجه به کشور سازنده اکانت در زمان ساخت اکانت ( حساب کاربری ) اپل آی دی برای همه متفاوت است. حتماٌ کشور تمام اکانت ها کشور امریکا نیست ، بعضی کشور ها مثل انگلیس ، امارات ، استرالیا و حتی کشور هایی مانند سوئد ، آلمان و روسیه از این کالا در ایران استفاده می کنند.

می توانید پلن های موسیقی نا محدود و تهیه فضای آی کلود ( iCloud و یا فضای ابری شکل شرکت اپل : شرکت اپل به تمام کاربر های استفاده کننده از محصولات اپل ، فضای ابری 5 گیگا بایتی رایگان داده است که در صورت لزوم ، کاربر ها می توانند به پلن های حجمی متفاوت 50 گیگابایت ، 200 گیگابایت ، 1 ترابایت و 2 ترابایتی آن را ارتقاء دهند ) را می شود از آیتونز خریداری کرد.

با توجه به نیاز هر کاربر شاید شخصی احتیاج به افزایش حجم iCloud (لینک به سایت هلپ) خود در دستگاه اپل داشته باشد و در همین حین نیاز به استفاده از گیفت کارت ایتونز اپل روسیه که واحد آن روبل است را هم داشته باشد.

شما می توانید فقط با پرداخت چند دلار همه برنامه های مورد نیاز آیپد یا آیفون را خریداری کنید. برخی از محصولات عرضه شده در فروشگاه آیتونز رایگان و برخی دیگر غیر رایگان و پولی هستند که برای تهیه آن ها باید مبلغی را پرداخت کنید که بیس ( پایه ) قیمت 0.99 دلار برای بیشتر برنامه های ایفون است.

برای خرید آسان از فروشگاه آیتونز و مک اپ استور ، گیفت کارت آیتونز اپل بهترین گزینه است. گیفت کارت اپل آیتونز سایر کشورها این امکان را به شما می دهد تا هر محصولی را که می خواهید از فروشگاه ایتونز خریداری کنید.

شما به وسیله گیفت کارت اپل آسیا و گیفت کارت آیتونز اروپا می توانید بدون هیچ محدودیت زمانی ( بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته ) از فروشگاه ایتونز خرید کنید.

همچنین به کمک گیفت کارت ایتونز سایر کشور ها می توانید از فروشگاه های App Store ، iBooks Store ، iTunes Store و Mac App Store خرید کنید.

آیا می دانستید با خرید گیفت کارت آیتونز اروپا و گیفت کارت اپل آیتونز سایر کشورها قادر خواهید بود برای خرید انلاین کالا های فروشگاه اپل مثل : iPhone Mac ، iWatch و یا هدفون های Beats اقدام کنید؟!

خرید ایتونز سایر کشور ها

فروشگاه گیم کد این امکان را فراهم کرده تا نیاز مشتری ها را نسبت به خرید گیفت کارت آیفون برای سایر کشور ها را اسان سازد و به شکل Redeem کد 16 رقمی در اختیار کاربران قرار دهد. شرایط خرید گیفت کارت در فروشگاه گیم کد به صورت online و تحویل سریع می باشد.

شما می توانید در این بخش روش افزایش آی کلود اپل خود را که با آن حجم iCloud اپل تان را بالا  می برید را اموزش ببینید. به این نکته توجه کنید که محصولات به شکل دیجیتالی و بر روی Email شما قابل تحویل است.

کد گیفت کارت آیفون یک ووچر 16 رقمی است که می توانید آن را از بخش add fund در قسمت پروفایل تبلت یا گوشی خود وارد کنید و یا از قسمت ردیم داخل اپ استور گوشی خود این کار را انجام دهید.

یاد اوری می کنیم که اگر اشتراکی را در App Store خریداری می کنید یا برنامه ای را که به شکل اشتراک هفتگی ، ماهانه و یا سالانه است ، به شکل اتوماتیک در انتهای دوره ، در صورت داشتن اعتبار در اپل آی دی شما آن را خریداری می کند.

به عنوان مثال سرویس آی کلود اپل به شکل ماهانه است ، اگر شما حجم 50 گیگا بایت را که حدوداٌ ماهانه 0.99 سنت امریکا است را دقیقاٌ اول ماه مبلغ آن را کم می کند تا وقتی که شما از اجاره فضای iCloud خود انصراف دهید.

اگر در اول ماه اپل آی دی شما اعتبار لازم را نداشته باشد سرویس مورد نظر به صورت موقت به حالت تعلیق در می آید تا وقتی که شارژ کنید که البته آن هم دارای محدودیت زمان است.

به عنوان مثال اگر بعد از گذشت سه یا شش ماه شارژ نشود مثلاٌ دیتای شما به صورت کامل حذف می شود ( زمان دقیق این محدودیت را از قوانین اپل باید نظاره کنید زیرا دائماٌ در حال تغییر است بنابراین از نوشتن عدد ثابت در این قسمت خود داری می کنیم ) .

در زمان استفاده از گیفت کارت آیفون سایر کشور ها باید به نکات زیر دقت کنید :

1 ) کاربر ها در زمان ثبت کد گیفت کارت آیفون اروپا و آسیا و طی کردن مراحل login سیستم خود بیشترین دقت را به خرج دهند زیرا با ثبت و اعمال کد گیفت کارت ایتونز اپل خریداری شده در حساب apple ID ، میزان موجودی حساب افزایش می یابد و در نتیجه کاربران نمی توانند این میزان اعتبار را به حساب apple ID دیگر منتقل کنند.

2 ) شما با افزایش اعتبار حساب اپل آی دی خود علاوه بر خرید مستقیم برنامه از فروشگاه اپل می توانید از امکانات درون برنامه ای اپل هم بهرمند شوید.

3 ) بعضاٌ اتفاق می افتد که با ثبت کد گیفت کارت ، موجودی حساب شما افزایش پیدا نمی کند و برای رفع آن شما باید از حساب خود خارج و مجدداٌ وارد شوید.

شما می توانید گیفت کارت آیفون اپل سایر کشور ها را با اعتبار های زیر از فروشگاه گیم کد خریداری کنید :

1 ) 150 کرون سوئد

2 ) 200 دلار هنگ کنگ

3 ) 100 یوان چین

4 ) 1000 ین ژاپن

5 ) 500 روبل روسیه

6 ) 10 یورو پرتغال

7 ) 10 یورو بلژیک

8 ) 10 یورو اسپانیا

9 ) 10 یورو فنلاند

10 ) 10 یورو ایتالیا

11 ) 10 یورو اتریش

12 ) 10 یورو ایرلند

شما می توانید هر یک از گیفت کارت های بالا را از فروشگاه گیم کد خریداری کنید و آن را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

در صورت بروز هر نوع مشکل و یا داشتن هر سوالی در زمینه خرید گیفت کارت می توانید با بخش پشتیبانی در تماس باشید. تیم پشتیبانی گیم کد به صورت 24 ساعته و همه روزه حتی ایام تعطیل پاسخگوی شماست.